![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
er zijn wat schuchtere pogingen gedaan, maar het NL was toen geen aprtij voor het FR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Waarom denk je dat Di Rupo zo zit te stampvoeten? Toch niet omwille van een emotionele reden als zijnde zijn grote liefde voor het Belgische vaderland?
![]() ![]() ![]() ![]() Di Rupo beseft wat 'meer Vlaamse zelfstandigheid' voor zijn état PS betekent. Gedaan met ambtenaartjes vollen bak te benoemen (tot 40 % in la Wallonie) en andere clientelisme-streken in ruil voor een stem, als hij de faktuur zelf helemaal moet gaan betalen. Laatst gewijzigd door Online : 17 november 2007 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Onzin natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in welke taal werd er in de tijd van Willem I in Vlaanderen onderwijs gegeven, stuk negationist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet jezelf niet altijd als voorbeeld nemen, hé straatreu.
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar stuk negationist, is voor mij genoeg om de discussie stop te zetten. Vooral stuk is er te veel aan. Salut |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb iets tegen de uitoefening van de grondrechten, zoals op dit moment gegarandeerd door de grondwet. Dat klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, ik vind het goed dat we eventueel naar een rechtstaat gaan. Maar dat kan enkel als we de democratie opofferen.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Er zijn hier dorpen, Thys bijvoorbeeld, waar ik zeer veel Nederlands hoor spreken. Toch hoor ik niemand van die mensen vragen om rechten of faciliteiten.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle respect voor die mensen! Maar wat is daar nu de relevantie van?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij zou zich beter met de werkloosheid in zijn regio bezig houden, nietwaar? Kwestie van prioriteiten stellen. Maar dat lijkt hem precies niet veel te interesseren hé? Het geld stroomt toch binnen. Snap je al een beetje waar het schoentje knelt?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet alleen onnozelaar, maar ook nog latent racist, naar mijn mening!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
O.a. daarom houden de VL in WL zich stil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() misschien is bart gewoon met de voorraad IQ in de familie aan de haal gegaan. Kan toch zijn?
|
![]() |
![]() |