![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe maar verder denigrerend jong, daar ben je goed in als er iemand het niet eens is met al je standpunten. Ik maak er geen woorden meer aan vuil. Als je mijn berichten er eens zou op nalezen zou je wel zien dat ik een flamingant ben. Wel een flamingant die niet graag meedoet aan stigmatisering, iets waar jij precies niet veel problemen mee lijkt te hebben.
Laatst gewijzigd door fox : 12 september 2007 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Van Istendael weet waarom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry hoor voske. Ik liet mij een beetje misleiden door iemand die zopas nog beweerde dat het Leterme was die het spel slim speelde. Dat hij het was die 'liet uitschijnen' dat hij bereid was toegevingen te doen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 september 2007 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat beweer ik nog altijd. Hij speelt het slim en de walen hebben zich mijns inziens nu compleet vastgereden. Goed gedaan van Leterme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Milquet blijft neen zeggen en Arena wil geen Judaskus...
Wat willen ze dan wel ? een blanco cheque ?! Als ze het bij CD&v en vLD nu nog niet begrepen hebben...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voorspel namelijk al een paar jaar wat er vandaag staat te gebeuren.
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Rompuy werd na hem de 'verkenner' van het Belgische oorlogsgebied. Hoe dan ook. Een spel spelen met als doel dat de Walen zich zouden vastrijden lijkt me niet zo stichtend voor een christelijke partij.
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben er nog altijd niet uit ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel schreef op 5 mei 2005 Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Allee, Kortaf, dt jij met zoiemand komt aandraven! Dé voorstander van Vlaamse toegevingen en fan van nde verfransing van Brussel, al durft hij dit soms wel op een verdoken manier neerpennen... Het enige wat me verbaast is dat hij weer niet afkomt met hoe klein België wel is! Normaal een van zijn standaard dooddoeners. Dat hij het maar bij gedichtjes houdt, dat kan zo geen kwaad ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige dat Vlaanderen nog aan België gebonden houdt is de welwillendheid van een hoop Vlamingen die de politiek van ver volgen en zich bijgevolg nog een hoop illusies maken. Die mensen willen België nog een kans geven. De franstalige politici doen werkelijk alles om hen te overtuigen dat het hopeloos is. En nu nog Maingain op Terzake om ons uit te leggen hoe BHV kan worden opgelost door H en V bij Brussel te voegen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk/hoop dit ook al langer, maar het is de eerste keer dat de Walen zo openlijk kleur bekennen en dit kan enkel goed zijn voor de publieke opinie om de twijfelaars over de streep te trekken. Ik twijfel al jaren niet meer aan de onhoudbaarheid van de Waalse houding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN