Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2007, 10:09   #61
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Ge eerst eens wat boekskes lezen en kom dan terug debateren. Voor de Vlamingen is er een hemelsbreed verschil. Het trekt een onrechtmatig zeggenschap van franstaligen op Vlaamse grond, recht!
Ik spreek over feiten, niet over historische geschillen en gevoelens van wraak.

Er moet een oplossing komen maar splitsen is niet de enige, als de vlmaignen dat dus willen ...
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 10:13   #62
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Maar enfin, wat een baarlijke nonsens een mens hier kan lezen...

Splitsing zou niet belangrijk zijn voor de Vlamingen? Daarom dat een 25-tal van burgemeesters van Halle-Vilvoorde al tien jaar actie voeren voor die splitsing?
Mai, 25 op de 6miljoen vlmaingen. Feit is en blijft voordat het opgeklopt werd als hype, wisten de meeste vlmaingen niet wat BHV was, laat staan dat ze er problemen van maakte.

Citaat:
Daarom dat ze zelfs de laatste verkiezingen geboycot hebben en daarmee hun positie riskeerden? Daarom dat enkele duizenden burgers vervolging geriskeerd hebben door te weigeren te zetelen in de laatste verkiezingen? Daarom dat in Halle-Vilvoorde affiches en spandoeken hangen die de splitsing eisen?
Voor zover ik weet is er niks geboycot, enkele duizenden burgers is een 100 tal, en een affcihe? mai, nu leeft het zeker in heel vlaanderen.

Waar zijn de betogingen? Waar zijn de petities? Het leeft blijkbaar zo hard bij de vlamingen dat buiten enkele 100'en militanten niemand iets doet.

Citaat:
Informeer u toch een klein beetje voor u hier sprookjes als feiten komt neerkwakken. www.haviko.org.
Ik kijk naar de feiten, en feit is dat de meeste vlmaingen niks geven om BHV, ja ze willen dat geplists zijn dat "hoort" zo als vlaminge, maar ze snappen niet het probleem noch de oplossing logisch er is nooit een debat geweest en niemand is geintreseerd. Zelfs op dit forum zijn er niet veel die het blijkbaar snappen waar het om gaat, het is voornamelijk propaganda.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 6 november 2007, 10:15   #63
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Toch niet. Zo haalde bijvoorbeeld de burgemeester van Huy, Anne-Marie Lizin, bij de afgelopen verkiezingen 18.537 stemmen op de PS-senaatslijst in BHV.
Dat bedoel ik juist, ze komt op in BHV, niet in wallonie. Het gaat dus over BRUSSEL tegen vlaanderen.

Je komt op in BHV en kan stemmen krijgen in heel BHV en dat is dus in brussel en deel van vlaanderen. In leuven echter niet (eerste discriminatie) en in wallonie en buiten de rest van vlaanderen kan dit ook niet (2e discriminatie)

Oud 6 november 2007, 10:24   #64
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Je haalt er zaken bij die er niks mee te maken hebben. Ooit zijn er akkoorde afgesloten ondertekend door beide kanten, dat is gebeurd en gedaan, niet nodig daarbij te blijven stilstaan beide kanten hadden toen hun voordeel ervan.
Het gaat over nu, en nu willen de franstaligen (laten we deze vergelijking dumpen) in de rand hun rechten behouden (lijkt me logisch iedereen wil graag zijn rechten behouden)
De franstalige daarbuiten zijn bang dat vlaanderen zich zal afscheiden en BHV is het laatste dat de grenzen daarbij in de weg staat.

Dat zal hij blijven halen, FDF zal blijven opkomen in HV, dat zal een splitsing NIKS veranderen, integendeel je weet net zo goed dat het FDF hiervan profiteerd en dus zal nog sterker worden in vlaanderen.
Dat mangain wat minder stemmen haalt persoonlijk maakt mij niks uit hoor, jou wel?

Nee de partij zal in beide opkomen, FDF blijft dus even sterk(zelfs sterker vermoed ik) en even vervelend, daarnaast verlieszen de nederlandtsaligen nogzetels in brussel .
Dat is dus al 2 minpunten.

Omdat het dat is, BHV heeft NIKS te maken met faciliteitsgemeenten en zal NIKS daaraan veranderen.
Nogmaals zeg me een wat zal veranderen? FDF en de franstaligen zullen even sterk blijven in die gemeenten, het blijven faciliteitsgemeenten.

"Rechtvaardig" is in the eye of the beholder. Wat voor jou rechtvaardig is voor een andere onrechtvaardig.
Is de situatie nu eerlijk/rechtvaardig ? nee sommige in BHV hebben teveel rechten, andere in belgie te weinig. Hoe is dit onrechtvaardig? Omdat een gerechtshof dit vastgesteld heeft.
Er moet dus een oplossing komen, de ene oplossing is niet rechtvaardiger dan de andere, want DAT is louter subjectief.
ALs je dus je eigen oplossing wil (uit wraak voor het verleden en omdat je het beloofd hebt) moet je daar maar voor betalen. Af komen met "het si rechtvaardig" is onzin .
Om het met de woorden van Kortaf te zeggen : wat een baarlijke nonsens moet men hier toch lezen.

Jij moet me toch eens vertellen welk het "voordeel" was dat de Vlamingen toen hebben binnengehaald?

Jij gooit zomaar alles door elkaar. Franstaligen mogen géén rechten hebben op Vlaamse grond, buiten enkele fasciliteiten.

BHV staat niet echt in de weg van een scheiding hoor. De taalgrens is getrokken en we leven ermee. De Franstaligen hebben ze gewild. Dat én het teritoriteitsprincipe. Raar dat dat principe alleen mar mag gelden op franstalige grond, maar dat op Vlaamse grond voor de fgranstaligen ineens het personaliteitsprincipe moet kunnen gelden. Je moet weten wat je wil he!

FDF zal zeker niet sterker worden, en zoals ik vroeger reeds opmerkte : jij gooit allerhande regels en verkeizingen en mogelijkheden door elkaar : ga dus eerst mar wat studeren eer te pretenderen te kunnen debateren. Je weet over die zaken duidelijk niks.

Rechtvaardig is de wet volgen. Daar zijn de franstaligen duidelijk niet zo sterk in. De onrechtvaardigeid zullen de Vlamingen stilaan verdrijven, en hopen dat ze nog grond van Vlaanderen kunnen inpikken, of zeggenschap kunnen uitoefenen op ons grondgebied, kunnen ze naar dromenland verwijzen. We zijn hun gzever moe, en doen er iets aan.

De Franstaligen hebben nog steeds de droom dat ze Vlaanderen kunnen inpikken en verfransen. Ga maar eens wat lullen op franstalige fora, en je weet onmiddelijk hoe ze daar zoal denken. Dat het pijn doet dat wij uiteindelijk meer van ONS RECHT krijgen, tja, het moest er eens van komen he... Vlamingen kunnen zich niet langer gedragen als een onderdrukte meerderheid en laten zich horen!

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 10:26   #65
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik kijk naar de feiten, en feit is dat de meeste vlmaingen niks geven om BHV, ja ze willen dat geplists zijn dat "hoort" zo als vlaminge, maar ze snappen niet het probleem noch de oplossing logisch er is nooit een debat geweest en niemand is geintreseerd. Zelfs op dit forum zijn er niet veel die het blijkbaar snappen waar het om gaat, het is voornamelijk propaganda.
Heb je ook naar het feit gekeken dat bijna alle Vlamingen in de poll van HLN willen dat BHV gesplist wordt? DAT zijn feiten!

.
Oud 6 november 2007, 10:42   #66
k9

Standaard

Citaat:
Om het met de woorden van Kortaf te zeggen : wat een baarlijke nonsens moet men hier toch lezen.
Dan zou ik toch wel willen weten wat.

Citaat:
Jij moet me toch eens vertellen welk het "voordeel" was dat de Vlamingen toen hebben binnengehaald?
Stopzetting van de verfransing van vlaanderen? Ooit gehoord van de taaltellingen? IK kan er toch niet aan doen dat je je geschiedenis niet kent?

Citaat:
Jij gooit zomaar alles door elkaar. Franstaligen mogen géén rechten hebben op Vlaamse grond, buiten enkele fasciliteiten.
IK heb mijn eigen mening nog niet gegeven, ik geef enkel feiten zoals het nu is.

