Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2007, 08:51   #61
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Dat is nu net het bewijs dat er wél een probleem is: de autochtone bevolking wordt geconfronteerd met vervreemding en voelt zich (terecht) niet meer thuis in de eigen stad. En dat is ontoelaatbaar.
Nee extreemrechts is een verschijnsel dat er komt als enkele freaks (bv. Leo) er niet tegen kunnen dat er mensen met een andere huidskleur rondlopen.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 08:53   #62
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infidel Bekijk bericht
Inderdaad, niets aan de hand.
Lees nog even verder in mijn post, dan zie je dat er idd niets aan de hand is.
Maar ik begrijp het al: het feit DAT er moslims rondlopen is voor jou al een probleem.

Oud 12 oktober 2007, 08:56   #63
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Herlees nog eens dat stukje over kop/zand....en ga eens kijken hoe goed de integratie van de autochtoon in migrantenwijken is...in Brussel bv. Hoe naief kan je zijn....
Uw miltikul wordt ons opgedrongen, door de strot geramd, geen keuze voor de autochtoon. Denk je dat iedereen daar zit op te wachten? Steek uw hoofd eens buiten en LUISTER eens naar wat er leeft, de afkeer wordt met de dag groter.
En de mono"cultuur" die het VB predikt gaat niet opgedrongen wordsen zeker?
De allochtoon gaat vrijwillig onderdrukt en verbannen (pardon: gerepatrieerd) worden naar een land waar hun voorouders 2 generaties eerder uiit kwamen?

Oud 12 oktober 2007, 08:57   #64
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Innemen en overheersen is hun motto ...
Paranoia ten top.

Oud 12 oktober 2007, 08:58   #65
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
In ghetto's steken? Ik kom zelf uit een volkse buurt die "leefde" en nu kompleet is overgenomen door de Turkse gemeenschap, waar 's avonds geen verstandige Vlaamse kat meer op straat loopt. Mijn ouders wonen daar nog steeds en moeten bij wijze van spreken naar de andere kant van 't stad om nog eens een native Vlaming tegen te komen. Hoe aangenaam denk je dat dat handvol Vlaamse Aboriginals ter plekke dat aanvoelt? Het probleem is dat de autochtoon GEEN KEUZE heeft, multikul zal je willens nillens worden. Er zullen nog wel Hans Van Temse's rechtstaan vrees ik.
Er is dus helemaal geen probleem, tenzij je ouders er een probleem van MAKEN als hun buren Turken zijn.

Oud 12 oktober 2007, 08:59   #66
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
En dat anno 2007, we gaan er op vooruit....
Voor een hardcore materialist al jij zal het idd moeilijk te begrijpen zijn.

Oud 12 oktober 2007, 09:02   #67
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
nee jullie maken van ons land jullie land, of is dat te moeilijk voor u. ga vlug terug naar uw hol in de bergen t'sis daar toch zo veer beter.
Kleine opmerking: SP-A is niet rechts, en jij blijkbaar wel.

Oud 12 oktober 2007, 09:02   #68
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
Jij kan wel GOED overdrijven zenne!!
Overdrijving is de motor van extreemrechts.

Oud 12 oktober 2007, 09:04   #69
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Waarom dragen moslimmannen dan geen hoofddoek ?
Respecteren zij het symbool voor het rijk van Allah niet ?
Zijn het allemaal satanisten ?
Is hun hersenpan al wel bevrijd van seksuele verslaving ?
Of juist niet ?
Die hoofddoek DIENT er juist voor om de mannen niet in verleiding te laten komen.

Oud 12 oktober 2007, 09:06   #70
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Waarom wordt het capitalisme overal erbij gesleurd...

Kunnen de mensen niet gewoon in een keer begrijpen dat een ander economisch systeem niet haalbaar is...

Om je dood te lachen.

Oud 12 oktober 2007, 09:12   #71
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Infidel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Lees nog even verder in mijn post, dan zie je dat er idd niets aan de hand is.
Maar ik begrijp het al: het feit DAT er moslims rondlopen is voor jou al een probleem.
Er staat duidelijk in je post dat Arabisch en gesluierde vrouwen tot het alledaagse straatbeeld behoren.
Daar heb ik inderdaad een probleem mee. Bij mijn weten is Nederlands nog altijd de voertaal in onze contreien. Welke taal mensen thuis spreken is mijn zaak niet, wanneer deze taal tot "het alledaagse straatbeeld" behoort heb ik daar inderdaad een probleem mee.
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 09:15   #72
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Infidel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die hoofddoek DIENT er juist voor om de mannen niet in verleiding te laten komen.
Lol, kringredenering.

Een hoofdoek is een vlag tegen het Westen en hoort hier bijgevolg niet thuis.

Ik heb medelijden met die mannen als ze een hoofdoek nodig hebben om niet in verleiding te komen. Ze gaan waarschijnlijk door een moeilijke periode, wanneer de zomer er aan komt en die decadente, Westerse vrouwen nog schaarser gekleed beginnen rond te lopen, dan ze anders al doen.
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 09:22   #73
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Lol, kringredenering.

Ik heb medelijden met die mannen als ze een hoofdoek nodig hebben om niet in verleiding te komen. Ze gaan waarschijnlijk door een moeilijke periode, wanneer de zomer er aan komt en die decadente, Westerse vrouwen nog schaarser gekleed beginnen rond te lopen, dan ze anders al doen.
Die lopen dan allemaal met een natte plek in hun broek, eh sorry, tabbaard.

Laatst gewijzigd door sn00py : 12 oktober 2007 om 09:23.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 09:41   #74
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Paranoia ten top.
Ah ja ????
Is het dan niet zo ???
Waarom eten onze kinderen "hallal" voedsel op school ????
Waarom moeten onze Kerstbomen weg ???
Waarom krijgen onze kinderen geen Paaseieren meer bij openbare diensten ???
Waarom krijgen moslims extra vakantiedagen op school ??? (wegens het suikerfeest mogen de moslimkinderen thuisblijven , terwijl er genoeg vakantiedagen wettelijk waren vastgelegd)
Waarom mogen in sommige winkels geen alcoholhoudende produkten meer verkocht worden ???
Waarom worden inbreuken op de taalwetgeving getolereerd aan moslims ???
Waarom worden misdaden begaan door moslims tegen niet-moslims niet behandeld als een racismezaak ???
Waarom wordt op sommige scholen het lessenpakket aangepast om de moslims niet voor het hoofd te stoten ???
Waarom wordt er voor moslims afgeweken van de wetten op het slachten ???
Ga zo maar door hoor ...
Tel alles bij elkaar en je komt uiteindelijk tot 1 conclusie ...
Dit land wordt stilaan aangepast aan hen , in plaats van zij aan dit land ...

Wat u niet inziet is dat dit land dezelfde fout maakt als de natieve inwoners van Amerika , stilaan meer toegeven en aanpassen , tot de moment dat de inwijkelingen vinden dat het tijd is om de autochtone bevolking te verwijderen ... Mss lijkt het u wel wat om in een reservaat te wonen , maar mij zegt dat niets ...
Kijk naar wat er gebeurd als men teveel toegeeft aan inwijkelingen , leer hoe een volledig volk kan verdwijnen... Niet alleen Amerika , maar zelfs Australië is een goed voorbeeld ...
Innemen en heersen !!!
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 09:47   #75
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is dus helemaal geen probleem, tenzij je ouders er een probleem van MAKEN als hun buren Turken zijn.
Tja, als de wijk waar je 70 jaar in woont op en tiental jaar meer op klein Turkije lijkt dan op en provinciestadje in België en je ontkent dat dat voor de oorspronkelijke bevolking een probleem is.....Vergooi maar alles wat de vorige generaties hebben opgebouwd maar uw nick en politieke voorkeur laten vermoeden dat jij niets hebt om te vergooien en het bijgevolg voor u inderdaad geen probleem is. Of ben je maar een schijncommunistje?
Oud 12 oktober 2007, 11:08   #76
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
Lol, kringredenering.

Ja maar zoals u reeds weet, zijn Westerse vrouwen hoeren van Babylon en dit is de absolute waarheid want het is zo volgens hun cultuur en wij moeten nu eenmaal ons kunnen relativeren in hun cultuur.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 11:11   #77
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ah ja ????
Is het dan niet zo ???
Waarom eten onze kinderen "hallal" voedsel op school ????
Waarom moeten onze Kerstbomen weg ???
Waarom krijgen onze kinderen geen Paaseieren meer bij openbare diensten ???
Waarom krijgen moslims extra vakantiedagen op school ??? (wegens het suikerfeest mogen de moslimkinderen thuisblijven , terwijl er genoeg vakantiedagen wettelijk waren vastgelegd)
Waarom mogen in sommige winkels geen alcoholhoudende produkten meer verkocht worden ???
Waarom worden inbreuken op de taalwetgeving getolereerd aan moslims ???
Waarom worden misdaden begaan door moslims tegen niet-moslims niet behandeld als een racismezaak ???
Waarom wordt op sommige scholen het lessenpakket aangepast om de moslims niet voor het hoofd te stoten ???
Waarom wordt er voor moslims afgeweken van de wetten op het slachten ???
Ga zo maar door hoor ...
Tel alles bij elkaar en je komt uiteindelijk tot 1 conclusie ...
Dit land wordt stilaan aangepast aan hen , in plaats van zij aan dit land ...

Wat u niet inziet is dat dit land dezelfde fout maakt als de natieve inwoners van Amerika , stilaan meer toegeven en aanpassen , tot de moment dat de inwijkelingen vinden dat het tijd is om de autochtone bevolking te verwijderen ... Mss lijkt het u wel wat om in een reservaat te wonen , maar mij zegt dat niets ...
Kijk naar wat er gebeurd als men teveel toegeeft aan inwijkelingen , leer hoe een volledig volk kan verdwijnen... Niet alleen Amerika , maar zelfs Australië is een goed voorbeeld ...
Innemen en heersen !!!
Het probleem van de natieve Amerikanen was hetzelfde als van de linkse quasi-intellectuelen hier. Veel te lang op de lessen moraalwetenschappen gezeten, veel te weinig buiten gekomen. Hoogstaande filosofische cultuur, zonder begrip dat men om te overleven aan realpolitik moet doen.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 11:42   #78
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noemt dat dan "schaamhaar" op hun hoofd? Belachelijk dat anno 2007 dergelijke meningen nog gecultiveerd worden. "Back to the past" in plaats van "the future".
Laat ik het tegen u eveneens zeggen, als tegen de rafkes en feremansen,
't Is te hopen dat je op termijn niet voor het door u gehate VB zal moeten stemmen om uw laatste beetjes vrijheid te proberen vrijwaren.

Laatst gewijzigd door lantjes : 12 oktober 2007 om 11:43.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 11:55   #79
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En moslimvrouwen kunnen niet in verleiding komen door onbedekte mannenhoofden te aanschouwen ?
Zijn alle vrouwen dan aseksueel volgens u ?
Of alleen de moslimvrouwen ?
Is het in toom houden van de eigen seksuele driften dan geen eigen verantwoordelijkheid van deze mannen ?
Of zijn ze daar om één of andere reden niet toe in staat, ze zijn toch allemaal beschaafde redelijke wezens mag ik hopen ?
Waarom moeten de vrouwen zich bedekken om de problemen van de mannen op te lossen ?
Begint u misschien enige onderdrukking van de ene sekse door de andere te ontwaren ?
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 11:57   #80
m.r.
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Tja,als men ze in getthos steken is het niet verwonderlijk dat ze zich niet integreren,he.
Ik ben regelmatig in allochtonen buurten en ik zie geen problemen dat men elders niet vind.
Niet alleen de multicul is opgedrongen,ook de competitie is dat.Neem de competitie weg met als gevolg dat de multicul geen probleem meer zal inhouden.

Die ghetto's creeëren ze gewoon zelf. Mijn buurt is er zo één geworden. Op vijf jaar tijd ! En nee, ik voel me hier niet in België. Zeg nu niet dat ik racist ben ! Of je doet maar ... In elk geval vind ik het niet gepast dat ons Belgen steeds maar de schuld wordt gegeven voor die niet-integratie en voor het ontstaan van de allochtone buurten. En heb er ook genoeg van om steeds te horen van "arme allochtonen" want ze bezitten allen minstens één huis en kennen ons systeem door en door. Die integratie lukt blijkbaar goed. Ik wil pleiten voor een meer realistische kijk op de voortdurende instroom van vreemdelingen.
m.r. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be