![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En stoep met wortelen. Als je dat niet kan klaarmaken ben je volgens mij gehandicapt. Laatst gewijzigd door Dycore : 4 oktober 2007 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben absolute voorstander van vrijheid van godsdienst voor kinderen, maar ik denk dat het een utopie is om te geloven dat je zoiets met dwang kan invoeren. Dat zal via een geleidelijke evolutie moeten gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je zou er zelfs van versteld staan hoeveel jonge vrouwen er tegenwoordig zijn die zelfs geen ei of aardappel meer kunnen koken zonder kookboek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Laat ze hun matjes meenemen. Als ze stout zijn, hebben we iets om ze in te rollen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
En Edina maar beweren dat dè moslims niet bestaan en dat de moslims geen homogene groep vormen. In Antwerpen vormen ze dat duidelijk wel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Shoot the messenger en/of intimidatie; de gebruikelijke strategie van de "verdraagzame" linkse kerk. In dat opzicht zijn ze zich volledig aan het assimileren met de islamitische sujetten die ze zo adoreren. Die dulden ook al geen tegenspraak : believe it of kopke d'eraf. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We kunnen de geschiedenis niet veranderen omdat een paar extreem-linkse islamofielen hun dhimmitude aan gans de gemeenschap willen opdringen. Gemeenschap die baalt van die dhimmitude en nooit gevraagd heeft naar een invasie van islamitische kolonisten, noch naar de ermee gepaard gaande islamisering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Antwerpen lééft van de allochtonen. Zonder hen geen SPA.
Het is voor de sossen dus knikken en braaf op de (al of niet met matje) knietjes zitten. We weten allemaal goed genoeg waarom het idee om een burgemeester rechtstreeks te verkiezen, afgeschoten is. Sossen willen kost wat kost aan de macht blijven. Desnoods ondemocratisch? Of zoals ex-burgemeester Bobke Cools het zo sportief verwoordde : "we gaan de kroonjuwelen toch niet afgeven zeker ?' Dus wees maar gerust. Binnenkort vreten we allemaal halul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ook zij zijn het beu, om steeds opnieuw met de cultuur en gewwontes uit het land van hun voorvaderen te worden geconfronteerd en verplicht te worden om deze te gaan naleven. De groep die dat wel doet is eerder klein, maar wel keihard in haar optreden tegen hun medemensen die van hetzelfde land der voorvaderen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Uw verbolging is dan ook maar wat vreemd.
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door freespirit : 5 oktober 2007 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is de schuld van de overheden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zonder ondemocratische middelen in te voeren kun je inderdaad religie niet de pas af snijden. Het blijven hameren op rede, rationaliteit en wetenschap is het enige wat we kunnen doen. Helaas is dit niet besteed aan de dovemansoren van religie-freaks. Met andere woorden, een Catch-22. Mede door deze vicieuze cirkel is het evenzeer een utopie om aan te nemen dat het verdwijnen van religie een kwestie van tijd is.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 oktober 2007 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Paar voorbeeldjes: een schep dierlijk vet in het water bij het koken van rijst. Mijn man zijn ratatouille (de arabische naam is niet te onthouden) is de heerlijkste! Tot ik te horen kreeg dat de aubergines gefrituurd worden ![]() Hun desserts zijn ook overheerlijk maar vol vet en suiker, ik lustte nooit thee, tot mijn man me het leerde drinken: met 3 klontjes suiker/tas ![]() Het enige wat voeding halal maakt is de wijze van het slachten en ontbreken van alles wat met varken en alcohol te maken heeft. Meer niet. Merk dan ook op dat hun slagers het vlees niet 'opkuisen' zoals de onze, ze eten hun vlees niet mager maar er moet vet aan zijn, dat vinden ze het lekkerste... zoals ik al zei, zoals de boeren vroeger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Smaken verschillen natuurlijk maar ik denk dat de belgische keuken niet zo vaak meer op ons menu staat. Mensen koken steeds meer meditteraans en oosters. Ik kan hen geen ongelijk geven, ik vind de zuiderse en Syrisch/Libanese keuken ook stukken beter de onze.
|
![]() |
![]() |