![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() De jacht op linkse alternatieven is nog steeds open. Er wordt echter bijzonder weinig kruit verschoten.
Wellicht zijn jullie te druk bezig met het hekelen van andere politieke spectra, maar ik blijf vaststellen dat de praktische invulling van het linkse ideaal me hier nogal kaal en onbeduidend voorkomt.
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- bij copyright moet de copyright-houder doorgaans kunnen aantonen dat er écht sprake is van plagiaat, en niet van toevallige overeenkomsten - bij patenten volstaat het om aan te tonen dat er overeenkomsten zijn die belangrijk genoeg geacht worden om als "inbreuk" op het patent beschouwd te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Hoeveel betaalt jouw vrouw je om je een zoen te geven, eigenlijk? En voor sex? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Indien jij een systeem hebt dat in de praktijk beter werkt, laat maar horen, hé. P.S. De uitleg van Gentenaar in verband met het kiwimodel vond ik overigens interessant en ik ben tevens voor dat idee gewonnen, omdat het gewoon gebruik maakt van simpele "marklogica".... (maak gebruikersgroepen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb zo'n systeem wel al eens horen voorstellen als een alternatief voor het huidige patentsysteem. Maar het brengt z'n eigen problematiek met zich mee, voornamelijk hoe de nuttigheid van een patent op een objectieve manier kan gemeten en beloond worden. Het huidige patentsysteem biedt wel een incentieve om producten te ontwikkelen, dat zal niemand ontkennen. Toch overschaduwen de moeilijkheden om te ontwikkelen omwille van het patentsysteem ruimschoots deze incentieve waardoor er effectief minder ontwikkeld wordt. Als je geïnteresseerd bent in de materie kan ik je best wel een aantal papers voorschotelen die deze laatste these ondersteunen.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Dat moet je eens vragen aan de mensen die vinden dat het opvoeden van kinderen en het schoonmaken van je huis ook in de BBP-cijfers moet opgenomen worden.
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen Netslet over dit soort zaken domweg 'fout' zeggen, is gevaarlijk, zover ik weet.
@Praetorian; elk element van schaarste, vereist (Oostenrijks) economisch denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Was deze draad helemaal uit het oog verloren. Ik zal hier morgen of vannacht nog trachten op te reageren.
![]() |