![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Pensioenen voor zelfstandigen afschaffen? | |||
Ja, ze profiteren al genoeg van het systeem |
![]() ![]() ![]() |
8 | 20,00% |
Ja, maar wel een vangmat bewaren voor de ergste gevallen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Nee, maar de pensioenen voor de zelfstandigen-profiteurs wel sterk verminderen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
30 | 75,00% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=6I1EI2MR Laatst gewijzigd door De Waal : 22 oktober 2007 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die strategische locatie zal ook wel geld gekost hebben om te bouwen(spoorwegen kosten geld?). Dus dat daar zitten iets meer kost dan in een koeienveld is wel normaal. Verder punt 3 de kostprijs van u materiaal stijgt ni mee omda ge op een strategische locatie zit. Als die sandwichbar geen winst maakt, bouw ik ze beter niet. En ik ken er wel een paar in Leuven die fikse winst maken ook al liggen ze op strategische locaties |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die grond heeft NMBS al 160 jaar in zijn bezit, in een normale afschrijven kan ze als afgeschreven beschouwen. De gebouwen moeten onderhouden worden, maar in het schaalvoordeel van het project is het gebouw die 3m2 ruimte peanuts. In die omgeving van schaarstemacht heeft er altijd wel eentje honger, dus daarom kun je wat extra vragen en kost uw sandwich meer dan eentje die je zelf in elkaar knutselt door uw ingeredienten in de delhaize te kopen. UIteraard iemand die zijn werk goed doet, en een goeie prijskwaliteit contract heeft zal wel extra winst maken op een bepaalde locatie. Maak maar een analyse van zijn Omzet - Ingredienten - Personeelskost - Huurkostprijs. Je zult verstelt staan en mij gelijk geven. Nu die wijsheid is te lezen in economische boeken hoor. En is al 150jaar gekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou een keer minister zijn en ik schaf het af, met democratische meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toen ik 3 jaar was, was ik tevreden dat ik op kosten van iemand anders spaargeld naar de paasklasjes kon gaan. Het lijkt mij dan maar evident dat ik betaal voor iemand anders pensioen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is één van de voornaamste redenen waarom ik vind dat pensioensparen niet kan. De industrie is steeds op zoek naar nieuw geld om haar falend systeem recht te trekken. Vroeger kon een bedrijf geen beroep doen op de spaargelden van mensen. Eerst hebben ze dat opengegooid zodat de industrie de spaargelden van de mensen kunnen opsoeperen. Nadat ze dat geld op hadden, is de industrie op zoek gegaan naar nieuw geld. En ze zag dat in de pensioenen. In de meeste landen kon ze probleemloos het geld van de pensioenfondsen opslorpen. In België vormde dat herverdelingssyeem in de pensioenen echter een obstakel. En dus werd ons wijsgemaakt da we aan pensioensparen moeten doen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 23 oktober 2007 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het bedrag in een mix beurs - obligaties zit, is het gespaard bedrag een bedrag waar de overheid niets mee te maken heeft. En effectief welstand van de bevolking. Gezien onze pensioenskas leeg is en wij een equivalente staatsschuld hebben. Is onze staatsschuld de som van de pensioenen die we gespaard hadden kunnen hebben. Dus wie leeft er nu boven zijn stand ? Belgie die een pensioen gegeven heeft en hetzelfde bedrag geleend heeft, of de nederlander die het gespaard heeft op de beurs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het antwoord op uw vraag is: de beurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stamp zelf iets uit de grond en stop met de calimero uit te hangen! |
|
![]() |
![]() |