![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verbaast me dat zelfs in deze bange dagen SuperStaaf nog niet naar het forum is weergekeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() http://www.lemonde.fr/web/depeches/0...37@7-37,0.html
Dank zij de Fransen hebben we nu preciezere cijfers: 65,6% vreest dat België verdwijnt en 46,1% wil dat dit gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() http://www.reuters.com/article/world...8?pageNumber=2
85,5% vindt dat de onderhandelaars moeten blijven hameren op een staatshervorming en 77,3% vindt dat dit een prioriteit moet zijn van de nieuwe regering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig maar dat staten afzonderlijk keuzes kunnen maken. Ik heb desondanks namelijk nog meer vertrouwen in de belze regering dan in de eurocratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar zitten die 1 vlaming op 2.
Ik heb de laatste dagen in mijn kennissenkring te Genk navraag gedaan. Zeker een 50 tal mensen en niemand maar dan ook niemand van dat 50 tal wil een afsplitsing van de NL-talige regio van België. Dus waarschijnlijk zijn het er bijlange geen 1 op 2.
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Die peilingen zijn puur boerenbedrog. Er bestaat daar geen wetgeving over, dus ieder doet maar wat men wil.
![]() Je zal zien: de volgende peiling geeft een meerderheid separatisten. Alles volgens plan ! ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 18 september 2007 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Het zal niet pakken. Julie spelen vals en valsspelers verliezen altijd vroeg of laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() 51 % voor een unitair Belgie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() onderzoek van een krant uhuh... Bij onderzoeken van een opiniezoekersbureau is bekend dat er een bepaalde (statistische) foutenmarge is, maar bij kranten heb ik helemaal een slag om de arm. Ze geven eerder richtingen aan, dan dat ze blindstaren op de resultaten van deze onderzoeken rechtvaardigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Typisch Belgisch was dan dat dat eerst het Vlaamse volkslied was en dan nog eens het Belgische. Sommige studenten waren echt verontwaardigd dat ze dat moeten doen "omdat ze allemaal Belgen waren" en toen ontstond er toch discussie omdat ik vond dat de Vlaamse Gemeenschap voor die Vlaamse universiteiten instaat en toch zeker niet vergeten mag worden. ![]() Maar van veel mensen weet ik eigenlijk niet wat ze zijn. Velen zijn apolitiek. Vlaanderen is niet = politics.be he. ![]() ![]()
![]() |