En franstaligen hebben ALLE rechten in vlaanderen zoals de nederlandstaligen die hebben wat jij bedoelt is extra rechten doorbovenop.

En de andere oplossingen die er liggen zou de situatie terug normaliseren, dat betekend evenveel rechten voor iedereen .

Citaat:
BHV staat niet echt in de weg van een scheiding hoor. De taalgrens is getrokken en we leven ermee. De Franstaligen hebben ze gewild. Dat én het teritoriteitsprincipe. Raar dat dat principe alleen mar mag gelden op franstalige grond, maar dat op Vlaamse grond voor de fgranstaligen ineens het personaliteitsprincipe moet kunnen gelden. Je moet weten wat je wil he!
neen dat is niet juist, zoek eens op waar de administratieve grenzen van BHV liggen? Juist in vlaanderen en brussel, naar waar kijkt de internationale gemeenschap als er ooit een splitsing komt? Juist naar die administratieve grenzen. Als jij dus wil dat BHV een apart land kan worden, zeker niks doen.

Citaat:
FDF zal zeker niet sterker worden,
Nee natuurlijk, de partij die als gezien word het meeste de franstalige te verdedigen in de rand zal na een geforceerde splitsing geen stemmen winnen De kerstamn geloof je ook nog in zkeer?

Citaat:
en zoals ik vroeger reeds opmerkte : jij gooit allerhande regels en verkeizingen en mogelijkheden door elkaar : ga dus eerst mar wat studeren eer te pretenderen te kunnen debateren. Je weet over die zaken duidelijk niks.
Wat gooi ik dan wel door elkaar? Alles wat ik hier zeg zijn bewijsbare feiten, en logische verklaringen .

Citaat:
Rechtvaardig is de wet volgen.
En dat arrest zegt zoek een oplossing, niet splits.(je beseft toch dat een arrest iets anders is dan de wet?)

Citaat:
De Franstaligen hebben nog steeds de droom dat ze Vlaanderen kunnen inpikken en verfransen. Ga maar eens wat lullen op franstalige fora, en je weet onmiddelijk hoe ze daar zoal denken. Dat het pijn doet dat wij uiteindelijk meer van ONS RECHT krijgen, tja, het moest er eens van komen he... Vlamingen kunnen zich niet langer gedragen als een onderdrukte meerderheid en laten zich horen!
Nogmaals welke rechten zal het splitsen van BHV aan de vlamingen geven , ik, stel je die vraag al 5 keer en je blijft die maar negeren, en dan mensen verwijten dat ze er niks van kennen

Oud 6 november 2007, 10:43   #67
k9

Standaard

Citaat:
Heb je ook naar het feit gekeken dat bijna alle Vlamingen in de poll van HLN willen dat BHV gesplist wordt? DAT zijn feiten!
Ik zeg letterlijk "ja ze willen dat geplists zijn dat "hoort" zo als vlaminge" overgelezen?

Oud 6 november 2007, 10:44   #68
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wauw! Stopzetting van de verfransing van Vlaanderen is een voordeel dat Vlaanderen ooit heeft binnengehaald!

Fantastisch toch dat logisch redeneervermogen van belgicisten?
Oud 6 november 2007, 11:06   #69
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wauw! Stopzetting van de verfransing van Vlaanderen is een voordeel dat Vlaanderen ooit heeft binnengehaald!
Ja hoor en een belangrijk, zonder dat waren al die faciliteitsgemeenten al brussel geworden. Misschien voor jou niet belangrijk .

Citaat:
Fantastisch toch dat logisch redeneervermogen van belgicisten?
belgicist?

Maar ach ja, als je niet in het gelid van de gebrainwashte flmainganten loopt ben je belgicist zeker?

Oud 6 november 2007, 13:22   #70
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
FOUT, BHV gaat over BRUSSELSE politici die stemmen kunnen ronselen in HV. Zelfs NA de splitsing zullen due franstalige politici blijven stemmen ronselen in HV, of ja je verbieden dat FDF opkomt in vlaanderen?

Net zoals de nederlandtaligen faciliteiten in wallonie hebben.

Walen in vlaams brabant ook niet, nogmaals(10e keer) het gaat tussen BRUSSEL en vlaanderen, niet tussen brussel en wallonie.

Nee maar wel 4 in henegouwen

Nee, enkel voor de niet franstaligen in HV en iedereen daarbuiten. Het teveel aan rechten zit bij de franstalige HV'ers.

Niet echt hoor je haalt heel veel door elkaar. En je vergeet bijvoorbeeld het gerechtelijke arrondissement BHV.

Je vergeet trouwens het belangrijkste, BHV is het laatste probleem bij een eventueele splitsing van belgie, na een splitsing van BHV liggen de toekomstige staatsgrenzen zo goed als zeker vast, vlaanderen brussel en wallonie.

In Vlaams Brabant Halle-Lennik-Dilbeek kon je op 10 juni stemmen op mensen van CDH MR PS !!!!!!!!!!!

1De Decker Armand2.641 2Tilmans Dominique228 3Fournaux Richard216 4Courtois Alain599 5Miller Richard158 6Elmas Günsel81 7Destexhe Alain881 8Lissens Isabelle178 9Grasso Vanessa141 10Offergeld Dominique96 11Malmendier Jean-Pierre136 12Mathus Sabine497 13Gardier Charles72 14Bertieaux Françoise278 15 1Lizin Anne-Marie582 2Moureaux Philippe542 3Mahoux Philippe115 4Vienne Christiane64 5Happart Jean-Marie70 6Martou François67 7Damilot José62 8Laanan Fadila275 9Susskind Simone116 10Onkelinx Gaston106 11Morreale Christie49 12Lanotte Gaëlle83 13Marcelis Reine39 14Simons Henri61 15Busquin Philippe167 Michel Louis2.101
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 13:29   #71
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:

Stopzetting van de verfransing van vlaanderen? Ooit gehoord van de taaltellingen? IK kan er toch niet aan doen dat je je geschiedenis niet kent?

IK heb mijn eigen mening nog niet gegeven, ik geef enkel feiten zoals het nu is.

En franstaligen hebben ALLE rechten in vlaanderen zoals de nederlandstaligen die hebben wat jij bedoelt is extra rechten doorbovenop.

En de andere oplossingen die er liggen zou de situatie terug normaliseren, dat betekend evenveel rechten voor iedereen .

neen dat is niet juist, zoek eens op waar de administratieve grenzen van BHV liggen? Juist in vlaanderen en brussel, naar waar kijkt de internationale gemeenschap als er ooit een splitsing komt? Juist naar die administratieve grenzen. Als jij dus wil dat BHV een apart land kan worden, zeker niks doen.

Nee natuurlijk, de partij die als gezien word het meeste de franstalige te verdedigen in de rand zal na een geforceerde splitsing geen stemmen winnen De kerstamn geloof je ook nog in zkeer?

Wat gooi ik dan wel door elkaar? Alles wat ik hier zeg zijn bewijsbare feiten, en logische verklaringen .

En dat arrest zegt zoek een oplossing, niet splits.(je beseft toch dat een arrest iets anders is dan de wet?)

Nogmaals welke rechten zal het splitsen van BHV aan de vlamingen geven , ik, stel je die vraag al 5 keer en je blijft die maar negeren, en dan mensen verwijten dat ze er niks van kennen
welke rechten hebben VLAMINGEN in de franstalige Rand ?

éééééééén : frans spreken en zich aanpassen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 13:54   #72
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Dus volgens jou is de verfransing van Vlaanderen stopgezet? Hoe komt het dan dat er NU een meerderheid van franstaligen is in Vlaamse gemeentes die daar toen nog niet zoveel last van hadden?
Fout dus
Citaat:
Wat jij ophaalt zijn echt geen feiten, maar dromen van je. Ze weerstaan de toets met de realitiet echt niet
Citaat:

Er is maar één oplossing : BHV splitsen, daarna België splitsen, dan de fasciliteiten laten uitdoven. Aanpassen of opkrassen.
Vlaanderen zal Vlaams zijn of niet zijn (La Belgique sera latine ou sera pas!)
Citaat:
Een kieskring is duidelijk niet hetzelfde als een staatsgrens of een regionale grens. Of dacht je misschien dat de roep om splitsing van BHV nu pas ontstaan is door de opdeling van de provincies? Leer jij maar wat geschiedenis!

Citaat:
Je zal welo zien wat het effect zal zijn. Blijkbaar dringt het niet tot je door als het wordt uitgelegd. Just wait and see.
Citaat:
Je kent geen verschil in verschillende verkiezingen en wat de gesplitste kieskring voor effect zal hebben. Je past gemeenterecht nationaal toe en omgekeerd. Kortom : je maakt er een potje van.
Citaat:
Juist. Maar de meerderheid der Belgen wil als oplossing de splitsing. Dat is democratie. Wat is je probleem?
Citaat:
Het zal het recht versterken van de Vlamingen op eigen grondgebied. Ik heb je dat antwoord al gegeven, maar jij leest daar graag over...
Al eens nagedacht hoeveel stemmen men MEER moet halen op VLAAMSE bodem voor één zetel? Door geen apparentering meer mogelijk te maken maak je het halen van zetels zowiezo al wmoeilijker voor de franstaligen. Capito?

.
Oud 6 november 2007, 14:16   #73
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badkarmazen Bekijk bericht
In het nieuws van 19:00 was er een interview met Yves Leterme.

Volgens dit Forum werkt de alarmbel procedure niet meer in de huidige crisis. Probeert Ives hier om de publieke/vlaamse opinie een bepaalde kant uit te sturen? Oer het splitsen van BHV wordt zelfs niet meer gepraat enkel aan het zoeken naar een oplossing?

Volgens mij laat Yves Leterme zijn 800.000 vlaamse kiezers nu al in de steek een kiest hij nu al resoluut voor een Belgische oplossing.
Dat is iemand die blijkbaar reeds weet waarover het gaat! Mijnheer wijsneus.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 14:17   #74
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Alléz, de volgende excuustruus heeft het licht gezien.
Nog zo'n wijze voorspeller.
Oud 6 november 2007, 14:20   #75
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als de franstaligen, al of niet met alarmbelgerinkel, de formatiepogingen laten stikken, dan duurt het langer eer er een regering komt, en dat wil Leterme vermijden.
dat klinkt al meer logisch dat de prietpraat van de bovenvermelde waarzeggers van 1 november
Oud 6 november 2007, 14:24   #76
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Mijnheer Leterme, wat bezielt U, de toekomstige premier, om met zo een schreeuwlelijke powerdas op TV te verschijnen ? Wit met khaki. Op en top westvluterig: opdoffen voor kerkôfkérmèssche.
Zo'n uitspraak had ik nu weer 'es niet van een ueber-westvluut verwacht. Du jamais vue, zondermeer een kentering.
Vermoedelijk een briljante analyse ?
Oud 6 november 2007, 14:25   #77
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP Bekijk bericht
Vermoedelijk een briljante analyse ?
Waar is JOUW positieve bijdrage?

.
Oud 6 november 2007, 14:27   #78
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
hij krijgt de belgische ziekte, zoveel is zeker. én last van tsjevenstreken ( nu ja, hij is al eentje, nu enkel de symptomen nog wsl )
Nog zo éne die het weet. Milquet zal wel niet akkoord gaan met de statement.
Oud 6 november 2007, 14:31   #79
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING Bekijk bericht
Hier kunnen ze toch een stukske paniekeren ze, man lief toch.

Maar Leterme, en zeker Van Deurzen en De Wever, zullen hun principes niet verloochenen. Ik zou zeggen wacht tot woensdag, eer ge hier begint te janken dat de man zijn kiezers gaat bedriegen.

In elke andere politieke generatie, was er nu al lang een nieuwe regering geweest en hadden de Vlamingen al lang toegegeven.
Correcte analyse.
Beter dan de zogenaamde waarzeggers!
Oud 6 november 2007, 14:35   #80
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Wachten tot woensdag kan er bij mij makkelijk nog vanaf.
Wat wel nu al vaststaat is dat welke 'principes' de heren Leterme, Vandeurzen, De Wever, De Crem et al woensdag zullen menen te moeten demonstreren; deze mij alvast niet zullen weten te bekoren.
Ik hoop alleen maar dat voorgemelden de leut er weten in te houden.
zo zal het vooruitgaan!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be