![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ook zij zullen exporteren hé. Hebben ook bier en kaas, enz... |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kalm aan, dus. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is hen dan ook van harte gegund. Beide landsdelen zullen er, hoe dan ook, economisch op vooruitgaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In een vakantie kijkt een Amerikaanse zakenman naar een plaatselijke vissersman in een heel klein bootje. "Waarom blijf je niet wat langer op zee zodat je meer vis kunt vangen?" vroeg de zakenman. "Ik besteed mijn tijd liever om met mijn kinderen te spelen, een siësta te nemen met mijn vrouw, gitaar te spelen met mijn vrienden," antwoordde de visser. De Amerikaan was niet onder de indruk: "Als je harder werkt kun je een tweede vissersboot kopen, dan een hele vloot, je kan een groot bedrijf beginnen met een kantoor in New York, dan ga je naar Wall Street. Eventueel kun je alles verkopen en je wordt ongelooflijk rijk". "En dan?" vroeg de visser. "Dan komt het mooiste, je gaat met pensioen," zei de Amerikaan, "je verhuist naar een vissersdorpje in Mexico. Je neemt een siësta met je vrouw, je speelt met je kinderen..." |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vrees dat dat internationaal niet zal toegestaan worden. Jan VDB heeft hier eens aangehaald dat men Yougoslavie als naam wou behouden, en dat dat niet mocht!
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() De Waal en de Vlaming = foutieve veralgemening die de 60% Walen of meer die wel hun best doen, niet leuk vinden
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je zegt dat 60 % van de Walen hun best doen, kan je dit aantonen ? Liefst wetenschappelijk ? Het aantal walen dat WEL zijn best doet , je weet wel , de minderheid, schat ik eerder rond de 5 % in het beste geval. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb al 2 keer een huis laten bouwen in Wallonië door Vlaamse en Waalse bedrijven dooreen, welnu geen verschil gezien hé. Iedereen werkt voor zijn boterham. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat? Spreken 60 pct van de Walen vlot Nederlands?
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een keer zeggen "ik heb uit eigen ervaring ..." is geen basis om iets te zeggen in de zin van "60% van alle walen is ..." mvg. Sint Ignacius
Laatst gewijzigd door UFSIA : 16 september 2007 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar jullie blijven onze gemeenten opeisen. Voor dat soort onbeschaamde agressie ben ik dan weer gevoelig. Tja, spijtig dan maar.
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() mvg. Sint Ignacius
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Spijtig dat de lijn wordt doorgetrokken naar alle Walen, maar zulke dingen zijn nu eenmaal normaal he... Zo zullen de Walen ook wel een "algemeen" beeld hebben van ons he!
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Dus als iemand anders een stommiteit begaat, geeft u dat het recht om ook de stommerik uit te hangen?
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enig idee hoeveel onbeantwoorde vragen jij hier hebt op dit forum alleen al? korte kommentaartjes, maar als het wat te heet wordt onder je voetjes, in geen straten te bekennen... Je excuses al aangeboden aan die belgicist die je door je petitie de das hebt omgedaan?
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij de laatste verkiezingen stelde deze man, die Vlaamse topambtenaren kan laten ontslagen via een eenvoudige petitie, zichzelf kandidaat als ... Belgisch premier.
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kom nog even terug op huis bouwen: toch verschil tussen Vlaamse en Waalse firma's: Vlaamse houden meer van de kleur zwart, zelfs als je er zelf niet over begint. Het zal zijn: voor 't Belgiekske nietske, vermoed ik. Maar dat zijn naturlijk maar persoonlijke ervaringen hé. Waar is mijn schoofzak dat ik kan gaan werken? |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Een topambtenaar die notabene onder het statuut van Klokkenluider kon verderwerken, tot de BUB actie!