![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Van de antidiscriminatiewetgeving valt er op het terrein weinig te merken | |||
Inderdaad |
![]() ![]() ![]() |
10 | 38,46% |
Niet mee eens |
![]() ![]() ![]() |
9 | 34,62% |
Juist, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
Niet mee eens, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,69% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Diatonos : 23 november 2007 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan anderen uitschelden voor fascist....crapuleuze vent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat die idioot toch doen, hij is het niet waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Capice? Vuyschthaemert; een kerel naar mijn hart. ![]() Bij deze staat u als tweede op mijn vriendenlijst.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij trouwens af hoe raf zijn kinderen zou indoctrineren , mocht hij er hebben? Zou hij 's morgens vroeger opstaan om als eerste De Morgen te lezen en het zeldzame stukje kritiek op multicul in die rioolkrant, het kleinste berichtje over brandende auto's in Parijs er eerst uit te scheuren? Zo stel ik mij die kerel in al zijn bekrompenheid namelijk voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat je zozeer mensen moet beoordelen, maar meer op hun maatschappelijke status. Het feit dat allochtonen vaak gelijk op de maatschappelijke ladder staan met de autochtone paupers betekent dat er problemen vandaan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen gaan spelen bij vreemde van ik-weet-zelfs-niet-welke-landen. Ze zitten bij elkaar in de klas. En als ik die gasten zo bezig zie, hoop ik, uit de grond van mijn hart, dat daar vriendschappen voor het leven uit komen. Dat die "gemengde vriendschappen" blijven bestaan. Dat die vreemden niet in een getto-situatie komen, maar dat ze opgeslorpt worden en ook Vlamingen worden. En een gelukkig leven kunnen opbouwen! ![]() U bent nog een ernstig persoon, liberalist, u begrijpt wat ik bedoel. Die jongens gaan later geen frikandon met rode kool maken en eten (alhoewel?). Dat versta ik niet onder Vlaming worden. Maar ik wil mijn gasten ook ver houden van gespuis, eender welke -chtoon. En jammer genoeg, in die steden, loopt er veel van dat allochtoon gespuis. Ik heb het geluk in een dorp te wonen, waar er wat sociale "controle" is, waar mensen elkaar kennen van aan het schooltje. Ik denk dat iemand die zijn kinderen hier de hooligan laat uithangen op straat, snel terechtgewezen zou worden door de een of ander (maakt mij niet uit wie die hooligan is: alloch of auto). Ik heb hier de pest aan de mensen die het hebben over "Vlaamse primitieven" (Mitgard over Vlamingen in het algemeen). Als reactie geef ik dan een link naar een ongenuanceerd artikel over kutmarokkanen. Ik heb hier de pest aan mensen die moedwillig hun ogen sluiten voor bestaande problemen en die anderen willen dwingen dat ok te doen. Ik heb echt de pest aan mensen die om politieke redenen anderen hun kind af zouden pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij al weken af waarom: - een poster een citaat van een andere poster (Raf) gebruikt als handtekening; - Een zwijn moet dienen als avatar. Wetende dat een avatar toch iets met vereenzelviging te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-Een zwijn moet dienen als avatar. Wetende dat een avatar toch iets met vereenzelviging te maken heeft: u slaat de nagel op de kop! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb jaren in Gent gewoond en nu in een dorp, dus ik ken beide varianten met hun voor- en nadelen. Man man, in vergelijking met u is raf ruimdenkend! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe denken jullie dat binnen veel te veel Marokkaanse gezinnen wordt opgevoedt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() geluk dat u hier niks te zeggen hebt , anders werden er reeds strafkampen gebouwd voor degenen die het ongeluk hebben er een andere mening op na te houden als u, geloof ik. En dat zou dan rechten gestudeerd hebben? Van welk land, die rechten?
|
![]() |
![]() |