Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2007, 14:39   #61
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik vind dat de EU het onthaal voor moslims alhier spiegelbeeldmatig zou mogen afstemmen op de behandeling die in de diverse thuislanden aan (anders)Denkenden ten deel valt, met complementair dhimmischap etc.; wel uiteraard vasthoudend aan ons hoger beschavingspeil, dus zonder lijf/dood-strafferij en overige zulke barbaarse ongein. Voor wat hoort wat, boontje komt om zijn loontje, of met een politiek-correct woord: reciprociteit.
Dit mag direkt bij wet vastgelegd worden wat mij betreft: eerlijk is eerlijk, gelijk oversteken.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2007, 11:16   #62
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dat de EU het onthaal voor moslims alhier spiegelbeeldmatig zou mogen afstemmen op de behandeling die in de diverse thuislanden aan (anders)Denkenden ten deel valt,
Dat is evident, maar wij worden helaas geregeerd door dwazen. Anciaux wil zelfs een "aanspreekpunt voor Islamitische Cultuur" oprichten waar wij Vlamingen naartoe moeten om de zegeningen van de Koran beter te begrijpen, je kan het zo gek niet bedenken.
In de moskees worden zulke initiatieven-terecht overigens-beschouwd als zwakheid, zelfhaat, schrik en decadentie.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 12:30   #63
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt dus niets gelezen.

Ik ben tegen alle godsdiensten, maar mijn weerzin kent gradaties; islam is de ergste.

http://www.kerken.com/afdelingen/art...hp?NewsId=1095

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...op_Europa.html

http://www.islaam.nu/moskee/
Nee ik heb niet alles gelezen aangezien u ook niets te vertellen heeft.
Ik weet hoe een zoekrobot werkt maar u kan alleen maar links tonen en heeft zelf niets maar dan ook niets te vertellen. U denkt wat geleerd te doen met je duren woorden maar spreekt eigenlijk gewoon naast de kwestie. Als u tegen alle soorten van religie bent moet u normaal alle religie's even fel negeren.
En India vind je daar ook iets over?
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 17:48   #64
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Nee ik heb niet alles gelezen aangezien u ook niets te vertellen heeft.
Ik weet hoe een zoekrobot werkt maar u kan alleen maar links tonen en heeft zelf niets maar dan ook niets te vertellen. U denkt wat geleerd te doen met je duren woorden maar spreekt eigenlijk gewoon naast de kwestie. Als u tegen alle soorten van religie bent moet u normaal alle religie's even fel negeren.
En India vind je daar ook iets over?
"Weerzin" is een oer-Nederlands woord en als je "gradaties" een duur woord vindt dan mag je zelf ook niet "kwestie; normaal; religie; negeren" zeggen.

Ik ben niet "geleerd" maar heb wel bovengemiddelde ervaring met godsdienst(ig)en, startend onder zwaar protestants-christelijke opvoeding; daarom kan ik zo gemakkelijk doorzien dat jij op dat stuk geen enkele diepgang hebt en maar in het wilde weg wat kraait.

Over India valt zat op Net te lezen, googelen is niet moeilijk; de pakweg 16% moslims daar zorgen voor onevenredig veel ellende, maken echter minder vorderingen dan in sommige andere ge-infiltreerde landen omdat er ginds nog een andere, veel oudere en eveneens griezelige en militante godsdienst/cultuur is die weinig ongewroken laat. Arm India, dagelijks moorden over-en-weer.

http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 november 2007 om 17:51.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 09:16   #65
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Wel uw links bewijzen niets u had ze beter zelf eens gelezen.
Daar staat bitter weinig in wat directe bewijzen zou geven van uw stelling.
Maar goed, ik had niet anders verwacht. En inderdaad in geloof heb ik weinig diepgang aangezien ik het geluk heb om niet gebukt te gaan onder een opvoeding waarin geloof centraal stond. Maar daarom wil dat niet zeggen dat jij wel diepgang zou hebben. Verhaaltjes na vertellen die men vindt op internet kan iedereen, nakijken of het ook wel waarheid is al wat moeilijker en een eigen ervaring opdoen of vertellen is voor sommige zelfs onmogelijk.

Laatst gewijzigd door santos : 13 november 2007 om 09:19.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be