Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2007, 08:50   #61
Marc Spandel
Burger

Marc Spandel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Heel je draad komt vrij ongeloofwaardig over.
Trouwens je beweerd gepest te worden op die andere fora, dit terwijl je daar meer dan 3800postings hebt geplaatst sinds juli 2005.
Je bent hier reeds van januari 2006 en hebt hier slechts 78 posting geplaats
Waarbij de oudste posting terug te vinden op
is gepost en dan zijn
Jantje,
Je hoeft je echt niet bezig te houden met 'persoonlijk' te worden hoor. uw soort reacties herken ik maar al te goed.
De thread gaat niet over mijn persoon, maar over de link tussen extreem vb-gedachten en dictatuur.

PS: Als u graag over mijn persoon discussieerd, dan moet je er maar een topic over openen, en we zullen zien hoe de moderatie op jouw aanvallen zal reageren.
Oud 30 november 2007, 09:11   #62
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Spandel Bekijk bericht
Als u vind dat ik lach, dan betekent dit niet dat ik naar u kwaad kijk, maar dat ik een gelukkig en vriendelijk man ben.
Zij die vinden dat ze in enkel bericht moet herhalen dat ze lief, vriendelijk, gelukkig en te vertrouwen zijn, zijn meestal de gevaarlijkste.

Citaat:
Ik veronderstel dat u een man bent die bang is verkracht te worden?
Wees gerust... ik ben hetero... getrouwd... en heb voldoende aan één vrouw.
Dat zeggen ze allemaal en terwijl leggen ze een hand op je been. Anderen beweren ook wel eens dat ze dokter of priester zijn.

Citaat:
Als u denkt dat ik er op uit ben een prijs of ander cadeau te winnen op dit forum wegens de manier waarop ik argumenteer bent u ook fout.
Dit soort reactie is trouwens typisch voor VB-mensen die in een debat geen argumenten meer hebben om hun standpunten te verdedigen.
Ik verdedig geen standpunten, ik geef mijn mening. En mag ik ook aan jouw vriendelijk vragen om geen etiket op mij te plakken, ik ben partijloos. Het is beknellend in een hokje geduwd te worden, U zou trouwens wel eens heel verrast kunnen zijn.

Citaat:
Grasduinen in de berichten doe ik wel eens wees gerust, maar als bepaalde topics of threads me niet interesseren reageer ik op dezelfde wijze als u... negeren dus.
Proficiat!

Citaat:
Inderdaad geef ik u gelijk dat ik hier niet moet komen zagen over andere fora, maar dat doe ik dus ook niet.
Herlees je eigen openingspost eens voor je zo'n onzin verkoopt en liegt.

Citaat:
Waarom zou ik hier een nieuw leven moeten starten?
Misschien omdat U op Uw geliefde forum verbannen werd? Daarom.

Citaat:
Bedoeld u dat ik mijn gedrag moet veranderen omdat dit u niet zint, en dat ik mij 'abnormaal' of 'schijnheilig' moet voordoen?
Dan bent u bij mij aan het verkeerde adres, want ik laat mij niet 'opleggen ' hoe ik mij moet gedragen of hoe ik moet leven.
Ik heb een leven... het is een gelukkig leven... ik ben vrij... en ik blijf zo leven.
Dus... hoe spijtig u het ook vindt... ik begin hier geen 'nieuw' leven om u 'van dienst' te zijn.
Ik ben zoals ik ben
U bent op een foute manier paranoïde.

Laatst gewijzigd door Ovidius : 30 november 2007 om 09:13.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 10:35   #63
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jantje,
Je hoeft je echt niet bezig te houden met 'persoonlijk' te worden hoor. uw soort reacties herken ik maar al te goed.
De thread gaat niet over mijn persoon, maar over de link tussen extreem vb-gedachten en dictatuur.

PS: Als u graag over mijn persoon discussieerd, dan moet je er maar een topic over openen, en we zullen zien hoe de moderatie op jouw aanvallen zal reageren.
Marc, je komt hier klagen dat je gestalkt word en dat je op andere fora gepest word.
Citaat:
Zo te zien hebben ze me al 'geroken'...
Is zelfs één van je eerste postings.
Je beweerd zelfs dat dit komt omdat de extreme VBers de achteruitgang van hun partij niet kunnen verwerken en jou daarom als slachtoffer uitkiezen.

Wat wij hier dus nu doen, is enkel op jou eigen postings reageren.
En we kunnen dit enkel daar je eigen gedrag op de fora te gebruiken.
Want deze draad is door jou zelf heel persoonlijk opgestart en dit zelfs met een heel persoonlijk openingspost.

Wat wij je dus willen duidelijk maken is dat je ons niet moet komen storen met wat er op andere fora gebeurd, je bent hier immers zelf reeds meer dan 2 jaar aangemeld.
Je had in die 2 jaar dus zelf allang die fora kunnen verlaten en naar hier kunnen komen.

Dit zonder een aanval op die fora te doen, of om een onrechtstreekse aanval op de betrouwbaarheid van de mods hier te doen.

Het is dus niemand minder dan Marc Spandel die een draad over Marc Spandel heeft geopend.
Wat dus wel wil zeggen dat zolang wij niet beledigen en bedreigen wij binnen de draad opgestart door Marc Spandel wel zeer persoonlijke vragen mogen stellen aan en over Marc Spandel en wij binnen zijn eigen draad ook mogen zeggen wat wij denken over zijn gedrag op ons forum.

En verder raad ik je ten zeerste aan om zeker geen etiket op Jantje of andere te plakken, Want je bent hier na meer dan 2 jaar nog steeds een vreemdeling en kent dus zeker de forumgangers van dit forum niet.
En dat wij jou fora verleden even gaan uitzoeken lijkt mij niet meer dan normaal als je zelf komt vertellen dat je een banneling bent van 2 andere fora.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 12:24   #64
Marc Spandel
Burger

Standaard

Om on-topic te blijven...

De link tussen extreem vb-denken en het streven naar dictatuur is wel degelijk te herkennen in de 'drang' naar het krijgen van de bovenhand in allerlei discussie.
Of dit nu in gezinsverband, verenigingsverband, op de werkvloer, of op een forum is... de agressieve manier van het 'opdringen' van 'hun' dictatuur ligt er duidelijk op.
Je kan het vergelijken met de sekten en godsdiensten die ze zélf zo hard aanvallen. In feite is het extreme vb-denken gelijk aan het extreme islam-denken.

Maar wat de islam betreft mogen we dus wél erkennen dat die mensen zich niet wegsteken achter schuilnamen om hun vuiligheid en haat over de rest van de wereld die een andere mening is toegedaan, te spuien.

In tegenstelling tot de islam-fundamentalisten, kiest de extreem denkende VB'er voor de laffe en achterbakse aanpak in haar strijd naar verovering.
Het is hierboven reeds aangehaald, dat, alhoewel ze een minderheid vertegenwoordigen in 'serieuze' fora, alles op alles zetten op er tóch de meerderheid te bezitten, in de drang om de andere leden te 'brainwashen' tot volgelingen van de extreme VB-gedachte.

Ik kan bijvoorbeeld een forum noemen waar massaal gesjoemeld wordt met het aantal leden.
Stel dat in de ledenlijst van dat forum bijvoorbeeld 20.000 'leden' ingeschreven staan, dan mag je er vrijwel zeker van zijn dat het in realiteit maar om de helft of minder gaat.
De rest... allemaal 'extra' aangemaakte 'spookleden' door extreme VB-denkers!
Zo is het natuurlijk heel gemakkelijk om te zeggen dat je met 1000 bent, als elkeen 10 of meer personages speelt...

Ik vergelijk de dictatuur van deze extremisten met de laatste piratenfilmen, waarbij de piraat en enkele van zijn volgelingen alleen maar een stad kunnen veroveren met de hulp van een 'spookleger'.

Ik wil nogmaals opmerken dat ik het hier in deze thread niet heb over de doorsnee VB'er of VB-sympathisant, maar over de extremist.

Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 30 november 2007 om 12:32.
Marc Spandel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 12:29   #65
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Ze kunnen u gebruiken in Saoudi Arabie, het land waar je vrij kindertjes mag verkrachten.
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 12:37   #66
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stel dat in de ledenlijst van dat forum bijvoorbeeld 20.000 'leden' ingeschreven staan, dan mag je er vrijwel zeker van zijn dat het in realiteit maar om de helft of minder gaat.
De rest... allemaal 'extra' aangemaakte 'spookleden' door extreme VB-denkers!
Marc, voor de zoveelste en laatste maal, stop met onze mods aan te vallen en je bent hier een draad begonnen over jou banning op andere fora.
Niet over hoe onze mods hun forum leiden.

En wij hebben hier de ervaring dat onze mods eerlijk en rechtvaardig zijn en dat iedereen van hen meerdere kansen krijgt om zich te leren houden aan de regels die hier heersen.

Als andere fora ons interseren, dan gaan we zelf wel op die fora.
Trouwens een groot deel van ons is ook actief op andere fora en ondervinden als niet VBers anders zeer weinig van wat jij hier verkondingd.

En extremen vind je overal en altijd, zowel links als rechts.
En het woordje extreem betekend idd dat deze enkel hun visie aanvaarden en dat met die mensen niet te discuseren valt.

Stop dus met je gezaag over andere fora en die hun mods.
Oud 30 november 2007, 12:38   #67
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hashiwokakero Bekijk bericht
Ze kunnen u gebruiken in Saoudi Arabie, het land waar je vrij kindertjes mag verkrachten.
Dit is nu een schoolvoorbeeld van het soort VB-extremistische acties op fora.
Schelden, slechtmaken, vernederen en aansturen op ruzie en banning van mensen die een ander mening hebben.

Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 30 november 2007 om 12:40.
Oud 30 november 2007, 12:52   #68
Marc Spandel
Burger

Standaard

Dit soort VB-extremisten richt zelf kleine fora op, waar ze roepen de grootste verdedigers van de vrije meningsuiting en democratie te zijn...
Gewoon om de mensen die voor deze waarden staan van de rest van het internet weg te lokken.
In deze kleine fora houden ze dan zoveel mogelijk deze mondige mensen aan het 'lijntje', zodat ze geen tijd hebben om elders op het net de 'waarheid' over het extreem VB-denken te kunnen bespreken.

Het grote gevaar voor extremisten is inderdaad het openen van de gordijnen waarachter de 'waarheid' aangaande hun activiteiten verscholen zit.
Oud 30 november 2007, 12:56   #69
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dit is nu een schoolvoorbeeld van het soort VB-extremistische acties op fora.
Schelden, slechtmaken, vernederen en aansturen op ruzie en banning van mensen die een ander mening hebben.
Citaat:
Maar wat de islam betreft mogen we dus wél erkennen dat die mensen zich niet wegsteken achter schuilnamen om hun vuiligheid en haat over de rest van de wereld die een andere mening is toegedaan, te spuien.

In tegenstelling tot de islam-fundamentalisten, kiest de extreem denkende VB'er voor de laffe en achterbakse aanpak in haar strijd naar verovering.
Het is hierboven reeds aangehaald, dat, alhoewel ze een minderheid vertegenwoordigen in 'serieuze' fora, alles op alles zetten op er tóch de meerderheid te bezitten, in de drang om de andere leden te 'brainwashen' tot volgelingen van de extreme VB-gedachte
Zelf de meeste onpartijdige zouden je naar daar gestuurd hebben.

Trouwens als deze draad gesloten word, is het niet op vraag van een VBer, maar die van MIJ.
Ik ben namelijk je aanvallen op onze mods beu.
Wat er op andere fora gebeurt daar staan zij buiten en dat de mods zich laten omkopen of afdreigen door VBers en daarom mensen bannen is een zuivere leugen, want hier zijn ook reeds ettelijke Vbers geband.
Oud 30 november 2007, 12:59   #70
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Zeg Marc, is er een geen kerstboom op te meten in Sint-Niklaas? in Brussel staat er al 1 zulle.
Oud 30 november 2007, 13:06   #71
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Zelf de meeste onpartijdige zouden je naar daar gestuurd hebben.

Trouwens als deze draad gesloten word, is het niet op vraag van een VBer, maar die van MIJ.
Ik ben namelijk je aanvallen op onze mods beu.
Wat er op andere fora gebeurt daar staan zij buiten en dat de mods zich laten omkopen of afdreigen door VBers en daarom mensen bannen is een zuivere leugen, want hier zijn ook reeds ettelijke Vbers geband.
Deze thread heeft dan toch maar drie dingen bewezen.

1) Extreem denkende VB-ers zijn te linken aan dictatuur omdat u alles op alles zet, dit onderwerp het zwijgen op te leggen.
2) De stalkers waarover ik gesproken heb, zijn dus ook op dit forum aanwezig.
3) Waar ik voor verwittigd heb is de manier waarop ze te werk gaan tijdens de achtervolging van hun slachtoffer op het internet in alle fora waar dit slachtoffer de kop opsteekt. Hun methode is dus duidelijk : schelden, dreigen, pesten, slecht maken, ruzie stoken, en... aandringen bij de mods om te 'bannen'.

Deze thread is dus niet nutteloos gebleken en het feit dat ik gelijk heb gekregen bewijst dat dit een discussie waard is.

Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 30 november 2007 om 13:09.
Oud 30 november 2007, 13:15   #72
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:

1) Extreem denkende VB-ers zijn te linken aan dictatuur omdat u alles op alles zet, dit onderwerp het zwijgen op te leggen.
niemand wilt u het zwijgen opleggen. Bewijs, u kunt hier nog altijd onzin verkondigen.

Citaat:
De meeste hier zijn op verschillende fora aanwezig. Dus van stalking kan geen sprake zijn. UW zogenamde stalkers moeten toch niet opkrassen omdat u zich nu op deze forum begeeft.

Citaat:
3) Waar ik voor verwittigd heb is de manier waarop ze te werk gaan tijdens de achtervolging van hun slachtoffer op het internet in alle fora waar dit slachtoffer de kop opsteekt. Hun methode is dus duidelijk : schelden, dreigen, pesten, slecht maken, ruzie stoken, en... aandringen bij de mods om te 'bannen'.
Dat hangt van de persoon af, niet de ideologie.

Citaat:
Deze thread is dus niet nutteloos gebleken en het feit dat ik gelijk heb gekregen bewijst dat dit een discussie waard is.
Het enigste wat u bewezen heb is dat u een bleiter a la Anciaux bent.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2007, 13:33   #73
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Zeg Marc, is er een geen kerstboom op te meten in Sint-Niklaas? in Brussel staat er al 1 zulle.
Onze burgemeester heeft toen zijn lesje geleerd.
Dit jaar zal het dus waarschijnlijk een kale markt worden zoals vorig jaar.
Daarbij, dat was geen kerstboom maar een spar.

En... om on topic te blijven...
Ik heb het hier zo druk met de thread, dat ik niet de tijd heb om kerstbomen te gaan meten.
Oud 30 november 2007, 14:00   #74
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

1) je hebt nu toevallig nog geen enkel van de extreme VBers hier op het forum kunnen naar je draad krijgen.

2) Jantje is op geen enkel ander politiek forum actief, enkel nog op een technisch en een juridisch forum.
en Ik had zelfs nog nooit gehoort van de fora waar je bent gebannen.

3) je jaagt zelf iedereen tegen je in het harnas.
Je beschuldigd mensen van zaken waar je helemaal niets van aan is.
Je zit zaken te verkondingen over mensen zonder deze mensen te kennen.

En ja deze draad is idd niet nutteloos geweest, maar dan vooral niet voor ons.
En je mag het van mij nu gerust aannemen, ik heb niemand op mijn negeerlijst staan. Maar jij als vermoede.... ................ vliegt er nu direct op.
Oud 1 december 2007, 19:29   #75
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Zeg dat misschien aan die VB'ers hier en daar die de fora proberen te monopoliseren, goed wetende dat ze een kleine minderheid zijn.
We maken nog altijd meer dan 50% van de geregistreerde stemmers hier uit hé, bewijze de polls
Flaminganten hebben geen lak aan democratie, integendeel ze maken er deel van uit (Dewever).
Jij bent degene die niet serieus genomen word door aanhangers van alle politieke partijen hier. Jij bent degene die niet durft afspreken via PM.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2007, 19:51   #76
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
We maken nog altijd meer dan 50% van de geregistreerde stemmers hier uit hé, bewijze de polls
Flaminganten hebben geen lak aan democratie, integendeel ze maken er deel van uit (Dewever).
Jij bent degene die niet serieus genomen word door aanhangers van alle politieke partijen hier. Jij bent degene die niet durft afspreken via PM.
Als je 3 mensen hebt, en 1 van deze drie gebruikt 20 namen, dan is die niet in de meerderheid, want als een objectief buitenstaander telt... telt deze maar 3 mensen, en blijkt diegene met de 20 namen in realiteit de minderheid te zijn ondanks de vele valse handtekeningen die geplaatst werden.

Niet moeilijk te begrijpen voor mensen zonder oogkleppen.

Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 1 december 2007 om 19:54.
Oud 1 december 2007, 20:07   #77
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je 3 mensen hebt, en 1 van deze drie gebruikt 20 namen, dan is die niet in de meerderheid, want als een objectief buitenstaander telt... telt deze maar 3 mensen, en blijkt diegene met de 20 namen in realiteit de minderheid te zijn ondanks de vele valse handtekeningen die geplaatst werden.

Niet moeilijk te begrijpen voor mensen zonder oogkleppen.
Neen maar serieus hoor, ik stel zelf enkel vast. Al zit hier een minderheid Vb'ers dat maakt me niet veel uit. Maar het is een feit dat hier gewoon een pak VB'ers zitten. Onder VB'er versta ik kiezers, militanten, sympathisanten en mandatarissen. Geloof het niet maar tegenstanders zeggen het ook.
Het verschil is wel dat het hier niet gerund word door VB'ers daar ben ik het volledig met u eens maar ik heb het over de gemiddelde mening hier. Is vaak een spelletje links vs rechts of pro vs contra VB
Trouwens we zijn niet allemaal partijslaven. Kijk naar mij: ik pronk met soft drugs terwijl dat voor VB taboe is.
Probleem is dat werkgevers via internet gegevens van jou screenen voor bv sollicitatie's. Ik werk bij een bewakingsfirma waar multiculturaliteit belangrijk is, dus tja
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2007, 20:34   #78
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Neen maar serieus hoor, ik stel zelf enkel vast. Al zit hier een minderheid Vb'ers dat maakt me niet veel uit. Maar het is een feit dat hier gewoon een pak VB'ers zitten. Onder VB'er versta ik kiezers, militanten, sympathisanten en mandatarissen. Geloof het niet maar tegenstanders zeggen het ook.
Het verschil is wel dat het hier niet gerund word door VB'ers daar ben ik het volledig met u eens maar ik heb het over de gemiddelde mening hier. Is vaak een spelletje links vs rechts of pro vs contra VB
Trouwens we zijn niet allemaal partijslaven. Kijk naar mij: ik pronk met soft drugs terwijl dat voor VB taboe is.
Probleem is dat werkgevers via internet gegevens van jou screenen voor bv sollicitatie's. Ik werk bij een bewakingsfirma waar multiculturaliteit belangrijk is, dus tja
VB-ers zijn inderdaad mensen die meer actief zijn in dergelijke polls.
Er zal er geen enkele zijn die niet zijn/haar stem zal uitbrengen ten voordele van het VB.
Deze 'broederlijkheid' is te bewonderen.

Anderzijds zitten er veel leden op een forum die zich niet in politiek interesseren, en die dus op dergelijke polls gewoon niet stemmen.
Zo kan je in feite dus nooit zeggen dat het resultaat van een poll te berekenen is op het aantal leden van een forum.

Een poll is enkel het resultaat van degenen die zich ervoor interesseren !

Als het een VB-interessante poll is... dan zal het VB daar dus uiteraard sterk op vertegenwoordigd zijn gezien de agressieve drang tot zelfverheerlijking die deze partij eigen is.

Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 1 december 2007 om 20:34.
Oud 2 december 2007, 10:32   #79
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En gij gelooft dat ? Ik besterf het van het lachen !
"Luistert naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden..." In Brugge (hoofdkwartier van Führer Vanhecke) was het helemaal geen probleem dat drie bestuurdleden drugsgebruikers waren. Er werden zelfs een lidkaart uitgeschreven voor een drugshandelaars, bij vernieuwing moest er bij familie aangebeld worden voor de centen omdat zoonlief in de bak zat. Er was ook een portier dealer-kleurling lid van de club... Men kan enkel de vraag stellen, en blijven stellen: wat zoeken drugsgebruikers, dealers, tot en met diverse soorten kleine criminelen bij dat Blok ???? Blijft onbegrijpelijk. Enige mogelijke verklaring is dat hun afkeer tot de maatschappij nog groter is.
Hypocrieten, de partei voor 'waarden en normen'...

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 2 december 2007 om 10:33.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2007, 10:49   #80
Marc Spandel
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
En gij gelooft dat ? Ik besterf het van het lachen !
"Luistert naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden..." In Brugge (hoofdkwartier van Führer Vanhecke) was het helemaal geen probleem dat drie bestuurdleden drugsgebruikers waren. Er werden zelfs een lidkaart uitgeschreven voor een drugshandelaars, bij vernieuwing moest er bij familie aangebeld worden voor de centen omdat zoonlief in de bak zat. Er was ook een portier dealer-kleurling lid van de club... Men kan enkel de vraag stellen, en blijven stellen: wat zoeken drugsgebruikers, dealers, tot en met diverse soorten kleine criminelen bij dat Blok ???? Blijft onbegrijpelijk. Enige mogelijke verklaring is dat hun afkeer tot de maatschappij nog groter is.
Hypocrieten, de partei voor 'waarden en normen'...
Als een dictatuur, geleid door één gek al voor zoveel ellende kan zorgen in een maatschappij... wat zou dan het resultaat zijn van een dictatuur die geleid wordt door een bende gedrogeerden en criminelen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be