Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2004, 19:32   #61
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Ja hoor Fernand... Gelukkig kan je zelf altijd smakelijk lachen om je eigen grapjes...

En zwijg nu een beetje terwijl de grote mensen spreken!

Rekend U zich daar ook bij?
RekenT... Ga liever een beetje Nederlands leren in plaats van je te moeien in een discussie waar je toch niets van begrijpt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 19:36   #62
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthippe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Over welke procedureslag heb je het? Er is kwa procedure om de VSA binnen te komen als toerist practisch niets veranderd. Nog steeds hetzelfde papierwerk als pre 9/11.
Ik had begrepen dat het na de aanslagen, voor toeristen uit bepaalde landen veel moeilijker geworden was om de VSA binnen te komen? O.a. verscherpte veiligheidscontroles, langere procedures ...
klopt dat niet?
De lijn is wat langer aan het douanekantoor en ze doorzoeken wat meer zakken op wat er al dan niet kan insteken. Dit is zo op zowat alle luchthavens in de hele wereld sinds 9/11, tot structurele oplossingen tot stand komen. Men doet op Homeland sec. waarschijnlijk ook nog wat extra checks, maar daar merk je als reiziger absoluut niets van. Het papierwerk is quasi hetzelfde als vroeger.
Oud 24 februari 2004, 20:03   #63
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

De zoveelste discussie over homo's en verdraagzaamheid.

Hetero's worden sexueel aangetrokken door het andere geslacht en helemaal niet door hetzelfde geslacht.

Bij homo's is dat juist andersom.

Dus zijn we met zijn allen niet zo 'verdraagzaam'en 'discrimineren' we voortdurend. Maar ja, we kiezen er niet voor om zo te zijn!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 11:39   #64
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
En waarom zou onze vriend Buch die wet niet door de strot van de hom 's kunnen rammen. Ze hebben het homo huwelijk wel door onze strot geramd. Dat HEET democratie Rafke! De meerderheid beslist.
Waar in enkele landen de pedofilie OOK worden toegestaan, is pedofilie daar ook wettelijk toegestaan!
Kinderhuwelijken van kinderen onder de 12 jaar zijn in sommige landen ook toegestaan.
Het is dan niet omdat gij de pedofiel een verwerpelijke vind, dat deze mens pedofilie verwerpelijk vind. Dus waar eindigd deze decadentie?
Pleit jij maar rustig verder voor de legalisering van pedofilie; ik ben tegen
Ik pleit er zeker niet voor. Voor mij moet dat strafbaar zijn. Ik wil alleen maar aantonen dat voor U het homo zijn alles is, en mag. En voor een ander andersfeaarde U de Haatcampagne opstart.
Wanneer het Bush bevalt om de wet te veranderen, en hij heeft er een meerderheid voor. Dan is dat de democratie die zegevierd.
En waaruit gaat U gaan opmaken dat ik VOOR pedofilie PLEIT!
Ik geef gewoon voorbeelden aan, over wat en waar wettelijk is.
Een dief zijn hand afkappen is in somige landen WETTELIJK. En bij ons verboden.
Dus de Wettelijkheid van sommige zaken hangen van meer af dan van ik ben zo geboren!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 11:44   #65
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Rekend U zich daar ook bij?
RekenT... Ga liever een beetje Nederlands leren in plaats van je te moeien in een discussie waar je toch niets van begrijpt.
Nederland zal ik nooit leren.
Wanneer ik spreek zg ik ook niet het is met een d of met een t of met dt.
Wanneer ge dat niet begrijpt, als er eenschrijffout staat, zal U niets begrijpen wanneer het gesproken wordt.
En Rafke, Uw verdraagzaamheid is spreekwoordelijk.
Touche pas a mon POT! Met de nadruk op het laatste. Wanneer een bende marginale homo's, de mensen provoceren met half naakt door de straten te lopen, is rafke gelukkig.
Wanneer men zich verdedigt met de middelen die men ter beschikking heeft is rafke razend.
En dan vraagt die verkeerdgeboren, of opgevoede, waarom de mensen een degout hebben van zulke uitwasssen!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 12:33   #66
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik pleit er zeker niet voor. Voor mij moet dat strafbaar zijn. Ik wil alleen maar aantonen dat voor U het homo zijn alles is, en mag.
Dat aantonen doe je dan wel op een erg belabberde manier... Omdat ik vind dat homoseksuelen dezelfde rechten moeten hebben als heteroseksuelen, kom jij maar weer eens aandraven met je pedofielen. Wanneer ga je nu eindelijk eens doorhebben dat die twee dingen NIETS, maar dan ook NIETS met elkaar te maken hebben?

