Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2007, 17:45   #61
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Het was vooral weerzinwekkend hoe een buitenlands staatshoofd door de VS bejegend wordt.

Iran is een rolmodel voor Europa wanneer het gaat om de behandeling van homoseksuelen.
Inderdaad en dat niet alleen wat betreft homoseksualiteit, maar ook in andere zaken als vrouwenemancipatie en ethische kwesties.

Je neemt het Iraanse systeem, vervang Islam door Rooms katholicisme en Iran door Dietsland en je krijgt het perfecte katholieke nationaal solidaristische systeem.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2007, 17:52   #62
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Inderdaad en dat niet alleen wat betreft homoseksualiteit, maar ook in andere zaken als vrouwenemancipatie en ethische kwesties.

Je neemt het Iraanse systeem, vervang Islam door Rooms katholicisme en Iran door Dietsland en je krijgt het perfecte katholieke nationaal solidaristische systeem.
Dat vrees ik ook...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2007, 17:54   #63
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als jij nou eens een Dietschland ging stichten in Iran?
Vang je meteen drie vliegen in 1 klap!
Oud 25 september 2007, 17:58   #64
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

Ahmeddinejad heeft zich onnoemelijk belachelijk gemaakt en is trouwens ook serieus uitgelachen.

Hij heeft bijna alle vragen ontweken, en dikwijls onnozele antwoorden gegeven.

Lees zelf : Ahmadinejad uitgelachen op Columbia University

Het spreekt vanzelf dat Ahmadinejad in de pro-zionistische pers wordt afgebroken, hoe kan het ook anders. Wie de teksten van Ahmadinejad leest zal snel begrijpen dat de man veel inteligenter is dan de karikatuur dat hier wordt afgebeeld. De Iraanse president heeft veel respect voor het Christendom en de figuur van Jezus, veel meer vele extreem progressieve Europeanen. Ahmadinejad afschilderen als een terrorist zoals Bin Laden is een grove leugen, daar Bin Laden wel alle Christenen haat.

Ahmadinejad komt net zoals wij nationaal solidaristen op tegen de zionistische nieuwe wereld orde.

Oud 25 september 2007, 18:00   #65
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Als jij nou eens een Dietschland ging stichten in Iran?
Vang je meteen drie vliegen in 1 klap!
Integenstelling tot de Yanks en ander zionistisch gespuis ben ik geen imperialist. Het grondgebied waarop Iran zich bevind behoort toe aan de oorspronkelijke volkeren die daar leven en wij dienen ook de cultuur en godsdienst ginder te respecteren.

Oud 25 september 2007, 18:04   #66
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:

Zelfs meer : er zou een Iraans-Belgische cultureel overlegorgaan moeten worden opgericht.

Iran is het voorbeeld. Wij moeten Iran aansporen om zijn verantwoordelijkheid in Europa op te nemen.

Een coalitie van Europeanen en Arabieren zal misschien in staat zijn om het zionisme uit te roeien.

Noch de Arabieren noch de Europeanen apart zouden daarin slagen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2007, 18:20   #67
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Een coalitie van Europeanen en Arabieren zal misschien in staat zijn om het zionisme uit te roeien.

Noch de Arabieren noch de Europeanen apart zouden daarin slagen.
Vrede en samenwerking tussen Europa en de Arabische Wereld en de val van het oorlogszuchtige zionisme zou voor de wereld en voor Vlaanderen een zege betekenen.

- Bin Laden zijn terrorisme zal geen enkele steun meer krijgen in de moslimwereld, want de mensen voelen zich niet meer bedreigd door de oorlogszuchtige Yanks en westerse decadentie. Voor de gewone burgers over de hele wereld zal de veiligheid drastisch verhogen.

- Vlaanderen wordt niet meer overspoeld door de decadente Amerikaanse cultuur, Vlaanderen kan opnieuw Vlaanderen zijn. Een nationalistisch conservatief en sociaal gericht Vlaanderen zonder liberale economie.

- Onderlinge samenwerking met de Arabische Wereld kan er ook voor zorgen dat een remigratiepolitiek wordt opgezet met het gespuis van de Banliu's voorop (die vaak zelfs geen moslim zijn maar gewone verwilderde jongeren die naar hier komen om het zwijn uit te hangen bij gebrek aan mogelijkheden in hun eigen land --> zie reportage over de Turken in Ter Zake zondag). Onze steden worden veiliger, de samenleving wordt minder multicultureel en minder multi-etnisch door de remigratie.

- De moslims kunnen ten volle hun godsdienst beleven in eigen gebied met sharia en al, zonder dat wij ons moeien. In ruil laten de Islam Europa met rust.

De val van de zionistische schurkenstaten zal de val van het terrorisme met zich meebrengen en de grootste wens van onze Heer Jezus Christus vervullen --> vrede.

Oud 25 september 2007, 18:23   #68
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Urbanus van anus zou ik nog veel kunnen leren...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2007, 18:24   #69
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Homo's zijn opgehangen en vrouwen zijn gestenigd ok.
Hoe men het invult of niet doet niet terzake, dit verdedigen is gewoonweg belachelijk en triestig.
Klopt, maar daar zwijgt die Iraanse pummel in alle talen over.
Oud 25 september 2007, 18:28   #70
Boadicea

Standaard

Citaat:
Integenstelling tot de Yanks en ander zionistisch gespuis ben ik geen imperialist. Het grondgebied waarop Iran zich bevind behoort toe aan de oorspronkelijke volkeren die daar leven en wij dienen ook de cultuur en godsdienst ginder te respecteren.
Ik ben ook anti-imperialist. Respect voor andere volkeren ginder, daar ben ik het ook mee eens, maar samenwerking met het Midden-Oosten gaat me een stap te ver. Het seculiere Europa moet blijven wat het is en het moet terugkeren naar zijn paganistische roots en alle monotheïstische invloeden, die niet eigen zijn aan het continent, binnen de perken houden. Hier versta ik naast de islam en het jodendom, ook het christendom. Deze religies mogen hier nog zijn en beoefend worden, maar ze mogen geen enkele staatsinvloed meer hebben.
Oud 25 september 2007, 18:30   #71
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Homo's zijn opgehangen en vrouwen zijn gestenigd ok. Hoe men het invult of niet doet niet terzake, dit verdedigen is gewoonweg belachelijk en triestig.
Hoe Iran effectief optreedt tegen vrouwenemanicipatie en homoseksualiteit die beiden, laat ons wel wezen verwerpelijk zijn, is niet onze bevoegdheid en wij hebben ons daar niet mee te bemoeien. Dit maakt deel uit van de Iraanse cultuur. Jullie zouden de eerste zijn om te gaan roepen, moest Iran zich met onze cultuur gaan bemoeien. Wel doe dat dan ook niet omgekeerd ofwel bent u een cultuurimperialist als Bush, Olivier Maingain of Bin Laden.

Oud 25 september 2007, 18:33   #72
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt, maar daar zwijgt die Iraanse pummel in alle talen over.
Zedenfeiten dienen streng bestraft te worden. Zedendelicten maken een natie van binnen uit kapot.

Zij zijn een aantasting van de menselijke waardigheid.

Laatst gewijzigd door PAJOT : 25 september 2007 om 18:36.
Oud 25 september 2007, 18:36   #73
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ga uw systeem eerst eens uitproberen op de noordpool.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2007, 18:40   #74
Boadicea

Standaard

Citaat:
Hoe Iran effectief optreedt tegen vrouwenemanicipatie en homoseksualiteit die beiden, laat ons wel wezen verwerpelijk zijn, is niet onze bevoegdheid en wij hebben ons daar niet mee te bemoeien. Dit maakt deel uit van de Iraanse cultuur. Jullie zouden de eerste zijn om te gaan roepen, moest Iran zich met onze cultuur gaan bemoeien. Wel doe dat dan ook niet omgekeerd ofwel bent u een cultuurimperialist als Bush, Olivier Maingain of Bin Laden.
Spreek AUB voor uw eigen. Vrouwenemancipatie is een deel van onze Europese cultuur. Ik weet niet wat daar verwerpelijk aan is en homoseksualiteit ... tja, ik vind het geen reden om iemand op te knopen.
Oud 25 september 2007, 18:41   #75
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga uw systeem eerst eens uitproberen op de noordpool.
De noordpool reserveren we voor linkse ratten. Begin uw koffers dus maar al te pakken
Oud 25 september 2007, 18:45   #76
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Spreek AUB voor uw eigen. Vrouwenemancipatie is een deel van onze Europese cultuur. Ik weet niet wat daar verwerpelijk aan is en homoseksualiteit ... tja, ik vind het geen reden om iemand op te knopen.
Wij zouden ook niet handelen zoals de Iraniërs, dat zit niet in onze cultuur. Daarvoor hebben zij hun cultuur en wij de onze. Maar dat neemt niet weg dat homoseksualiteit te verwerpen is alsook het streven van vrouwen om de mannen de kopiëren. De maatschappij heeft de vrouw nodig om voor het gezin te zorgen, de hoeksteen van de samenleving. Vrouwen-emancipatie maakt het gezin kapot en dus ook onze maatschappij. Is dat nu zo moeilijk. Vrouwen zijn evenwaardig dan de man, maar niet gelijk. Elk heeft zijn taak te vervullen die God hen bij de geboorte meegegeven heeft.

Wij moeten tegen beiden op onze manier reageren, maar het moet uiteraard wel daadkrachtig zijn.

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 25 september 2007 om 18:46.
Oud 25 september 2007, 18:52   #77
Boadicea

Standaard

Citaat:
Wij zouden ook niet handelen zoals de Iraniërs, dat zit niet in onze cultuur. Daarvoor hebben zij hun cultuur en wij de onze. Maar dat neemt niet weg dat homoseksualiteit te verwerpen is alsook het streven van vrouwen om de mannen de kopiëren. De maatschappij heeft de vrouw nodig om voor het gezin te zorgen, de hoeksteen van de samenleving. Vrouwen-emancipatie maakt het gezin kapot en dus ook onze maatschappij. Is dat nu zo moeilijk. Vrouwen zijn evenwaardig dan de man, maar niet gelijk. Elk heeft zijn taak te vervullen die God hen bij de geboorte meegegeven heeft.
Ja, maar ik vind het christendom even verwerpelijk als de islam en aanvaard eigenlijk geen staatsgodsdienst, omdat dit de mensen min of meer gijzelt.
Nergens zeg ik dat vrouwen mannen moeten gaan kopiëren, maar ze moeten wel gelijk behandelt worden en gelijke kansen krijgen. Daarnaast moet het stichten van een gezin en de zorg daarvoor een vrije keuze van het individu blijven.
En ik zie niet in waarom mannen hun verantwoordelijkheid in het huishouden zouden moeten ontlopen. Maar we mogen carrièrevrouwen zeker niet uitsluiten. Door dat de doen, lopen we mogelijk grote wetenschappelijke kennis mis.

We mogen ons inderdaad niet moeien met Iran, maar dat betekent in mijn ogen nog steeds niet dat we het akkoord moeten zijn. Persoonlijk ben ik geen voorstander van steniging en ophanging voor dingen die in mijn ogen niet strafbaar mogen zijn. Ik zal niet gaan zeggen dat Iran voor mij zijn wetten moet veranderen, maar dat sluit niet uit dat ik wat mij betreft het nog steeds niet met Iran eens moet zijn.

Ik blijf er bij dat het monotheïsme een grote boosdoener is. Ik heb niets tegen gelovige mensen, maar hun mening is me niet heilig, omdat hun boekje het in mijn ogen is.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 25 september 2007 om 18:54.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2007, 18:56   #78
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
.

Pech Max, op een paar kwezels na is het katholicisme zo dood als een pier.
Oud 25 september 2007, 18:57   #79
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De noordpool reserveren we voor linkse ratten. Begin uw koffers dus maar al te pakken
Aha, is de grote revolutie nabij ??
Oud 25 september 2007, 19:02   #80
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben akkoord dat een vrouw moet beschermd worden tegen de willekeur van een man.

bvb tegen mishandeling. Of tegen seksuele handelingen buiten het huwelijk.

Maar "vrouwenemancipatie" is niets meer dan een mooi woord dat inhoudt dat een vrouw haar man en kinderen mag verwaarlozen. Daar ben ik radicaal tegen.

Laatst gewijzigd door PAJOT : 25 september 2007 om 19:03.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be