Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2007, 14:00   #61
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Maar wat is daar het probleem aan? Heeft de wereld blanken nodig ofzo? Stort het universum in als er minder mensen hoogblond zijn? Trouw gerust met een blanke, dat staat u helemaal vrij, maar waarom zou je iets tegen mensen hebben die dat niet doen?
Trouwens, ware schoonheid zit toch van binnen?
Het probleem is dat niet iedereen zijn raciale kenmerken wil vernietigen. Maar bepaalde 'creaturen' willen onze Europese Volkeren stilaan kapotmaken Met hun opgedrongen multiKUL.

Waarom moet Europa een gebied worden van gemixte mensen. Elk Volk heeft recht op een eigen land, behalve het blanke blijkbaar.
De populariteit van rechts in Europa (en elders) toont aan dat de meeste het niet eens zijn met de mix-cultuur. Toch blijven die 'creaturen' hun BULLSHIT in onze strotten rammen.

Wil jij zwarte nakomelingen?
Prima, ga naar Afrika en blijf ginder.
Europa voor de blanken. Afrika voor de zwarten. Aziatische mensen in hun stukje land, enz. Iedereen in zijn landje, met zijn eigen gekke cultuur.
Dat heeft weinig met haat te maken, maar met liefde voor eigen Volk (om de Duitse NPD te citeren)
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 14:15   #62
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Iemand uitmaken voor facist en vervolgens zeggen dat je een 'krieg' tegen hem voert komt niet erg professioneel over moet ik zeggen. En beweren dat C2C's ideeën worden uitgevoerd (dat afschuwelijk ziekelijk stinkbeleid) vindt ik ook wel raar. Wat het punt in de post is begrijp ik verder niet, maar gezien u hier nog hééééééél vééééééééééél tijd door gaat brengen: welkom.
Het is een manier van spreken. Ik strijd (tegen de multikul) momenteel met woorden. Snappie?

Trouwens mensen als ik mogen amper hun mond openen of de gedachtenpolitie staat er (fascisten). Van echte vrije meningsuiting is al jaren geen sprake meer. Links is dus ondemocratisch. En hun stink beleid faalt al jaren, kijk maar naar de immigratie problemen. En aangzien dat C2 dit beleid verheerlijkt, val ik hem en al die dit steunen daarop aan.
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 16:50   #63
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Maar laat ons alstublieft met rust. Wij hebben gewoon graag veel en overvloedig seks met Aziatische chicks, zwoele negerinnekes, Braziliaanse halfbloeden, en donkere Indiase divas. Dus laat ons met rust.

Mij zul je het economisch belang van al die handel in postorderbruidjes en sextoerisme naar Thailand niet horen afkraken. Elk diertje zijn pleziertje, zolang de politiek (van welke strekking dan ook) hier maar met zijn poten afblijft. Laat de natuur maar bepalen of sommige rassen verdwijnen of zich handhaven.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 21 november 2007 om 16:54.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2007, 16:59   #64
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht
Het probleem is dat niet iedereen zijn raciale kenmerken wil vernietigen. Maar bepaalde 'creaturen' willen onze Europese Volkeren stilaan kapotmaken Met hun opgedrongen multiKUL.

Waarom moet Europa een gebied worden van gemixte mensen. Elk Volk heeft recht op een eigen land, behalve het blanke blijkbaar.
De populariteit van rechts in Europa (en elders) toont aan dat de meeste het niet eens zijn met de mix-cultuur. Toch blijven die 'creaturen' hun BULLSHIT in onze strotten rammen.

Wil jij zwarte nakomelingen?
Prima, ga naar Afrika en blijf ginder.
Europa voor de blanken. Afrika voor de zwarten. Aziatische mensen in hun stukje land, enz. Iedereen in zijn landje, met zijn eigen gekke cultuur.
Dat heeft weinig met haat te maken, maar met liefde voor eigen Volk (om de Duitse NPD te citeren)
Weet je, als je een ras echt goed wilt behouden moet je iedere hond keuren of hij geen foutjes heeft. Ook moet je ervoor zorgen dat eigenschappen niet verschuiven, door evenveel lange als korte honden te gebruiken voorkom je dat de volgende generatie langer of korter is dan de huidige, en daarmee de raciale kenmerken vernietigd. Ook moet er gecontroleerd worden of het percentage mensen met een beugel en de gemiddelde herseninhoud hetzelfde blijven. En het gaat niet alleen om gemiddeldes, nee, de standaardafwijking moet je ook bijhouden. Hoeveel variatie wil je op bepaalde punten in je ras. Ja, da's nog niet makkelijk, honden fokken die je raszuiver mag noemen. Maar nou de hamvraag: waarom is het zo belangrijk dat er over een paar miljoen jaar nog precies dezelfde dalmatiërs rondlopen als nu?

O, en als ik zwarte kinderen wil, moet ik naar Afrika vertrekken. Maar zeggen ze in Afrika dan niet tegen mijn bruid dat als ze blanke kinderen wil ze maar naar Europa op moet rotten?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be