![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Kan Brussel nog funcioneren als hoofdstad van de EU gezien de recente feiten? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
19 | 42,22% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
26 | 57,78% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik bekeek de bewijzen. Ik vond het al verdacht dat die zo ver te zoeken waren. Ik heb al meermaals voor veel minder met de tranen in de ogen gestaan door het gas. En met de geweerkolf voor mijn "bakkes" dat ik moest zwijgen, terwijl ik nog niks had gezegd. Randdebielen waren er toen nog niet, het ging gewoon bijvoorbeeld over zedeverzachtende muziek. Het tegendeel zelfs van jullie haatfabriek.
Laatst gewijzigd door DannyS : 13 september 2007 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() Afknallen, dat deden de Herren Oberst vroeger trouwens niet zelf. Ge doet het nu wel zelf, maar dan virtueel. Een beetje zielig. Wat zijn de tijden veranderd! Ziet maar dat ge mijne pa niet tegenkomt, snotter.
Laatst gewijzigd door DannyS : 13 september 2007 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is dit een persoonlijke bedreiging? Denkt u dat u de enigste bent met familieleden die ooit iets hebben meegemaakt?
|
![]() |
![]() |