![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Ik wil hier nu geen communisme verdedigen, maar wanneer is de laatste keer dat je gehoord hebt van communisten die een hamer en sikkel in iemands huid kerfden?
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() Sorry ik had het beter moeten formuleren. Ik boedelde dit eigenlijk op gebied van respect voor de mens als individu.
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AyneRand : 25 november 2007 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.lietuvos.net/istorija/communism/ (gewoon de prentjes)
![]() |
![]() |
#68 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar blijkbaar al wel iets langer geleden dan vorige week ![]()
![]() |
![]() |
#69 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om nog maar van het volgende te zwijgen Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Leer lezen ergerlijke fruitvlieg! Het wicht is zeventien. Ge kunt nog geen artikel begrijpend lezen en ge zoudt anderen al de les willen spellen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 november 2007 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Begin meteen weer over de Holocaust te posten, nu we toch bezig zijn. Dit heeft niks met het topic te maken. Begin er een apart topic voor, als ge u genoodzaakt voelt om het in de groep te smijten. Altijd datzelfde gejank. Word ge dat dan nooit moe?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat maakt het allemaal goed hé. Het feit dat dat krapuul hiervoor het 6-jarig meisje lastig viel vegen we ook maar onder de mat dan?
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Voorbarig. De afgang kan groot zijn. Is in dergelijke gevallen al meermaals voorgevallen. Zie link van Jos Verhulst en het incident in Frankrijk. Om de één of andere dubieuze reden vergeet men in het geval van dergelijke zaken echter steevast alle voorzichtigheid.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het communisme stelt het algemeen welzijn boven bovenstaand kapitalistisch en liberaal principe
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onderwerp = het aanbrengen van nazistische symbolen op levende wezens Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge hebt gelijk Kay-gell. Groot intellect dat ge zijt, hebt ge me ontmakserd. Het eerste dat ik iedere ochtend doe als ik opsta, is mijn linkervinger onder mijn neus duwen en mijn rehcterhand uitzwaaien. Ik ben een onverbetelijke nazi, want ik durf te twijfelen aan iets dat totnogtoe enkel door fantasten en zelfverminkers werd uitgebracht. Shame on me.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Nee, je verwart communisme met jezelf.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar krijg ik spontaan "respectvolle-en-geargumenteerde-replies-oprispingen" van. Het is sterker dan mezelf.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 november 2007 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Gut, een hoeraatje voor kay-gell, hij heeft zopas de missing link gevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge kunt niet voor iedereen weldoen. Daarvoor is de wil of de onwil van het individu veel te groot. Verdorie, nog ene die vers van de schoolbanken komt en peist dat hij de wijsheid in pacht heeft? Leren jullie commies het dan nooit?
![]() |
![]() |