Citaat:
En voor een ander andersfeaarde U de Haatcampagne opstart.
Wat is een "ander andersfeaarde"? Wanneer heb ik ooit een "Haatcampagne" opgestart (met hoofdletter dan nog wel, daar moet wel èrg veel haat aan te pas komen...)

Citaat:
Wanneer het Bush bevalt om de wet te veranderen, en hij heeft er een meerderheid voor. Dan is dat de democratie die zegevierd.
Als Bush van een wet "bevalt" moet hij daar eerst nog een meerderheid voor gaan zoeken... Even afwachten maar...

Citaat:
En waaruit gaat U gaan opmaken dat ik VOOR pedofilie PLEIT!
Ik geef gewoon voorbeelden aan, over wat en waar wettelijk is.
Een dief zijn hand afkappen is in somige landen WETTELIJK. En bij ons verboden.
Dus de Wettelijkheid van sommige zaken hangen van meer af dan van ik ben zo geboren!
Je geeft voorbeelden die met deze discussie geen uitstaans hebben. Bovendien zeg je zelf dat als het homohuwelijk moet kunnen, dat pedofilie dan ook maar moet kunnen... Dat zijn jouw woorden, niet de mijne!
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 25 februari 2004, 12:37   #67
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waarom zou onze vriend Buch die wet niet door de strot van de hom 's kunnen rammen. Ze hebben het homo huwelijk wel door onze strot geramd. Dat HEET democratie Rafke! De meerderheid beslist.
1. De meerderheid mag dan wel beslissen, ze heeft verre van "altijd gelijk".

2. Hoe kunt u nu in godsnaam een recht (wat je geeft aan iemand, die dat vrijwillig wel of niet kan opnemen) vergelijken met een verbod (je verbiedt iemand wat je zelf niet wil) ???
Oud 25 februari 2004, 12:40   #68
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nederland zal ik nooit leren.
Nee, en NederlandS blijkbaar nog veel minder...

Citaat:
Wanneer ik spreek zg ik ook niet het is met een d of met een t of met dt.
Wanneer ge dat niet begrijpt, als er eenschrijffout staat, zal U niets begrijpen wanneer het gesproken wordt.
Het getuigt van weinig respect voor je taal als je zó flagrant je voeten veegt aan je taalgebruik. Meestal moet ik je "bijdragen" op dit forum meerdere malen lezen om ongeveer een idee te hebben waar je het over hebt. Dat zijn geen schrijffouten meer...

Citaat:
En Rafke, Uw verdraagzaamheid is spreekwoordelijk.
Touche pas a mon POT! Met de nadruk op het laatste.
En wat mag die nadruk dan wel inhouden? Ik ben geen pot hoor

Citaat:
Wanneer een bende marginale homo's, de mensen provoceren met half naakt door de straten te lopen, is rafke gelukkig.
"Gelukkig" is wat vergezocht. Ik neem er geen aanstoot aan, zoals ik ook geen aanstoot neem aan de carnavalsstoet in Aalst bijvoorbeeld, die in wezen eigenlijk op hetzelfde neerkomt als de Roze Zaterdag...

Citaat:
Wanneer men zich verdedigt met de middelen die men ter beschikking heeft is rafke razend.
En dat maak je op uit...?

Citaat:
En dan vraagt die verkeerdgeboren, of opgevoede, waarom de mensen een degout hebben van zulke uitwasssen!
Ja, waarom? Ik heb daar nog nooit een bevredigende uitleg voor gehoord en al zeker niet van jou...

Citaat:
Oud 25 februari 2004, 12:43   #69
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Bush gaat zich dubbel plooien om homohuwelijken in de VS te verbieden en te voorkomen ! De dollar staat al zo laag

Amerika op de rand van het failliet
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 12:48   #70
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raf
Als je eerlijk bent zal je moeten toegeven dat vele van die reclamefilmpjes echte pareltjes zijn (behalve die voor wasproducten en maandverband, want die worden duidelijk door hetero's gemaakt ).
De eerste keer dat ik hoor dat lesbo's in feite niet zouden menstrueren! Dat opent nog perspectieven!

Maar verder kan ik ook niet goed volgen hoor.
volgens Rafke zou het percentage creatieve mensen in de holebi gemeenschap hoger liggen dan in de hetero gemeenschap? Dat is best mogelijk. Maar gezien de procentuele verschillen zal het AANTAL creatieve personen per definitie meer hetero dan homosexueel geaard zijn.

Bovendien leid ik uit de titel af dat "gehuwde creatievelingen" meer bijdragen tot de economie dan niet-gehuwde creatievelingen?

Waar ik wel mee akkoord ga is dat een economisch bestel waarin veel opening is voor vernieuwende & creatieve ideëen meer zal floreren dan een conservatief beleid.

Maar w�*t heeft dat laatste dan weer met homohuwelijken te maken????

Het laat me denken aan een conclusie (die moét toegepast worden in een multi-etnische maatschappij): indien men bepaalde etnieën uitsluit, dan verlies je x% van je potentieel.
Idem dito indien je vrouwelijke personeelsleden wil uitsluiten, dan verlies je eveneens +50% van je potentiele kandidaten.
En uiteraard geldt dit voor holebi kandidaten eveneens.

Maar wat heeft dat nu in 's hemelsnaam te maken met HUWELIJK?
Indien je enkel GEHUWDE hetero/holebi/vrouwen/mannen/blanken/zwarten/bruinen/gele kandidaten wil aanspreken, dan verlies je begot zéker 50% van je potentieel!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 13:08   #71
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raf
Als je eerlijk bent zal je moeten toegeven dat vele van die reclamefilmpjes echte pareltjes zijn (behalve die voor wasproducten en maandverband, want die worden duidelijk door hetero's gemaakt ).
De eerste keer dat ik hoor dat lesbo's in feite niet zouden menstrueren! Dat opent nog perspectieven!

Maar verder kan ik ook niet goed volgen hoor.
volgens Rafke zou het percentage creatieve mensen in de holebi gemeenschap hoger liggen dan in de hetero gemeenschap? Dat is best mogelijk. Maar gezien de procentuele verschillen zal het AANTAL creatieve personen per definitie meer hetero dan homosexueel geaard zijn.

Bovendien leid ik uit de titel af dat "gehuwde creatievelingen" meer bijdragen tot de economie dan niet-gehuwde creatievelingen?

Waar ik wel mee akkoord ga is dat een economisch bestel waarin veel opening is voor vernieuwende & creatieve ideëen meer zal floreren dan een conservatief beleid.

Maar w�*t heeft dat laatste dan weer met homohuwelijken te maken????

Het laat me denken aan een conclusie (die moét toegepast worden in een multi-etnische maatschappij): indien men bepaalde etnieën uitsluit, dan verlies je x% van je potentieel.
Idem dito indien je vrouwelijke personeelsleden wil uitsluiten, dan verlies je eveneens +50% van je potentiele kandidaten.
En uiteraard geldt dit voor holebi kandidaten eveneens.

Maar wat heeft dat nu in 's hemelsnaam te maken met HUWELIJK?
Indien je enkel GEHUWDE hetero/holebi/vrouwen/mannen/blanken/zwarten/bruinen/gele kandidaten wil aanspreken, dan verlies je begot zéker 50% van je potentieel!
Als je een beetje had opgelet, Circe (i.e. het héle topic gelezen), dan zou je geweten hebben dat we daar ondertussen al uit zijn: Xanthippe verwoordde het als volgt:

Citaat:
in de tekst staat ook niet dat dat de enige reden is. Wel dat een aantal factoren bijdragen tot negatieve beeldvorming van de VSA als een gesloten en onverdraagzaam land; dat negatieve imago schrikt volgens Florida creatieve mensen af, en aangezien die creatieve mensen, nog steeds volgens Florida, de economie stimuleren, is dat dus negatief voor de toekomst van de economie van de VSA.
Factoren die bijdragen tot de negatieve beeldvorming, zijn bijvoorbeeld: de beperkingen inzake stamcelonderzoek, moeilijkheden om aan een visum te raken, geen homohuwelijk mogelijk, en uiteraard nog oneindig veel meer andere factoren, die alle samen het imago van ene land bepalen.

Citaat:
Oud 25 februari 2004, 13:19   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Bijouke, ik h�*d het hele topic gelezen, inclusief de gegronde commentaar van Xantippe.

Ik vond alleen dat ik het nog wat duidelijker mocht maken.

Ben je zo onverdraagzaam dat je daar niet tegen kunt?

Bovendien vind ik dat er een heleboel andere veel meer creativiteitsbeperkende maatregelen zijn dan gewoon die homo-huwelijkse toestanden.

Pas anders misschien je - overroepen - titel even aan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 13:25   #73
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bijouke, ik h�*d het hele topic gelezen, inclusief de gegronde commentaar van Xantippe.

Ik vond alleen dat ik het nog wat duidelijker mocht maken.
Je vond m.a.w. de opmerkingen van Xanthippe niet duidelijk genoeg? Of is er misschien een andere reden waarom je terugkomt op iets wat al lang uitgemaakt is?

Citaat:
Bovendien vind ik dat er een heleboel andere veel meer creativiteitsbeperkende maatregelen zijn dan gewoon die homo-huwelijkse toestanden.
Ook daarover is iedereen het ondertussen eens...

Citaat:
Pas anders misschien je - overroepen - titel even aan?
Nee hoor, ik vind die titel wel leuk staan

Citaat:
Oud 25 februari 2004, 13:36   #74
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet alleen homo's zijn creatief en voor zover ik kan zien wordt dat ook helemaal niet beweerd door deze onderzoeker. Anderzijds is het toch wel gemeenzaam bekend dat homo's over het algemeen zeer creatieve mensen zijn.
Zijn homo's, ook procentueel gezien, creatiever dan niet homo's?

Citaat:
Kijk maar eens hoe vaak je homoseksuelen tegenkomt in de kunstenaarswereld...
En niet alleen daar als je het mij vraagt. Ze lijken mij hier en daar zelfs oververtegenwoordigd. Wellicht wegens hun creativiteit?

Citaat:
Wat in dit stuk beweerd wordt, is dat je door een onverdraagzaam klimaat te scheppen een heleboel van die creatieve homoseksuelen afschrikt.
Vermits homosexuelen overal vrij goed vertegenwoordigd zijn (niet alleen in de kunsternaarswereld) lijkt het er niet erg op dat ze door onverdraagzaamheid afgeschrikt werden.

Citaat:
Dat lijkt me toch een logische conclusie.
Niet logisch dus, maar we zullen nog wel meer 'argumenten' pro het homohuwelijk moeten horen dan alleen het 'het is goed voor de economie' argument.
Geen enkel huwelijk heeft volgens mij invloed op de economie.
Ongebonden mensen dragen vaak zelfs meer bij aan één en ander dan getrouwden, juist omdat ze niet in een huwelijk vastzitten.
Creativiteit krijgt nu eenmaal meer kans in een vrij klimaat dan in een gebonden.
Oud 25 februari 2004, 13:43   #75
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Allerlei woordjes
Zie even hoger.

Citaat:
Oud 25 februari 2004, 14:45   #76
Xanthippe
Schepen

Xanthippe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Ik had begrepen dat het na de aanslagen, voor toeristen uit bepaalde landen veel moeilijker geworden was om de VSA binnen te komen? O.a. verscherpte veiligheidscontroles, langere procedures ...
klopt dat niet?
De lijn is wat langer aan het douanekantoor en ze doorzoeken wat meer zakken op wat er al dan niet kan insteken. Dit is zo op zowat alle luchthavens in de hele wereld sinds 9/11, tot structurele oplossingen tot stand komen. Men doet op Homeland sec. waarschijnlijk ook nog wat extra checks, maar daar merk je als reiziger absoluut niets van. Het papierwerk is quasi hetzelfde als vroeger.
Ach zo. Dat wist ik niet. Vlak na 11 sept hoorde ik op het nieuws dat de VSA het voor mensen uit niet-bevriende landen (waaronder ook België), moeilijker gingen maken om de VSA binnen te komen, met meer papierwerk en speciale visa etc.
Was dat dan overdreven, of is dat ondertussen al opnieuw versoepeld?

Nog een vraag over de homohuwelijken. Indien een rechtbank beslist dat de homohuwelijken in San Francisco ongeldig zijn, worden die dan vernietigd? Of zal daar ook het principe gelden van "grandfathered in"?
Xanthippe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 16:05   #77
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
De Verenigde Staten zien hun technologische voorsprong op Europa verkleinen, zo staat te lezen in een nieuw economisch onderzoek van een Amerikaanse universiteit.
Ik ben een Times abonnee (internationale editie) en een paar weken geleden publiceerde Time een dossier over de brain drain van Europa naar ... de VS. In de VS werken niet minder dan 400.000 Europese wetenschappers. Reden? Er wordt daar veel meer geld vrijgemaakt voor onderzoek en er is daar meer vrijheid en minder papierwerk en controles allerhande.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 16:36   #78
Xanthippe
Schepen

Xanthippe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Citaat:
De Verenigde Staten zien hun technologische voorsprong op Europa verkleinen, zo staat te lezen in een nieuw economisch onderzoek van een Amerikaanse universiteit.
Ik ben een Times abonnee (internationale editie) en een paar weken geleden publiceerde Time een dossier over de brain drain van Europa naar ... de VS. In de VS werken niet minder dan 400.000 Europese wetenschappers. Reden? Er wordt daar veel meer geld vrijgemaakt voor onderzoek en er is daar meer vrijheid en minder papierwerk en controles allerhande.
Dat is niet in tegenspraak met het openingsartikel. Daarin staat immers:
Citaat:
De Verenigde Staten zien hun technologische voorsprong op Europa verkleinen. (...) "Op lange termijn is dat (het verdwijnen van on- of laaggeschoolde banen uit de VS naar ontwikkelingslanden) een veel minder ernstig probleem dan ons onvermogen om werknemers uit de ‘creatieve klasse' naar de VS te lokken."
Met andere woorden: de voorsprong is er nog steeds, maar is aan het verkleinen doordat de VS steeds minder creatieve talenten kunnen aantrekken, omdat ze meer en meer een imago kweken van onverdraagzame en gesloten samenleving, wat die creatievelingen afschrikt, althans volgens Florida in het geciteerde onderzoek.
Xanthippe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 16:47   #79
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Je -en let nu goed op- VERDRAAGT NIET dat homo's met elkaar trouwen.
Ik weiger ook te verdragen dat mijn vriendin elke dag vreemd gaat, volgens uw redenering ben ik dan ook onverdraagzaam.
Trajanus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2004, 16:50   #80
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Dat is niet in tegenspraak met het openingsartikel. Daarin staat immers:
Citaat:
De Verenigde Staten zien hun technologische voorsprong op Europa verkleinen. (...) "Op lange termijn is dat (het verdwijnen van on- of laaggeschoolde banen uit de VS naar ontwikkelingslanden) een veel minder ernstig probleem dan ons onvermogen om werknemers uit de ‘creatieve klasse' naar de VS te lokken."
Met andere woorden: de voorsprong is er nog steeds, maar is aan het verkleinen doordat de VS steeds minder creatieve talenten kunnen aantrekken, omdat ze meer en meer een imago kweken van onverdraagzame en gesloten samenleving, wat die creatievelingen afschrikt, althans volgens Florida in het geciteerde onderzoek.
Awel, als dat geen goeie ontwikkeling is: we slagen er eindelijk in onze wetenschappers hier te houden. Tiens, zou er dan toch nog iets goed komen uit het homohuwelijk?
Trajanus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be