![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het is door diegenen die denken dat hun methode veilig is dat die duizenden besmet raken. Education, education, education, en dat zou los moeten staan van uw persoonlijke invulling.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 4 augustus 2007 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of kijk je teveel naar de EO? Laatst gewijzigd door filosoof : 4 augustus 2007 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.sexwoordenboek.nl/condoom_veilig.html
Van de 100 vrouwen die alleen een condoom gebruiken, worden er per jaar twee tot vijftien zwanger. Meestal door ongelukjes, omdat het condoom bijvoorbeeld is afgegleden of gescheurd. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 augustus 2007 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 100 vrouwen / jaar = 2 tot max 15. en dat is op 3/sex /week (als het al niet meer is)
3*52*100 = 15600 en daarvan dus 2 tot maximum 15 in de roos (voor het overgrote deel door gebrek aan gebruikerskennis). grote risico's? opnieuw voorlichting moet los staan van uw persoonlijke invulling. Het is niet omdat jij iets niet gebruikt of ergens tegen bent dat de rest van de bevolking niet op correcte manier ingelicht mag worden. Laat mensen eens zelf bepalen hoe ze voor hun veiligheid willen instaan.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 4 augustus 2007 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben redelijk wat met jongeren bezig van allerlei pluimage en ik kan je verzekeren dat die "kuisheidseden" etc zelden lang stand houden, evenmin bij de zeer godsdientstige: je moet realistisch zijn op dat gebied. Laatst gewijzigd door filosoof : 4 augustus 2007 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien spreken we volgens uw eigen rekening over 312 keer tot 2340 keer de kans per jaar om zwanger te raken. De kans om besmet te raken ligt behoudens de vruchtbaarheidsperiode van de vrouw tot minstens vier keer hoger uiteraard. Dat is niet niks. Bovendien ligt het niet alleen maar aan verkeerd gebruik van het condoom. Scheurtjes en afschuiven, staan bovenaan de lijst van accidenten. Veel meer dan slecht gebruikt. Het condoom is immers bedoeld om zaadcellen tegen te houden, maar niet om het gehele lid van contact te beschermen. Tenzij u een 'kleintje' hebt natuurlijk, voldoen de meeste condooms daar niet aan. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dan rekent dat je, gezien de vruchtbaarheidsperiode, gemakkelijker besmet raakt dan zwanger, kunnen we niet anders dan concluderen dat een condoom allesbehalve veilig is. Mocht ik 5 procent de kans hebben om te sterven op de baan bij het rijden van een voor mij zeer plezierig traject, zou ik dat zeker niet doen. De kans op aids met een condoom ligt helaas hoger. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe niet alsof die zaken niet gebeuren. Ik stel alleen maar vast dat het aidsvirus binnen één generatie kan uitgeroeid zijn als iedereen zich zou beperken tot seks binnen het huwelijk of met een vaste partner. Dat is een wiskundige zekerheid. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit hoorde ik een idiote macho op een zomers terras trots vertellen dat hij altijd een doos condooms heeft liggen in de auto... Tjah ![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat vervat zit in een akelige basisattitude die religie de mens wil opdringen. Niet experimenteren, niet exploreren, gewoon geloven wat er in ons boekje staat en geen vragen stellen en zwoegen. Leven houd gevaren in, je kan ze negeren of je kan er door leven.
btw, gezien een generatie zo'n 7 jaar beslaat betwijfel ik uw wiskundige zekerheid. Als een generatie 20 jaar beslaat ook trouwens. Gans uw betoog eigenlijk gezien de ziekte ontstaan is door mens-dier sex zal daar weinig aan veranderen door uw aan obscure religieuze regels te houden.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan sexuele opvoeding uit de scholen weren zoals in de US...In Frankrijk staat condoom aantrekken in het schoolprogramma: ieder een bezemsteel en condooms en proberen maar tot ze 't goed kunnen. Wat is 't beste: ze leren hoe ermee om tegaan (gevoelens, lichaam en voorbehoedsmiddellen) of ze in een religieuze (en in de praktijk kortstondige!!) maagdelijkheidsritus te persen? Als het door de islam wordt aangeraden gruwelt Paulus, als 'tzelfde van de Paus of Amerikaanse evangelisten komt valt Paulus achterover van bewondering.... Paulus, wakker worden, je bent 4/8/2007 vandaag Laatst gewijzigd door filosoof : 4 augustus 2007 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De meeste mannen en vrouwen zijn vruchtbaar, maar de laatste keer dat ik checkte heeft slechts een minderheid van de mensen aids.
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() degenen die door zonder zich aan de regels te houden ongelukken veroorzaken.De anderen zijn de slachtoffers of hebben gewoon pech...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit Antoon als je hem nodig hebt ??
![]()