![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Vertel eens wat over het dollarbiljet.
En over de gebruiken van DU hierbij. Noem eens een "Bunker Buster" die van DU gebruik maakt, zoals u daar zegt in je linkse retoriek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik beschouw ALLE religies als sektes en ben blij dat ik van religies af ben (was vroeger katholiek zoals velen aangezien het er als klein kind reeds ingepompt werd). Ik ben voor een totale scheiding van kerk en staat en geen subsidies meer en/of erkenning van eender welke religie. Hun leden moeten maar betalen, ik betaal ook mijn lidgeld in bv. mijn kaartersclub. Ik beleef nu als individu mijn eigen spiritualiteit en voel mij veel meer vrij.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grootoosten zou de verwijzing naar de Opperbouwmeester inderdaad uit de statuten hebben geschrapt, maar reguliere loges blijven per definitie trouw aan de constitutie van Anderson, anders zijn het geen reguliere loges.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof op de duur mijn ogen niet meer: beweer je dat naast die waslijst aanklachten er daarenboven nog sprake is van een privé militie???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, idd, of hoe noem je anders een troep mensen die daklozen komen treiteren in een leegstaand gebouw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Pelgrim, Maar daar vinden de regulieren wel wat op: ze hebben reeds enkele keren de constitutie van James Anderson gewijzigd: speciaal artikel 1. Zo heeft iedereen zijn voldoening. De lezers van mijn vorig stuk zullen merken dat dit ook dient gewijzigd: ze dateert van 1723 deze constitutie met de artikels van het geloof en zijn toepassing. Groetjes, Gerard Golsteyn. ![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Golsteyn,
Ik verwacht nog steeds een antwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Nog interessant over DU: Did the use of Uranium weapons in Gulf War 2
result in contamination of Europe? Soit, we wijken af... On-topic: http://nl.youtube.com/watch?v=r-yQPkoAKnc |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Scientology heeft ook eigen websites met enorm wollige woordpakketten; hier een klein uittreksel, waarom ik bijna zou kunnen lachen:
Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 7 september 2007 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Pelgrim, Zoek even met "Copernic Agent" op en vermeld Anderson Loge en je krijgt de constitutie met de wijzigingen. Wat de Illuminati aangaat krijg ik dan heel de bibliotheek die dat als nonsens verklaart. OK? Gebruik eerst je eigen argumenten om te betwisten. Geen luiaards in de klas!!! Gerard Golsteyn. ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik zeg meestal het omgekeerde van de massa leugens! ![]() |
|
![]() |
![]() |