Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2007, 16:35   #61
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Jouw berichten:en
Mijn bericht:

1° Reageer ik slechts op die topics waar ik op wens te reageren
2° Is er aan mijn reacties niets anti-moslims
Zijn de meeste van mijn bijdragen over de mohammedaanse ideologie origineel voor dit forum
4° Betaamt het niet op een forum zijn opponenten persoonlijk aan te vallen
Toch geen braaksels ,oeps sorry boekskes ?
Oud 26 augustus 2007, 20:07   #62
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jouw berichten:en
Mijn bericht:

1° Reageer ik slechts op die topics waar ik op wens te reageren
2° Is er aan mijn reacties niets anti-moslims
3° Zijn de meeste van mijn bijdragen over de mohammedaanse ideologie origineel voor dit forum
4° Betaamt het niet op een forum zijn opponenten persoonlijk aan te vallen
Sorry maar nu moet je eventjes niet de vermoorde onschuld spelen. Elke bijdrage die ik van jou al op dit forum heb gezien is er op de een of andere manier op gericht om moslims of de islam in diskrediet te brengen of ronduit zwart te maken. Dan wordt het voor mij moeilijk om te geloven dat je nu uitzonderlijk een voorbeeld dat arabieren in een negatief daglicht plaatst bij toeval zou hebben uitgezocht for the sake of argument.
Oud 26 augustus 2007, 21:02   #63
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Toch geen braaksels ,oeps sorry boekskes ?
Lincoln, ik heb reeds aangetoond dat het bar slecht gesteld is met de intellectuele ontwikkeling van de bevolking die onderworpen is aan Mohammed's leer. Waarom blijf jij dan altijd weer verwoede pogingen ondernemen om dat beeld te bevestigen?
Oud 26 augustus 2007, 21:09   #64
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Sorry maar nu moet je eventjes niet de vermoorde onschuld spelen. Elke bijdrage die ik van jou al op dit forum heb gezien is er op de een of andere manier op gericht om moslims of de islam in diskrediet te brengen of ronduit zwart te maken. Dan wordt het voor mij moeilijk om te geloven dat je nu uitzonderlijk een voorbeeld dat arabieren in een negatief daglicht plaatst bij toeval zou hebben uitgezocht for the sake of argument.
Mijn beste, ik zou er de voorkeur aan geven dat men reageert op de inhoud van mijn berichten. Dan kan er een discussie volgen. Tot op heden -- en ik ben toch ook al enige tijd aanwezig op dit forum -- heb ik hier nog niemand ontmoet die voldoende kennis heeft over het onderwerp om een ernstige discussie aan te kunnen.

Ik breng slechts feiten en gefundeerde meningen aan. Interpretaties zoals "in diskrediet brengen", en "ronduit zwart maken" laat ik over aan het oordeel van de lezer.
Oud 26 augustus 2007, 21:43   #65
Lincoln

Standaard

Citaat:
Lincoln, ik heb reeds aangetoond dat het bar slecht gesteld is met de intellectuele ontwikkeling van de bevolking die onderworpen is aan Mohammed's leer. Waarom blijf jij dan altijd weer verwoede pogingen ondernemen om dat beeld te bevestigen?
Raar zeg, daarjuist sprak je nog over het mo7ammedaanse "ideologie" nu is dat mo7ammedaanse "leer" ? Hoe doe je dat ? Ben je van mening verandert dat het een leer is en geen ideologie ?
Oud 26 augustus 2007, 23:49   #66
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Is dat wat jij voorgeschoteld krijgt? Opgewarmd eten? Geef mij dan maar mijne moslim, die zorgt er tenminste voor dat mijn vers klaargemaakt eten klaarstaat tegen dat ik van mijn werk kom, als hij eerst thuis is ten minste.
T'is maar da ge't weet: niet alle moslims eten couscous
Waarom blijf ik reageren op die zever??
ja, waarom blijft ge reageren hé...ik vraag mij dat ook af.Wat maakt uw goed gedresseerde moslim dan allemaal klaar voor u?Gestoofde kamelekoppen? Gevulde geiten-uiers? Hum..Lekkel lekkel..
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 23:51   #67
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Racisme is van natuur menselijk ! Darwin was de eerste die dat gevonden heeft dat racisme in de natuur voorkomt, alleen heeft hitler het idee verder bewerkt tot verschrikkelijke gevolgen !
Ja, Hitler zei dat ook...Zoals ik al eerder schreef, jullie (moslims) en die goeie ouwe Adolf hebben veel gemeen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 09:51   #68
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Raar zeg, daarjuist sprak je nog over het mo7ammedaanse "ideologie" nu is dat mo7ammedaanse "leer" ? Hoe doe je dat ? Ben je van mening verandert dat het een leer is en geen ideologie ?
Koop de "Dikke van Dale", Lincoln.
Oud 27 augustus 2007, 11:28   #69
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn beste, ik zou er de voorkeur aan geven dat men reageert op de inhoud van mijn berichten. Dan kan er een discussie volgen. Tot op heden -- en ik ben toch ook al enige tijd aanwezig op dit forum -- heb ik hier nog niemand ontmoet die voldoende kennis heeft over het onderwerp om een ernstige discussie aan te kunnen.

Ik breng slechts feiten en gefundeerde meningen aan. Interpretaties zoals "in diskrediet brengen", en "ronduit zwart maken" laat ik over aan het oordeel van de lezer.
Juist ja, en de inhoud van deze thread is de vraag of racisme misschien deels gestoeld kan zijn op territoriumgedrag. Dat heeft dus van ver of van dicht niets met de islam te maken. Het staat jou vrij om, als je toch aan niets anders kunt denken, voorbeelden aan te dragen rond deze vraag die wél over moslims gaan, maar dan nodig ik je tegelijk uit om

1) naast dat voorbeeld uit te leggen hoe dat voorbeeld in verband staat met het onderwerp van de discussie, en wat het volgens jou aantoont.

2) niet met een uiterst gecibleerde keuze van voorbeelden het onderwerp te doen afdwalen naar de islam, en van deze thread de zoveelste anti-islam thread te maken.
Oud 27 augustus 2007, 12:55   #70
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De meerderheid van de groepsverkrachtingen worden door moslims gepleegd net zoals de meerderheid van de wereldwijde terreuraanslagen. Voor u zal dat waarschijnlijk een spijtige en moeilijk te slikken vaststelling zijn.
Nu even met extreemrechtse "logica":
De meerderheid van de moorden in scholen en moorden door minderjarigen worden gepleegd door christenen. Dus geef het christendom maar de schuld.
De meeste terreuraanslagen worden gepleegd door mannen, dus het mannelijke geslacht staat gelijk met haat en onderdrukking.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 15:12   #71
Lincoln

Standaard

Citaat:
Koop de "Dikke van Dale", Lincoln.
Zwak.
Oud 27 augustus 2007, 16:05   #72
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gast, dit moet ik tegenspreken. Gij brengt hier copy-paste's en wil dat de rest van de forummers u gelijk geven in uw copy-paste's. Als er dan ene een gefundeerd weerwoord vormt op uw copy-paste, negeert gij de persoon in kwestie en doet alsof uw neus bloedt. Ge vormt zelf geen weerwoord terug maar blijft een tijdje offline en begint dan opnieuw diezelfde copy-paste's (die ge hier dus al een ne keer of 1000 hebt gepost) te posten. Iedereen negeert u. Gij, imbiciel, denkt dat niemand een weerwoord kan vormen op uw copy-paste's en zijt content.

Voila, zo ziene kik (en niet alleen ik, zie bijvoorbeeld ook naar AdrienHealey) de forummer 'Basy Lys'.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 augustus 2007 om 16:06.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 16:12   #73
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Bewijs mij, een onderworpene aan Mohammed's leer, dat het barslecht is gesteld met mijn intellectuele ontwikkeling.
Oud 27 augustus 2007, 17:28   #74
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Gast, dit moet ik tegenspreken. Gij brengt hier copy-paste's en wil dat de rest van de forummers u gelijk geven in uw copy-paste's. Als er dan ene een gefundeerd weerwoord vormt op uw copy-paste, negeert gij de persoon in kwestie en doet alsof uw neus bloedt. Ge vormt zelf geen weerwoord terug maar blijft een tijdje offline en begint dan opnieuw diezelfde copy-paste's (die ge hier dus al een ne keer of 1000 hebt gepost) te posten. Iedereen negeert u. Gij, imbiciel, denkt dat niemand een weerwoord kan vormen op uw copy-paste's en zijt content.

Voila, zo ziene kik (en niet alleen ik, zie bijvoorbeeld ook naar AdrienHealey) de forummer 'Basy Lys'.
Ey, de naam is AdrianHealey.

En ik stoor me soms ook aan bepaalde posts die ik 40 keer zie verspreid over verschillende threads. Niet dat het Basy zijn goed recht niet is. Op de meeste kan ik niks zeggen, wegens gebrek aan informatie over het onderwerp. Op sommigen probeer ik iets te zeggen maar moet ik na verloop van tijd de duimen neerleggen. En op andere vraag ik meer informatie.

En het is bij dat laatste dat ik nogal eens teleurgesteld geraak. Maar goed.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 17:33   #75
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gast, dit moet ik tegenspreken. Gij brengt hier copy-paste's en wil dat de rest van de forummers u gelijk geven in uw copy-paste's. Als er dan ene een gefundeerd weerwoord vormt op uw copy-paste, negeert gij de persoon in kwestie en doet alsof uw neus bloedt.
Kan je me even een quote geven van het "gefundeerde weerwoord" waar je naar verwijst? Ik ben daar namelijk al een hele tijd naar op zoek.

Ofwel "mis" ik dingen, ofwel zie jij dus spoken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 19:50   #76
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Zwak.
Zwak van wie, Lincoln? Verwacht je echt van je correspondent dat hij je elk woord, elk begrip zal uitleggen? Of mag er een bepaalde basiskennis verwacht worden?

Tenzij dergelijke vragen er alleen op gericht zijn een discussie in de war te sturen?
Oud 27 augustus 2007, 20:02   #77
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ey, de naam is AdrianHealey.

En ik stoor me soms ook aan bepaalde posts die ik 40 keer zie verspreid over verschillende threads. Niet dat het Basy zijn goed recht niet is. Op de meeste kan ik niks zeggen, wegens gebrek aan informatie over het onderwerp. Op sommigen probeer ik iets te zeggen maar moet ik na verloop van tijd de duimen neerleggen. En op andere vraag ik meer informatie.

En het is bij dat laatste dat ik nogal eens teleurgesteld geraak. Maar goed.
Adrian, ik heb éénmaal geweigerd van je meer informatie te geven. Dat heb ik welbewust gedaan en ik heb je dat ook gezegd.

Soms vraag ik mij af of het zin heeft van telkens weer te reageren op vragen die er enkel op gericht lijken een discussie in de grond te boren. In sommige gevallen zal ik niet reageren omdat de vraag duidelijk wijst op pertinente onwil of een totaal gebrek aan kennis. (Dat heb ik bij jou nog dus nog niet gedaan?).

Dat ik al eens (?) geprepareerde teksten herhaal is het omdat telkens weer dezelfde argumenten -- in andere bewoordingen -- aangehaald worden door dezelfde of door andere deelnemers waarop ik uiteindelijk maar één degelijk antwoord heb. Dit antwoord heeft doorgaans zijn deugdelijkheid bewezen in harde discussies. Bijvoorbeeld, aan mijn tekstje over het Rapport-Stasi kan niets meer verbeterd worden.

Ik zal je dus rond de oren blijven slaan met dat Rapport-Stasi tot je het gelezen hebt, of met die uitspraak van Niemöller tot je zegt dat een mens ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 27 augustus 2007 om 20:06.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 20:06   #78
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Bewijs mij, een onderworpene aan Mohammed's leer, dat het barslecht is gesteld met mijn intellectuele ontwikkeling.
Tenzij iemand mij persoonlijk uitdaagt zal ik me er doorgaans voor hoeden van uitspraken te doen over individuele gevallen.

Het enige wat mij interesseert is de global picture.
Oud 27 augustus 2007, 20:58   #79
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Adrian, ik heb éénmaal geweigerd van je meer informatie te geven. Dat heb ik welbewust gedaan en ik heb je dat ook gezegd.
Het rapport Stasi. =')
(En - iets correcter - je hebt meerdere malen dezelfde vraag een 'njet' gegeven.)

Ik heb moeite gedaan delen zelf te lezen. Het lijkt me dan ook fair dat je jouw conclusie - die je af en toe c/p - ook te onderbouwen met directe quotes van het rapport. Dat kan onmogelijk moeilijk zijn.

Citaat:
Soms vraag ik mij af of het zin heeft van telkens weer te reageren op vragen die er enkel op gericht lijken een discussie in de grond te boren. In sommige gevallen zal ik niet reageren omdat de vraag duidelijk wijst op pertinente onwil of een totaal gebrek aan kennis. (Dat heb ik bij jou nog dus nog niet gedaan?).
Dat probeer ik niet.

Citaat:
Dat ik al eens (?) geprepareerde teksten herhaal is het omdat telkens weer dezelfde argumenten -- in andere bewoordingen -- aangehaald worden door dezelfde of door andere deelnemers waarop ik uiteindelijk maar één degelijk antwoord heb. Dit antwoord heeft doorgaans zijn deugdelijkheid bewezen in harde discussies. Bijvoorbeeld, aan mijn tekstje over het Rapport-Stasi kan niets meer verbeterd worden.
Dat kan wel, zover ik weet. Wat je kan doen is het duidelijker maken met quotes van het rapport Stasi.

Citaat:
Ik zal je dus rond de oren blijven slaan met dat Rapport-Stasi tot je het gelezen hebt,
En ik zal blijven zeggen dat je het gaat moeten onderbouwen met welbepaalde quotes.

Citaat:
of met die uitspraak van Niemöller tot je zegt dat een mens ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft.
Nu sla je wel een gigantische kemel.
Ik heb nog nooit - echt nog nooit - gezegd dat dat niet zo is. (Maar echt nog nooit.)

Je snapt volgens mij nog steeds niet dat ik daarom nog niet persé wil dat het daarom allemaal verboden moet worden.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 21:07   #80
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Kan je me even een quote geven van het "gefundeerde weerwoord" waar je naar verwijst? Ik ben daar namelijk al een hele tijd naar op zoek.

Ofwel "mis" ik dingen, ofwel zie jij dus spoken.
Ik kon al vermoeden dat een ouwe, bijziende bomma als jij, die bovendien ook nogeens selectief leest, ging beweren dat er nooit een gefundeerd weerwoord op de copy-paste's van BL is gekomen...

Soit, ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be