![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Lincoln, ik heb reeds aangetoond dat het bar slecht gesteld is met de intellectuele ontwikkeling van de bevolking die onderworpen is aan Mohammed's leer. Waarom blijf jij dan altijd weer verwoede pogingen ondernemen om dat beeld te bevestigen?
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik breng slechts feiten en gefundeerde meningen aan. Interpretaties zoals "in diskrediet brengen", en "ronduit zwart maken" laat ik over aan het oordeel van de lezer.
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Raar zeg, daarjuist sprak je nog over het mo7ammedaanse "ideologie" nu is dat mo7ammedaanse "leer" ? Hoe doe je dat ? Ben je van mening verandert dat het een leer is en geen ideologie ?
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ja, Hitler zei dat ook...Zoals ik al eerder schreef, jullie (moslims) en die goeie ouwe Adolf hebben veel gemeen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Koop de "Dikke van Dale", Lincoln.
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1) naast dat voorbeeld uit te leggen hoe dat voorbeeld in verband staat met het onderwerp van de discussie, en wat het volgens jou aantoont. 2) niet met een uiterst gecibleerde keuze van voorbeelden het onderwerp te doen afdwalen naar de islam, en van deze thread de zoveelste anti-islam thread te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De meerderheid van de moorden in scholen en moorden door minderjarigen worden gepleegd door christenen. Dus geef het christendom maar de schuld. De meeste terreuraanslagen worden gepleegd door mannen, dus het mannelijke geslacht staat gelijk met haat en onderdrukking.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]()
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voila, zo ziene kik (en niet alleen ik, zie bijvoorbeeld ook naar AdrienHealey) de forummer 'Basy Lys'. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 augustus 2007 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Bewijs mij, een onderworpene aan Mohammed's leer, dat het barslecht is gesteld met mijn intellectuele ontwikkeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik stoor me soms ook aan bepaalde posts die ik 40 keer zie verspreid over verschillende threads. Niet dat het Basy zijn goed recht niet is. Op de meeste kan ik niks zeggen, wegens gebrek aan informatie over het onderwerp. Op sommigen probeer ik iets te zeggen maar moet ik na verloop van tijd de duimen neerleggen. En op andere vraag ik meer informatie. En het is bij dat laatste dat ik nogal eens teleurgesteld geraak. Maar goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel "mis" ik dingen, ofwel zie jij dus spoken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Zwak van wie, Lincoln? Verwacht je echt van je correspondent dat hij je elk woord, elk begrip zal uitleggen? Of mag er een bepaalde basiskennis verwacht worden?
Tenzij dergelijke vragen er alleen op gericht zijn een discussie in de war te sturen?
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Soms vraag ik mij af of het zin heeft van telkens weer te reageren op vragen die er enkel op gericht lijken een discussie in de grond te boren. In sommige gevallen zal ik niet reageren omdat de vraag duidelijk wijst op pertinente onwil of een totaal gebrek aan kennis. (Dat heb ik bij jou nog dus nog niet gedaan?). Dat ik al eens (?) geprepareerde teksten herhaal is het omdat telkens weer dezelfde argumenten -- in andere bewoordingen -- aangehaald worden door dezelfde of door andere deelnemers waarop ik uiteindelijk maar één degelijk antwoord heb. Dit antwoord heeft doorgaans zijn deugdelijkheid bewezen in harde discussies. Bijvoorbeeld, aan mijn tekstje over het Rapport-Stasi kan niets meer verbeterd worden. ![]() Ik zal je dus rond de oren blijven slaan met dat Rapport-Stasi tot je het gelezen hebt, of met die uitspraak van Niemöller tot je zegt dat een mens ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft. ![]()
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 27 augustus 2007 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het enige wat mij interesseert is de global picture.
![]() |
![]() |
#79 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(En - iets correcter - je hebt meerdere malen dezelfde vraag een 'njet' gegeven.) Ik heb moeite gedaan delen zelf te lezen. Het lijkt me dan ook fair dat je jouw conclusie - die je af en toe c/p - ook te onderbouwen met directe quotes van het rapport. Dat kan onmogelijk moeilijk zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb nog nooit - echt nog nooit - gezegd dat dat niet zo is. (Maar echt nog nooit.) Je snapt volgens mij nog steeds niet dat ik daarom nog niet persé wil dat het daarom allemaal verboden moet worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soit, ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken. |
|
![]() |
![]() |