![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij schoot op een vrouw met een hoofddoek (in de rug nog wel, zoals alle grote lafaards). Dat volstond voor hem om haar te willen vermoorden.
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor uw part mag er gebeuren wat wil , in uw visie is het allemaal VB ... Dat de feiten anders aanonen ziet u niet doorsat u totaal verblind bent ... In uw ogen is HVT een rascistische moordenaar ... In die van de meeste normaal denkende mensen niet .. En die mensen kijken verder dan hun lidkaart van blokwatch groot is , die bekijken objektief de feiten ... HVT heeft gewoon random mensen neergeschoten ... De huidskleur van de slachtoffers bewijst dat ...
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het VB ook niet. En dan komt u uw ding weer roepen dat het VB veroordeeld is en dan moet ik u weer vertellen dat het VB geen rechtspersoon heeft en dus niet kan veroordeeld worden.
Laat me het zo stellen, SPa en VB zijn precies evenveel keer voor racisme veroordeeld, nul keer. |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, hij schoot bewust op vreemdelingen. De kleine Luna had de pech opgepast te worden door die Malinese dame.
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw héél erg bescheiden mening waarschijnlijk wel ...
SPa discrimineerd mensen op hun politieke overtuiging ... En u weet dat ,
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marokanen (makakken zoals hij verwoorde) ... Niet "vreemdelingen" ... Dus in welke mate lijkt die malinése en die blanke op een marokaan ????
![]() |
#68 |
|
![]() In de rug schieten is het kenmerk van de lafaard? Dan is het wel goed dat hij ze niet in de borst heeft geschoten, dan had hij een held geweest volgens uw uitleg.
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt precies spijt dat er geen Marokkaans slachtoffer bij was. Volstaan die twee andere vreemdelingen niet ???
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een boerenuitleg dat jij eraan geeft
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Ik trek uw logika toch alleen maar door?
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, illegaal, dus verdient afgeknald te worden ???
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, je maakt er een karikatuur van
#75 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Sterker nog, de Spa is een racistische partij , wil <vlaamse mensen discrimineren, met nep-sollicitaties, verklikkingslijnen, processen.
|
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() neen, maar tot nader order betekent "illegaal", onwettelijk dus, en geen ouder(tenzij moslims natuurlijk) zou het in zijn hoofd halen om zijn kinderen in contact te laten komen met onwettelijke daden of toestanden. Bekijk het zo eens: rijden zonder rijbewijs is illegaal, dus mijn kind laat ik niet meerijden met zo iemand.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging'em er om dat HVT zogezegt op zoek was naar marokanen ... Dus stop nu met over "vreemdelingen" te praten ... We waren dus bij marokanen ... Waar ziet u dus marokaanse trekken in de 2 andere slachtoffers ... Of was het toch "random" ...
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Van Themsche is een autochtoon en dus niet uitwijsbaar, al die anderen die je opnoemt echter, .....
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Hij verklaarde zelf overigens dat hij dat onschuldige kind aan flarden schoot "om het een trauma te besparen"...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |