![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar een stof kan ook nog effect hebben als het het lichaam al uit is, de meeste stoffen werken namelijk via een enorme kettingreactie, de aanwezigheid van de stof zelf zegt niet zoveel. Daarnaast is de verslaving juist het gebrek aan nicotine, dat merk je pas als het begint uit te werken.
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() 83%
In datums ben ik nooit goed geweest Ivm met de originele resultaten, ik vraag me af hoe serieus die werd ingevuld door die jongeren. Ik kan er niet bij dat er zoveel nog denken dat de zon rond de aarde draait
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 23 augustus 2007 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Die vraag was inderdaad wel heel ongelukkig geformuleerd
![]() |
#64 |
|
![]() Echnie. Wij hebben samen met Chimpansees en Bonobo's een gezamelijke voorouder die zo'n 7 miljoen jaar geleden leefde, wat verder terug komen de gorilla's erbij, wat verder terug de Oran Oetangs, daarvoor is deze groep 'great apes' gescheiden van de andere mensapen, de gibbon's en een tijd daarvoor is er een splitsing geweest met de 'echte' apen/'monkeys'. Weer iets verderop zit nog minstens één groepje dat ook tot de primaten word gerekend met onder andere het spookdiertje en het vingerdier als leden. We zitten middenin de apenfamilie, het beeld dat de mens misschien in de verte verwant zou kunnen zijn aan is allang achterhaald.
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 82%
fouten: - De mens stamt af van de aap. (Wat niet waar is, mens en aap stammen af van dezelfde voorouders.) - Elke dag een glas wijn is goed voor het hart. - Omega-3 vetzuren zijn slecht voor de cholesterol. - Homeopathie is een wetenschappelijk aanvaarde geneeswijze. - Wanneer situeert u de uitvinding van de anticonceptiepil.
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Pan Sapiëns, a species in denial...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 augustus 2007 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 79%
Fouten: Boekdrukkunst (had ik geen flauw idee van) Homeopathie ![]() Infrarood Computers en decimaal stelsel (ken dus niks van pc's) Albert Einstein ![]() en de tekenbeet
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De forummers hier zijn dus knapper dan de niet-forummers.
Conclussie: Forummen is goed voor de algemene ontwikkeling. Eén vraag: Hoe goed is mijn score? Op het totaal van 28 vragen en stellingen haalt de Belg gemiddeld een resultaat van 58%. De vlaming doet het over de hele peiling 5% beter dan zijn landgenoot. Ook tussen de verschillende leeftijdscategorieën zien we duidelijke verschillen.
![]() |
#69 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Maar ik heb toch mijn twijfels over de eerste vraag. Volgens mij is het dat de mens niet afstamt van de (huidige) aap. Maar de aap EN de mens stammen van dezelfde voorouders af. Hierdoor heb ik bedenkingen bij deze quiz. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
- niet elk glas wijn is goed voor het hart - homoepathie is aanvaard : zeer onduidelijk vraag, er had minstens moeten bij staan door welke wetenschappers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betere conclusie: de ene steekproef is representatief voor de populatie, de andere (om evidente redenen) is het niet.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 augustus 2007 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik meende toch dat Philips en Sony in 1974 reeds de CD voorstelden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Heb je hier enige link voor?
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Wat betreft de aap, is de opmerking al gemaakt (gemeenschappelijke voorouder)
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 82 %
en En Citaat:
Huidkanker Uitvinding pil
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 23 augustus 2007 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |