![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij had nooit Frans gesproken tot hij naar de unief ging (ULB) en gecontamineerd werd met de franskiljone Ubermensch-gedachte. Zijn familie is nog steeds Vlaams. Nu doet hij alsof hij als franstalige behoorlijk Nederlands spreekt. Een zeikerd van hetzelfde kaliber als die Vandereycken uit Linkebeek. Laatst gewijzigd door Online : 17 november 2007 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het voortbestaan van België is duidelijk minder belangrijk ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
rtbf leiden, niet lijden ![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Goede keuze ook, laat het aub nooit zover komen dat we hier ondertitels gaan plaatsen?! Ik spreek Engels van mijn 5 jaar, niemand verstond me maar dat doet er niet toe, niemand ook die luistert op die leeftijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Haniel, 4 jaar, spreekt alleen Nederlands en vertikt het om Spaans te spreken.. ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ooit moet Lporte toch een FR geweest zijn (als je zijn naam bekijkt) Hij is gewoon even goed NL als FR. Knap toch? Mensen als Eddy en nog meer zijn zoon Axel zijn even handig in het FR als NL. Ik geloof niet dat je die personen bij een taalgroep kunt indelen. jaja, ik weet het eddy = zoon (verfranste)Vlaming Paul Van himst ook fr& NL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hoe kon het ook anders? Hoger onderwijs was tot net voor de 2de WO verplicht in het Frans. Logisch dat in de jaren 50, 60 nog alle "gestudeerden" Frans kenden. Nog zo'n racistische maatregel van die brave Franstaligen!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 17 november 2007 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken ze. Alleen het omhoog gevallen journalistje doet nu alsof hij franstalig is die goed Nederlands beheerst. Heel hypocriet. Verstokte rokers die ophouden met roken worden meestal de ergste anti-cigaretfundi's. Net als die autochtone bekeerlingen die plots de islam ontdekt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() In de fransen hun dromen ja. Talloze landen hebben zelfs nog nooit van frans gehoord, laat staan dat ze het kennen...
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Der niet omheen fietsen straatrue. Feit is dat Vlamingen tot in de jaren dertig wettelijk niet mochten studeren in het Nederlands. Dit racisme veroordelen is natuurlijk ietsjes meer tegen de borst stuitend dan een op niks ter zake doende "overal in Europa kenden... blablabla..." lanceren.
Het is om te kotsen. Ze hebben de Vlamingen altijd geknecht, ze hebben er altijd van geprofiteerd (zelfs in de tijd dat de Vlamingen nog arme boerkes waren betaalden ze meer aan België dan de rijke Franstaligen), ze hebben er massa's naar hun industrie gelokt, wiens achternaam nog het enige bewijs is van hun Vlaamse roots, maar als er massaal rijke Franssprekenden de Vlaamse grens oversteken, wiens nakomelingen binnen honderd jaar nog Frans zullen spreken en zich aan de rand beginnen nestelen, dan zou de grens van Vlaanderen maar moeten opgeschoven worden. !zum kotzen!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() En hij viel stil ....
Laatst gewijzigd door Online : 17 november 2007 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En te zien aan de uitpuilende rijkdom valt het nogal mee met de verknechte onderdrukte Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denk jij nu echt dat Vlaanderen alleen uit Braschaat en Schilde bestaat?
![]() |