![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je neemt het Iraanse systeem, vervang Islam door Rooms katholicisme en Iran door Dietsland en je krijgt het perfecte katholieke nationaal solidaristische systeem. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vang je meteen drie vliegen in 1 klap!
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Het spreekt vanzelf dat Ahmadinejad in de pro-zionistische pers wordt afgebroken, hoe kan het ook anders. Wie de teksten van Ahmadinejad leest zal snel begrijpen dat de man veel inteligenter is dan de karikatuur dat hier wordt afgebeeld. De Iraanse president heeft veel respect voor het Christendom en de figuur van Jezus, veel meer vele extreem progressieve Europeanen. Ahmadinejad afschilderen als een terrorist zoals Bin Laden is een grove leugen, daar Bin Laden wel alle Christenen haat. Ahmadinejad komt net zoals wij nationaal solidaristen op tegen de zionistische nieuwe wereld orde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Integenstelling tot de Yanks en ander zionistisch gespuis ben ik geen imperialist. Het grondgebied waarop Iran zich bevind behoort toe aan de oorspronkelijke volkeren die daar leven en wij dienen ook de cultuur en godsdienst ginder te respecteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iran is het voorbeeld. Wij moeten Iran aansporen om zijn verantwoordelijkheid in Europa op te nemen. Een coalitie van Europeanen en Arabieren zal misschien in staat zijn om het zionisme uit te roeien. Noch de Arabieren noch de Europeanen apart zouden daarin slagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
- Bin Laden zijn terrorisme zal geen enkele steun meer krijgen in de moslimwereld, want de mensen voelen zich niet meer bedreigd door de oorlogszuchtige Yanks en westerse decadentie. Voor de gewone burgers over de hele wereld zal de veiligheid drastisch verhogen. - Vlaanderen wordt niet meer overspoeld door de decadente Amerikaanse cultuur, Vlaanderen kan opnieuw Vlaanderen zijn. Een nationalistisch conservatief en sociaal gericht Vlaanderen zonder liberale economie. - Onderlinge samenwerking met de Arabische Wereld kan er ook voor zorgen dat een remigratiepolitiek wordt opgezet met het gespuis van de Banliu's voorop (die vaak zelfs geen moslim zijn maar gewone verwilderde jongeren die naar hier komen om het zwijn uit te hangen bij gebrek aan mogelijkheden in hun eigen land --> zie reportage over de Turken in Ter Zake zondag). Onze steden worden veiliger, de samenleving wordt minder multicultureel en minder multi-etnisch door de remigratie. - De moslims kunnen ten volle hun godsdienst beleven in eigen gebied met sharia en al, zonder dat wij ons moeien. In ruil laten de Islam Europa met rust. De val van de zionistische schurkenstaten zal de val van het terrorisme met zich meebrengen en de grootste wens van onze Heer Jezus Christus vervullen --> vrede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Urbanus van anus zou ik nog veel kunnen leren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Klopt, maar daar zwijgt die Iraanse pummel in alle talen over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Hoe Iran effectief optreedt tegen vrouwenemanicipatie en homoseksualiteit die beiden, laat ons wel wezen verwerpelijk zijn, is niet onze bevoegdheid en wij hebben ons daar niet mee te bemoeien. Dit maakt deel uit van de Iraanse cultuur. Jullie zouden de eerste zijn om te gaan roepen, moest Iran zich met onze cultuur gaan bemoeien. Wel doe dat dan ook niet omgekeerd ofwel bent u een cultuurimperialist als Bush, Olivier Maingain of Bin Laden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij zijn een aantasting van de menselijke waardigheid. Laatst gewijzigd door PAJOT : 25 september 2007 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga uw systeem eerst eens uitproberen op de noordpool.
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Wij moeten tegen beiden op onze manier reageren, maar het moet uiteraard wel daadkrachtig zijn. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 25 september 2007 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Nergens zeg ik dat vrouwen mannen moeten gaan kopiëren, maar ze moeten wel gelijk behandelt worden en gelijke kansen krijgen. Daarnaast moet het stichten van een gezin en de zorg daarvoor een vrije keuze van het individu blijven. En ik zie niet in waarom mannen hun verantwoordelijkheid in het huishouden zouden moeten ontlopen. Maar we mogen carrièrevrouwen zeker niet uitsluiten. Door dat de doen, lopen we mogelijk grote wetenschappelijke kennis mis. We mogen ons inderdaad niet moeien met Iran, maar dat betekent in mijn ogen nog steeds niet dat we het akkoord moeten zijn. Persoonlijk ben ik geen voorstander van steniging en ophanging voor dingen die in mijn ogen niet strafbaar mogen zijn. Ik zal niet gaan zeggen dat Iran voor mij zijn wetten moet veranderen, maar dat sluit niet uit dat ik wat mij betreft het nog steeds niet met Iran eens moet zijn. Ik blijf er bij dat het monotheïsme een grote boosdoener is. Ik heb niets tegen gelovige mensen, maar hun mening is me niet heilig, omdat hun boekje het in mijn ogen is. Laatst gewijzigd door Boadicea : 25 september 2007 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pech Max, op een paar kwezels na is het katholicisme zo dood als een pier.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bvb tegen mishandeling. Of tegen seksuele handelingen buiten het huwelijk. Maar "vrouwenemancipatie" is niets meer dan een mooi woord dat inhoudt dat een vrouw haar man en kinderen mag verwaarlozen. Daar ben ik radicaal tegen. Laatst gewijzigd door PAJOT : 25 september 2007 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |