![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() dat gaat weinig indruk maken op onze roze vriend.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wij maar denken dat dat was omdat ge te tam en stom zijt. niet dus. Uw gezin weet niet half hoe content het moet zijn met zo'n vooruitziendheid. Het feit dat anderen in uw plaats moeten werken zodat ge op hun centen kunt leven is nog een detail dat ge moet uitwerken. Tot dan blijven we het egoisme noemen als ge dat niet erg vindt. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Leggen we de statistieken naast elkaar van VB-criminelen en criminelen uit het verrijkend volk die onze gevangenissen en jeugdinstellngen bevolken, dan weet Rafke uiteraard wie de onbetwiste kampioenen zijn. Statistisch gezien is de dader dus waarschijnlijk eerder een verrijker. Zou die zich laten inspireren hebben door het verrijkend werk dat zijn broeders van de religie van de vrede en verdraagzaamheid gisteren presteerden in Indië? Citaat:
![]() De aanslagen in India zijn mogelijk gepleegd door moslimsextremisten uit buurland Bangladesh. Dat hebben de Indiase autoriteiten gemeld. Bij de aanslagen gisteren in de Zuid-Indiase stad Hyderabad kwamen zeker 42 mensen om. Tientallen mensen raakten gewond. Een bom ontplofte in een restaurant; een tweede bom ontplofte tijdens een lasershow in Lumbini park. Twee andere bommen konden voortijdig onschadelijk gemaakt worden. De autoriteiten noemden geen specifieke organisaties. Het wilde slechts kwijt dat de beschikbare informatie duidt op betrokkenheid van terroristische organisaties in Bangladesh. In de media noemen anonieme overheidsfunctionarissen de organisatie Harkat-ul-Jehad-i-Islami. Harkut zit volgens de Indiase autoriteiten ook achter een aanslag in Hyderabad in mei, waarbij elf doden vielen. In India bestaan spanningen tussen moslims en hindoes. Het conflict spitst zich toe op Kashmir, verdeeld tussen India en Pakistan. Beide landen leggen een claim op het hele gebied. Meer dan een dozijn radicale islamitische organisatie vechten voor Kashmirs onafhankelijkheid of voor een aansluiting met Pakistan. (novum/dm) De Morgen 26/8/7 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je kan lezen dan weet je dat deze topic niet is geopend om te debateren, maar om te geilen. En te hopen dat de dader van het juiste soort is om voor een politieke kar te spannen. Waarschijnlijk zat hij er dan nog glad naast, daarom dat hij zijn kop hier niet meer vertoont. Vunzig dus. Als jij dat "constructief" goedpraat, zou ik niet weten wat er overblijft dat niet goed te praten is. Van onze grote kindervriend op dit forum is dat alledaagse kost. Ik zie niet hoe "constructief debatteren" hulp kan bieden, hopeloze zaak. Mitgard was zo laag nog niet gevallen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat je niks afweet van politiek kan ik nog begrijpen. Ronse is weldegelijk een Vlaamse stad met faciliteiten voor de Franstaligen. Dat je niks afweet van statistiek kan ik ook nog inkomen, 25 % is namelijk 3 maal minder dan 75 %. Maar dat je een afschuwelijk gezinsdrama aangrijpt om één bepaalde partij te bezwadderen, daar heb ik veel minder begrip voor. Vooral
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, nu en dan een beetje lijkenpikkerij moet toch kunnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() aanvulling van mijn vorig bericht : Vooral omdat er niet de minste aanleiding toe bestaat dit te beweren. Ik constateer bij jou een totale normenvervaging, alleen een schuimbekkend nihilisme. Je bent m.a.w. een
geestelijke psychopaat, dieper kan je niet vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ik morgen op dit forum schrijf dat ik verkracht ben door een blanke, dan ben ik wellicht ook een vunzig wijf dat dergelijke verhaaltjes opdist om voor mijn politieke kar te spannen zeker?
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga hier niet constructief in zijn dus "debatteer" maar met iemand anders hierover. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel: ik zou Vlaams Blokkiezer kunnen worden... Stel je voor...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je om mijn stelling te bevestigen.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we weten hoe graag jij kinderen ziet. En er graag zou adopteren. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Sommige"? Yeah right...
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() okee okee ik weet niets. content?
djeez jong get a life...volgens mij zijn er toch kosten aan Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 13:04. |
![]() |
![]() |