![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw aandeel in Schuld moet je betalen en die is bij Vlaanderen in het slechtste geval maximaal 60%. Bovendien bepalen schuldeisers niet wie er betaalt maar de curatoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geef toe: je vroeg er gewoon om. ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen, zoiets kan je uit mijn postings redelijkerwijs niet afleiden. Ik heb al tientallen keren geschreven dat zelfs een meerderheid van 90 pct België niet zou kunnen doen overleven. Even vaak schreef ik dat als België ineenstuikt, het imho niets te maken zal hebben met de inspanningen van de Vlaamsgezinden. België zal in mijn visie geheel uit eigen beweging in elkaar stuiken, omdat zijn concept scheve machtsverhoudingen behelst. Daar kan het niet uit raken, ook niet mits een democratische meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burgemeester
|
![]() In dit geval gaat die vlieger niet op, ik bepaal wie mijn schuld gaat betalen, ik heb immers een contract met de Belgische staat. En dat geldt voor allen m'n beste. De afspitsing JA, maar de gevolgen, NEEN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij een echtscheiding kiezen niet de partners wie er betaalt maar een onafhankelijke die oordeelt wat beide hun aandeel is van de schuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als de Vlamingen een beetje creatief zijn dat gebruiken ze de door Maingain gevraagde volkstelling van de rand om diegenen die zich daar Waal noemen bij Wallonië te tellen wat de schuld betreft. ![]() Dit lijkt voor ons vlaamse rechtvaardigheidsgevoel absurd maar kijk maar eens naar hun eisen...die zijn het niet minder...hihihi...
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() We kunnen verdelen per kop of verdelen per vierkante meter.. ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hun eisen zijn pas ingediend na de eisen van vlaamse kant. Jammer dat het gemoedelijke volk in Vlaanderen, zich met zulke politici opgescheept zit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
U hoeft mij niet te geloven, het kapitaal zal bepalen en als het om geld gaat zullen zij de verdeelsleutel zijn. maar het belangrijkst is de onafhankelijkheid.Toch? Met alle mits en mare. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() Ge moet echt wel wanhopig zijn om u in gemeenschap te gaan masturberen op zo'n belachelijke polls...
Wacht hier.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen elke stem door ook van IP adres veranderen of ge wordt er ook uitgefilterd hoor. Eens zien hoeveel stemmen je kan uitbrengen op een uurtje tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit je met fantasietjes Starkan? Dit is een serieus forum hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg poeske, ge weet toch dat er op het Madouplein een batterij van enkele honderden bedienden zitten die betaald worden (met Belgisch belastingsgeld !) om een hele dag niets anders te doen dan te klikken op dit soort internetpolls.
Laatst gewijzigd door Kortaf : 26 augustus 2007 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg poeske, ge weet toch dat er op het Madouplein
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honderden? Het zijn er duizenden. Betaald uit het fonds van de VZW "Groot VlaemSSCH Media Complot", het welbekende GVMC. Ze moesten die hun geld afpakken, echt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Madouplein is cool.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |