![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar de internationale laat je dus niet koud. Het geeft jouw rillingen. Ik vraag mij af of het gewoon komt vanwege de melodie, of eerder de historiek van dat lieke dat symbool staat voor een goede 300 miljoen doden in de 20 ste eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Antoon schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De waarheid heeft haar rechten, ook als het over zoiets gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse volksliederen laten je Siberisch koud (goede woordkeuze , jullie hebben daar indertijd een gratis club mediterannee uitgebaat). Maar de internationale laat je dus niet koud. Het geeft jouw rillingen. Ik vraag mij af of het gewoon komt vanwege de melodie, of eerder de historiek van dat lieke dat symbool staat voor zo'n 30 tot 300 miljoen doden in de 20 ste eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als communistisch flamingant moet ik dus, wiskundig gezien, na twee en halve pint zat zijn.
Citaat:
![]() ge waart me eigenlijk voor, ik wou daar ook een anwtoord op geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Antoon, hoeveel doden zijn er al gevallen in naam van het vlaggetje onder jouw naam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lijkentellers.
Laat ons liever een vrolijk lieke zingen. 't is hier toch alle dagen een beke zangfeest he. Boer Bavo kneep de katjes in het donker hij kneep de katjes bij nacht .... allemaal
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Zelfs als u juist bent met uw 30 miljoen, dan weet u toch dat dit vijf keer zoveel mensen waren, als de joden vermoord door de Duitsers?
Maar laten we een liedje zingen (op melodie van 'le Marseillaise', gezongen door Stalin: 'de Siberische': mijn beste communiiiiiisten mijn Sibersche kampen... zijn best wel cool steek er religieuzen en liberalen en sjas ze dan maar goed door 't wc sjas ze dan maar goed door 't WC ..... Wie vervolgd? ![]() Vlaamse groeten Erwin |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Of het nu nationalisten, communisten of eender wat is die uit politieke
of zelfs sportieve motieven in sportpaleizen samen komen om te brullen slogans te bewonderen of te zingen... ik ben er allergisch voor Alleen.. de "last night of the Proms" in the Royal Albert Hall daar wil ik wel eens naartoe.. (misschien omdat ze er veel verschillende vlaggen gebruiken om mee te zwaaien ??)
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gaan we nu achteraf een "Vlaams nationale" forummeeting houden?
Eventueel kunnen we er een startontmoeting van de "jonge Vlamingen" van maken. 'k ben niet zo bekend in Merksem, maar over het sportpaleis zijn wel enkele cafeetjes geloof ik waar we kunnen samenkomen.
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan u met vreugde meedelen dat ook de Pelgrimisten weldra een zangfeest zullen houden.
Ik ga solo zingen. Allemaal van harte welkom.
![]() |