![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
De essentiele vraag blijft:
stel dat deze VBer schuldig wordt bevonden voor dronken rijden en het in gevaar brengen van de veiligheid van anderen. Dient hij dan uit zijn politieke functie ontzegd te worden of niet?
|
|
|
#62 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
0.88 promile is zeker niet dronken...
Tot over een paar jaar geleden was 0.8 nog de maximum limiet, deze werd later verlaagd naar 0.5 promile...(indien ik mij niet vergis) Men kan dus wel zeggen dat deze persoon over de maximum toegelaten limiet is, en hij hiervoor zijn rijbewijs zal kwijt zijn voor een paar weken + geldboete, maar beweren dat een volwassen man dronken is met 0.88 promile in zijn bloed is gewoon belachelijk... Ter info ik denk dat het record in België 4.6 promile is |
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
in Brussel rijden er tientallen gekken rond... echte criminelen en niet toeallg een chaufeur die van een etntje komt !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
shit man... wat een trip
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
0,88 ? zijn vier pintjes in één uur.Een fout als chauffeur, niet doen. CRIMINEEL ??? In Brussel rijden er anderen rond hoor !
|
|
|
|
|
|
#66 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
Onze burgemeester die zitten foefelen heeft en als de pest heeft zitten liegen is ook niet afgetreden.
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
dat ga jetoch zelf ook niet doen?
|
|
|
|
#69 |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
VBers geven nochtans kritiek op die anderen,
maar doen het blijkbaar zelf ook.
|
|
|
#70 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
ik heb geen ervaring met drugs en onder een bus lopen, jij wel?
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dronken bestuurders zijn potentiele doodrijders. Daar kan geen tolerantie voor bestaan.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Burgemeester
|
0.88 promille...
Jonge jong, dat krijg je al gewoon door naar een pint te KIJKEN!
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Mischien dan toch maar niet op alles nultolerantie of wat?
Toch niet voor elke wet nultolerantie?
|