![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, als je een eigen tekst schrijft, kan je dan aub niet zeggen dat deze tekst van de hand is van iemand anders? Zaait verwarring. wij dachten dat je een artikel uit de krant had gehaald en dan blijkt dat je het zelf geschreven hebt. Niet netjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ik lees daarin dat het volgens het VB allemaal de schuld is van de islam en dat we ons maar beter kunnen bewapenen ipv weg te lopen van geweld dat ons wordt aangedaan. Het VB heeft ook tegen de wapenwet gestemd want het is er integendeel voor de uitbreiding van de wapenwet, want volgens het VB moet je ook met wapens je pattattenveld en rode kolen kunnen beschermen als iemand een van je kolen probeert te jatten. Cfr de discussie met die overval op een juwelierszaak waarij de schutter een wegvluchtende Poolse inbreker in de rug neerknalde toen hij al bijna de straat uit was. Dat was niet eens een Marokkaan...
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 oktober 2007 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de rest zit te copy pasten van op de VB-sites, daar lig jij duidelijk niet wakker van. Dat heb ik ook genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Marokkaan heeft er ook niets mee te maken. Het gaat er om dat allochtonen steeds verschoond worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is één van de welvarendste gebieden van de wereld. Ook de 'schuld' van de vreemdelingen? Prima zo, laat ze dan zeker blijven! Als ze voor mij dan ook nog even de streektaal leren beheersen zijn ze voor mij compleet ingeburgerd. Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 oktober 2007 om 11:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat het VB wél doet,is de problemen met een MINDERHEID van de allochtonen aankaarten. Zij zeggen er duidelijk bij dat het om een kleine groep gaat. Wat wil je nog meer? (Ik weet het antwoord: dat ze geen enkel probleem met allochtonen aankaarten, dat het hier verboden wordtdaarover te spreken, dat willen jullie) Allez, 'tis middag: smakelijk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je moet nu toch al haast mentaal gehandicapt zijn om zo'n nonsens serieus te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ga je niet op mijn vraag in? Uit schaamte misschien? Blijf je liever de HVT-zaak schaamteloos tot op de bodem leeg melken en politiek manipuleren samen met je progressieve vriendjes. Blijf je liever heerlijk ronddartelen in je Hypocriete Progressieve Lijkenpikkersclub Eerst ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat Hans Van Temsche een vermanende vinger van de rechter verdient.
Een zwaardere straf zou ik ongepast vinden. Want dan zou het 'rechtssysteem' alhier met twee maten en twee gewichten beginnen meten. De afgelopen decennia zijn immers honderden autochtonen het dodelijk slachtoffer geworden van systematisch racistisch geweld vanwege allochtonen. Ik vind dat Van Temsche een tweede kans moet krijgen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() vmo tot daaraantoe, de rest kan je toch bezwaarlijk paramilitair noemen, tenzij je sommige scoutsgroepen ook die stempel geeft ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ja, dat doet het VB nou net wèl. Voor het VB staat elke moslim zowat synoniem met hoofddoeken, Al Qaida, criminaliteit en profitariaat. Door hun jarenlange hetze tegen �*lle vreemdelingen (Eigen Volk Eerst remember!) is het klimaat zozeer vergiftigd (wat hun doel is) dat niemand meer aan een vreemdeling kan denken zonder de link met moslimterrorisme te leggen. Die link is in werkelijkheid onbestaande of zo minimaal dat hij nauwelijks wat betekent. De paar fundamentalisten die verdacht werden 'iets te gaan doen' zaten snel achter de tralies. In Antwerpen hebben we één moslimbetoging gehad onder aanvoering van Abu Jah Jah, en die is toen zo hardhandig uiteen geranseld door de politie (veel harder dan wat het VB onlangs in Brussel overkwam, dat was maar even het stof eruit kloppen) dat er nooit geen tweede meer is gekomen. Ondertussen staat DE vreemdeling (van alle nationaliteiten en origine) al wèl dertig jaar synoniem met terrrorisme en profitariaat. Of het nbu een Pool, Rus, Afrikaan of Aziaat is, voor het VB zijn het zonder onderscheid moslimterroristen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |