![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Mocht u in de Niger-Delta leven, wat zou u doen? | |||
Ik zou me aansluiten bij het gewapend verzet |
![]() ![]() ![]() |
18 | 56,25% |
Ik zou me aansluiten bij het ongewapende milieuverzet, met risico opgehangen te worden |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,50% |
Ik zou proberen te emigreren, naar Europa |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,63% |
Ik zou niks ondernemen en mijn miserabele lot aanvaarden |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,63% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kolonisatie,kapitalisme en de uitbuiting van de mens door de andere mens is ook zo oud als de wereld, ge hebt gelijk als ge dat bestrijden wilt, maar ongelijk te stellen dat de blanken de ergsten zijn.Het bewijs daarvan is wel dat wij het veel beter hebben dan die zwarte mannekkes, dus zelfs als wij uitgebuit worden door smerige kapitalisten, behandelen we elkaar toch nog met meer menselijkheid als de zwarten onder elkaar.We zijn een stapje hoger geraakt op de trap van de evolutie, d�*�*rom is dat zo... Uw groot ongelijk is die onverdraaglijke neiging om ons , blanken, met alle geweld een schuldgevoel aan te willen smeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Moest ik,en was,zou er blijven,en via internet hopen mensen trachten op te lichten...ZOALS ZE NU AL DOEN IN DIE NEGERSTAAT MET DE HULP VAN HUN REGERING
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Wat betreft de para's: waar zijn deze ingezet geweest de voorbije 15 jaar? Mijn geheugen laat mij in de steek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De zwarten die elkaar afslachten doen dat voor geld, olie en voor wrede dictators, allemaal gevolgen van de Westerse overheersing.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gevolgen? Gelieve mij de mechanismen uit te leggen waardoor dit zo is gekomen? Strijden tussen stammen en clans waren er altijd in Afrika. Het is gewoon nu dat wij het zien. De genocide in Sudan, de anarchie in Somalie heeft uiterst weinig te maken met het Westen. Westerse mentaliteit, he? Ik zie niet echt Walen Vlamingen afslachten, maar de Shona steken een Zulu die in een verkeerde township komt wel in brand. Het is Afrikaanse mentaliteit, vriend. Gewoon meer zichtbaar omdat er WESTERSE televisie bestaat. Maarja, je noemt jezelf Bolsjeviek. De mensen die mijn land in 1917 langs achter hebben genomen met hoekige roestige voorwerpen. Moge hetzelfde binnen de kortste keren met jou gebeuren, vriend ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vóór de 'komst' van westerlingen hadden Afrikanen natuurlijk ook geen wisselgoederen volgens jou. Ik vraag me af wie de koloniaal hier is.
Laatst gewijzigd door lombas : 27 augustus 2007 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() "Young man young man, yo must undastand:
dem Freetown govahment want yo to vote, dem say de Futah, is in yo Hands! So we take de Futah, if we take yo Hands! No more Hands, no more Voting!" //RUF in Sierra Leone. Laatst gewijzigd door migrantenjong : 27 augustus 2007 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De paras werden voor het laatst ingezet in Kosovo dunkt me, en daarvoor in Rwanda, en in de Congo...allemaal na het jaar 2000. Maar ik denk niet dat alles verteld word aan het publiek. In elk geval, als ge een paar jaar in zo een regiment gediend hebt, en daar opgeleid werd, kom je makkelijk aan de slag bij zo een private huurlingen firma. Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 27 augustus 2007 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alternatief is, indien ik vroeger mijn Belgische nationaliteit ontvang, om de Koninklijke Militaire School binnen te treden voor militair ingenieur. Kan mij denken dat ik dan een schakelprogramma mag doorlopen. Ik wist het van Rwanda en Congo, maar niet Kosovo. Werden ze als deel van de UNPROFOR ingezet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge in het leger kunt binnengeraken moogt ge daar ook studeren, maar ge moet dan wel voor 10 jaar tekenen geloof ik.Zoniet, een ingenieur word denk ik met open armen ontvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een contract van 10 jaar is voldoende om goede ervaring op te doen en de eerste 10 jaar een boeiende job te hebben. Niets waar ik vies van zou zijn moest ik de kans krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Nationaliteit, mijn vriend, is het probleem. Ik ben niet de juiste soort allochtoon om snel Belg te kunnen worden.
Het loopt om een of andere reden traag met Russen en papierenwerk. Waarschijnlijk krijg ik pas mijn nationaliteit samen met mijn universitair diploma. Maar er bestaan overbruggingsprogrammas per specialiteit voor mensen met zulke diploma's lees ik juist op mil.be. |
![]() |
![]() |