![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() get alive
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zelfs de koning en realistische Belgicisten kunnen inzien dat de huidige situatie verkeerd is en dat de staatshervorming federaal moet worden afgewerkt. Als de BUB-definitie van 'Flaminganten' inhoudt iedereen die niet op BUB stemt, dan kan ik de reactie van Hans begrijpen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FF of topic,reclame maken voor Wereld terreur in je onderschrift,das straf ...
Ik ken Uw nochtans als nen toffe gast !!! On Topic,de koning is een Waals mediafiguur !!!!! ![]()
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
Het interessante is: in Wallonië wordt er wel degelijk nog naar de vorst opgekeken (in tegenstelling tot Vlaanderen), daarom zeg ik dat hij dé geknipte man is om op de Walen in te praten en hen tot rede te brengen.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 3 augustus 2007 om 19:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
De Walen hopen dat de vorst het land ongewijzigd bij mekaar houdt zodat ze blijven kunnen genieten van de miljarden uit Vlaanderen. De Franstaligen houden niet van België, zijn houden van ons geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kortaf, De heer Leterme is voor zover ik kan nagaan nooit door mij "gepakt met scheldwoorden", integendeel ik bejegen de heer Leterme met het respect de "dommere rechtse" waardig. Dédoublement maintenant! virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
als men daar aan het Hof wat nadenkt, moet men weten dat om België bijeen te houden, er aan de Vlaamse eisen moet worden tegemoetgekomen. Zélfs koning Boudewijn verklaarde op het einde van zijn leven dat federalisme de enige manier was en is om het land bijeen te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle begrip en respect voor uw toenemende verzuring (die uw intelligentie weinig eer aandoet, maar: onvermijdelijk). Elke dag meer genietend van het ochtendnieuws (evenals het overzicht van de binnenlandse pers, maar dat terzijde), Uwe Kortaf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanzelfsprekend wekt een eventuele aanwas in de verzuring mijnentwege, bij U respect en begrip op. Hoe kon dit ook anders? Ondertussen zwelg ik tomeloos in het ochtendlijke nieuws. Oorlogsmoeë anarchisten, waaronder U me voor de eenvoud van deze discussie best snel effe catalogeert, kicken immers op het ridiculiseren van macht. Kansen hiertoe zijn er op overschot, dees dagen. De tragiek van de heer Letermes bodem- en inhoudsloze machtshonger appeleert daarenboven de dramaliefhebbers, de gazettenlezers - zo U wil - waartoe we allen verworden zijn. 's Ochtends gulp ik even gulzig als U het overzicht der binnenlands pers naar binnen. Een koningsdrama, met koffie en croissant toe, viever gebracht dan Julien Schoenaerts ooit dromen kon. Kortom, virmiljoen
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 3 augustus 2007 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() allez jazeker, niet jaloers doen.
virmiljoen kan schoon schrijven, dat is een feit. ge moet nu niet de sp.a erbij halen enzo, da's flauw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Destijds was 'federalisme' even erg als 'separatist' vandaag. Heb je ook albert in zijn toespraak aan de gestelde lichamen niet horen uitvaren tegen de omfloerste separatisten dus de brave CD&V. De echte separatisten zijn wij van VB en NVA. Mogelijk moet onze beminnelijke vorst ook eens met zijn madam praten en ze aanzetten om de taal van de meerderheid van de inboorlingen te leren. Moesten de Franstaligen vermoeden dat men aan het hof wat nadenkt en men dus aan de vlaamse eisen moet tegemoet komen dan breekt daar de hel los. Nu, als Den Ardennees er zo over denkt dan is dat toch al iets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Ik ben akkoord dat de locale letermebasher wat impotent overkomt.
't is alsof 'm heel hard iets wil roepen en schreeuwen maar als het erop aankomt is het een Musseeuw stemmeke dat klaagt over de kevers en gesneden broden van de winnaar/tegenstander. Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 augustus 2007 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tranentrekkerij met slagroom. goed voor de ouden van dagen.
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() och ja, camps is een zieligaard. zijn woorden vergaan sneller dan zijn lichaam.
vandaar de gelijkenis met virmiljoen, die hier nog nooit iemand getangoed heeft, hoezeer hij het in zijn onderschrift ook fantaseert