![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: CD&V-NVA bedriegt kiezers, op wie zou je stemmen als er nu verkiezingen zouden zijn?? | |||
Kartel CD&V-Nva |
![]() ![]() ![]() |
13 | 15,85% |
Lijst De Decker |
![]() ![]() ![]() |
10 | 12,20% |
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
9 | 10,98% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
38 | 46,34% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,88% |
SPA |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,66% |
Andere partij |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,10% |
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VB. Misschien op LDD, maar dat zie ik dan wel.
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar is het altijd beter om via een akkoord iets binnen te halen dan via stemming. Je kunt via stemming misschien dat eerste punt gemakkelijk binnen halen, maar de rest een nachtmerrie worden. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Belgie willen redden? weet jij zo zeker dat we nu een meerderheid van de Vlamingen voor een splitsing achter ons kunnen krijgen? Ik niet hoor!
|
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Die meerderheid is er momenteel zeker niet . Er zal zowiezo een Belgische regering komen , desnoods een tripartite onder de leiding van Reynders.
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met de media mee kan je in drie maanden een publieke opinie helemaal doen omslaan. De grote groep is namelijk heel gevoelig voor wat de media schrijft, zegt en doet.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Och een paar pionnen moeten maar worden verschoven en het ziet er helemaal anders uit.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op de vraag waarom de Vlaamse partijen dit "onnodig" vinden, heb ik nog steeds geen antwoord. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch niet op het geblaas en gedreig van de Franstalige partijen? |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk je dat op het paleis de holletjes al open en toe beginnen te gaan wann,eer er nog maar gesproken wordt over het houden van een referendum daarover?
|
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vrij naar Gerolf Annemans: Langs de ene kant de deuren wagewijd open om mensen als Coveliers en Dedecker buiten te zwieren, langs de andere kant de deuren even wagewijd open om de nieuwe arbeidsmigranten binnen te halen.
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet slecht gevonden ,maar het was eigenlijk mijn bedoeling om van KIM eens te vernemen of ze eigenlijk wel weet waar dat dat voor staat. Zij/hij stemt er voor naar eigen zeggen. De vraag is, weet zij/hij waarop hij stemt?
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta niet wat jou bedoeling is met , veel te veel Vlaams Belangers. Er zijn niet meer Vlaams Blangers dan andere in een andere, van grote, soort gelijke partij denk ik. Als je bedoeld, kiezers, ja dan moet je naar een ander land trekken met een dictatoriaal beleid, als je dat niet wil, want dat is nu eenmaal democratie. Het volk bestuurd, dus kiest, en iedereen kiest wat hij of zij wil en daar moet je je bij neerleggen hoe anders dat jij er dan ook over mag denken.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Die "open" is gewoon een truuk om niet te moeten toegeven dan vivant in vld is opgenomen. Een beetje zoals de "germinal" van Beerschot. Niks om u druk over te maken. ![]() En ik blijf erop stemmen om verschillende redenen. Ze zullen wel fouten gemaakt hebben, net zoals iedereen, en als je die naar voor schuift dan zal ik ook wel zeggen "dat is schandalig". Maar het komt op de big picture neer. Het totaal rapport. En dat is verdomd positief. Nog nooit zoveel belgen aan het werk, staatschuld naar omlaag, de ethishe wetten die ze erdoor kregen (homo - euthanasie - abortus). Regeren is moeilijk, Je maakt altijd onderaan slachtoffers, en bovenaan profiteurs. En slachtoffers zullen altijd klagen en profiteurs zullen altijd als schandalig worden beschouwd. Spijtig. Als je met alles rekening houdt, met elke uitzonderingssituatie, dan heb je weer regelneverij en kunnen ze daar weer op reclameren. Goed zal het nooit zijn. Daarom kijk ik alleen naar het totaal resultaat, en ik durf niet te klagen uit vrees dat ik anders mij zou moeten schamen tot achter mijn oren.
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien moet je bij het verdedigen van je mening helemaal geen rekening houden met of er nu veel of weinig zijn die je gelijk geven. De BUB haalt amper stemmen, maar die kijken daar toch ook niet naar? Ze blijven voor hun punt gaan. Dat moeten de vlaams-nationalisten nu ook doen. N-VA heeft geen enkel voordeel bij het laten vallen van de communautaire eisen. Geen enkel, alleen de afstraffing dreigt dan. Gewoon keihard blijven staan op die punten. Dan zijn er twee mogelijkheden hé: franstaligen plooien en de punten worden uitgevoerd omdat ze zien dat het menens is. Of ze plooien niet en dan komt er geen regering. Einde discussie |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt hier een belangrijk aspect van de Vlaamse psyche blootgelegd...
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbelziekte Vlaamse psyche.