![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het trauma van de allochtone pesterijen een grotere invloed heeft gehad dat de ideologische hersenspoeling die weldenkend links zijn ouders verwijt (zonder ooit maar 1 dag die familie geobserveerd te hebben). Ik heb weldenkend links nooit de term 'massamoordenaar' horen gebruiken voor Dutroux, Aït Out, Pandy, en consoorten. Ik heb welddenkend links tot nu toe zich alleen maar zien uitsloven in het verzinnen van tonnen excuses en minimaliseringen om allochtone racistische moordenaars (e.g. de killers van G. Demoor) uit de wind te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens Jef Vermassen(advocaat en dus uiterst intelligent...)spreekt men van een massa vanaf welgeteld 3...pardon, eigenlijk 2...
Laatst gewijzigd door slobodan : 14 oktober 2007 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() dat is nu juist eigen aan de poco-filosofie: mensen hebben geen eigen wil of initiatief, mogen dat zelfs niet hebben: ze MOETEN wel geïndoctrineerd zijn. Was ook het ideaal van Trotski, Lenin en Mao.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volk, dat zijn bij mij de mensen die door de voordeur komen. Al de rest is onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Toevallig is goedlachsheid, kennis van het Frans en liefde voor muziek niet enkel Afrikaans. Men kan deze kenmerken genoeg bij blanken vinden ook. Daarvoor hoeft men echt niet specifiek op zoek te gaan in Afrika. Waarom hebben ze geen Waals meisje aangenomen, als ze als Vlamingen hun dochter persee in het Frans wilden opvoeden? Vraag naar een goed humeur en muzikale interesses. Dat zal je daar zeker ook wel vinden, of gaan deze linkiewinkies plots racistisch zijn tegenover de Walen, iets waar ze juist het VB van beschuldigen. In ieder geval: als ik het proces mag geloven, had hun dochtertje veiliger geweest met een blanke nanny. Helaas is dit de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
In ieder geval: ik ken Frans, Nederlands en Engels, ben goedlachs, hou van muziek en ik kan er niet aan doen dat de ouders van Luna dat niet kunnen en dit daarom hun dochtertje niet konden bijbrengen. Nu: waarom mag ik dan geen nanny zijn bij deze mensen? Gewoon omdat ik te blank ben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Het liedje "I don' t like Mondays" van de Boomtown Rats is er op gebaseerd. (als we toch over muziek moeten spreken, dat is toch linkse, poco muziek en eerlijk gezegd: ik hou er ook van, dus ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Oei, discriminatie! Ik kost meer dan een illegale zwarte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie je niet dat er iets fout is met je redenering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar genoeg wordt er systematisch voorbijgegaan aan het feit dat de familie van Oelemata heeft verklaard dat ze binnen afzienbare tijd terug naar Mali wou gaan. Waar blijft dan de "o zo nauwe band" met Luna?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Pogingen om de schuld bij de slachtoffers(idg. ouders v. Luna, familie Oelemata) zijn gewoonweg pervers en misselijkmakend. Je moet de schuld bij de dader(en alleen bij hem) leggen.(idg. Hans van Temsche).
De Witte Pion Laatst gewijzigd door ZERO : 14 oktober 2007 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Ik zeg toch niet dat het niet mag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt echt uw onderwerp gevonden, he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() En nu de hamvraag uit deze draad: wat kon Oulematou kleine Luna bijbrengen dat een blanke nanny niet kon?
Wat kan een kind leren van een vrouw, die komt een cultuur waar ze als minderwaardig en onderdanig wordt opgevoed? Wat kan een kind leren van een vreemde moeder, die haar eigen kind aan de andere kant van de wereld achterlaat voor geld? Wat kan een klein, blank meisje leren van een vrouw die een andere moraal heeft? Iedereen weet dat tienerhuwelijken normaal zijn in Afrika en dat Oulematou zelf maar hooguit 16 was toen haar eigen dochtertje geboren werd. Is het de bedoeling de kleine Luna wordt wat haar links progressieve ouders moeilijk van haar kunnen maken, namelijk een jaknikkertje, dat zich maar laat doen in deze maatschappij? Een meisje dat geen gevoel voor eigenwaarde heeft en gaat leren om de matras te worden van de multicultuur? Persoonlijk stel ik me die vragen wel. Iemand die zo neerkijkt om zijn eigen volk is in mijn ogen al even gestoord als iemand die anderen gaat haten om niet objectieve redenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Haar plaats?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |