![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu: ze willen gelijke kansen en onderwijs. Goed, maar waarom steken ze dan scholen in brand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, waar blijft hij met zijn straffe maatregelen? met een waterkanon en zo meer zal hij er nt geraken. een leger neo-nazis erop afsturen ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
van een Bin Laden afgezant ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Ik heb een leuk voorstel: in Rusland hebben ze blijkbaar last van een ander soort jongeren. Als men nu eens die extreem gewelddadige skinheads en die relmigrantjes samen zet en ze elkaar laat opruimen op een afgelegen terrein, dan kunnen de normale mensen hun leven gewoon verder zetten, terwijl gewelzoekers het samen uitvechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Och ja ... vergeten dat hun toekomstige boksballen daar geen hoofddoeken mogen dragen op school.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik ben het trouwens spuugzat over hoe zwarten overbeschermd worden. Steek ik een blanke in de gevang voor 5voudige verkrachting dan ben ik een held. Doe ik hetzelfde met een zwarte, dan wordt er gezwaaid met de problematische jeugd/transport naar dit land, etc. De politie doet toch ook zijn werk, ik denk niet dat zij onderscheid maken. Maar bedenk goed, sympathisanten van die aardige allochtonen die op auto's springen : ze bevestigen alleen maar het beeld dat ik van sommige heb!
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 27 november 2007 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Naar wat lees van en over Franse flics is je wens gedeeltelijk vervuld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
het mogen ook uitrokers van een andere soort zijn.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
onbekend bij gerecht en politie, droegen geen helm. Meer niet. Bronnen dus aub Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2007 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Zijn die twee tieners mogelijk dode agenten waard? Ik geloof dat oog om oog en tand om tand stilaan in oog om oog en tand om gebit aan het veranderen is en persoonlijk vind ik het geen verstandige wijze om verdriet of frustratie te uiten door moord en brand te stichten, zeker niet dat je al geen al te best imago hebt. Dat racaille maakt alle vooroordelen waar ze eventueel last van hebben nu compleet waar. De echte slachtoffers zijn de normale jongeren van allochtone afkomst, die wel inspanningen willen leveren om vooruit te komen in de Franse samenleving en die op serene wijze, zonder geweld hun emoties kunnen uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
hmm, de ordehandhaving dus door een soort onderaanneming laten doen... klinkt verleidelijk ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() inderdaad, mensen die met brandbommen gooien en massaal publieke eigendom vernietigen, hun kant van het verhaal interesseert me geen reet. Zij moeten aangepakt worden, punt.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mee akkoord. En dan nog : HUN kant van het verhaal, objectief bekeken gaat als volgt : een politiepatrouille die haar werk uitvoert en het mogelijke doet om twee allochtoonse jongeren op een gestolen motorfiets tegen te houden. Of daar al dan niet fouten zijn gemaakt, het is hun job en zij (de desbetreffende jongeren) zijn in de overtreding.
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 27 november 2007 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() wel zeer vreemd dat:
Le Figaro Le Monde Libération Le Parisien TF1 A2 Europe daar allemaal niet over spreken, zelfs vermelden dat ze onbekend waren bij gerecht en politie en niet achternagezeten waren, maar dat één NL krant dan wél "alles" weet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat verandert dat aan de zaak?
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |