![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat lul je, onder de Shaira had ze zweepslagen gekregen omdat in de pislam verkrachting gelijk staat aan vreemdgaan en vreemdgaan is verboden in de pislam. en wanneer ga je eens in op het bericht zelf inplaats van mensen aan te vallen die over de advocaat heen kotsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten eerste is in Belgie de islamitische wetgeving niet van toepassing. Bijgevolg is iedere discussie hieromtrent irrelevant. Ten tweede, door aan te geven dat wat jou betreft, die advocate mag worden opgehangen, redeneer je net zo als de eerste beste moslimfundamentalist die meent dat een verkrachte vrouw dient te worden gestraft. Zoals ik al eerder stelde : Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
wat ik bedoelde weze duidelijk in de opzet het alsmaar meer oprukkend islamisme ( of dit nu fictief is of niet doet er zelfs niet doe ) dreigt men maatregelen te willen gaan uitschrijven die indruisen tegen de basis rechtsprincipes ... datgene wat ons dus net verschillend ( zeg gerust beter ) maakt aan die achterlijke landen want daar ontbreekt dat of laat men het berusten op tekstjes die een profeet 1400 jaar geleden heeft achtergelaten Citaat:
wat moet zij dan volgens jou ? denken : mmm als ik dit of dat ter verdediging inroep dan kan het wel eens zijn dat de rechter een vonnis uitroept dat slechts dit of dat inhoudt, en daar voel ik me helamaal niet lekker bij want voor zulke bewezen feiten zou ik liever een iets strengere straf zien dus .... dan roept ik dit, dat en 't gene niet in ter verdediging en dan gaat ie minimum zoveel krijgen... precies 'tgeen wat ik liever zou zien voor de feiten die bewijsbaar zijn dan zal ik dat zo maar doen ... alleen jammer dat ie dan veroordeeld wordt voor veel meer dan ie gedaan heeft... tjah dat moet dan maar zo |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maw je vraagt nu aan die advocate dat ze maar wat aan 'klassejustitie' gaat doen geen zaken maar aanneemt als de beklaagde enigsinds kan 'gelinkt' worden aan de islam ? en dus was de originele opmerking van Esperanza volledig terecht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Het gaat hier ook wel om een enorm leeftijdsverschil ! Bovendien staat die 15-jarige jongen mijlen verder in zijn ontwilkkeling dan dat verkracht meisje, zowel lichamelijk als geestelijk. Ze kunnen bijgevolg bezwaarlijk als leeftijdsgenoten worden beschouwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een beetje verantwoordlijkheidsgevoel vanwege de advocatuur zou ook niet misstaan. Het is hun opdracht dat recht zou geschieden en niet kost wat kost beklaagden ten onrechte proberen vrij te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor inperking van het recht op verdediging tot en met het pleiten tot lichamelijk geweld tegenover advocaten, verhuis naar Iran of Pakistan. Aldaar zul je met vreugde worden ontvangen.
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 't Is een complot ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 december 2007 om 02:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gezien je niets zinnigs meer te vertellen hebt, voor zover dit ooit het geval is geweest, stel ik voor dat we het hierbij houden.
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik die marokkaan tegen kom zal ik even wat glas in zijn keel duwen. Laatst gewijzigd door Winterhamer : 16 december 2007 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En neen, die advocaat is daardoor niet automatisch zelf een neo-nazi. Probeer nog eens.
![]() |
![]() |
#76 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Lokaal Raadslid
|
![]() U bent echt wel bedreven in het "rond de pot draaien".
Waar het in deze zaak om gaat; is dat de meeste mensen het 'schandalig' vinden dat een verkrachter een stupide werkstraf van 200 uur krijgt terwijl hij een 10 jarig kind heeft verkracht. Dat de advocate afkomt met onozeligheden zoals "hij heeft geen sexuele opvoeding gehad" en meer stompzinnig goedgepraat van een afschuwelijke misdaad. U verdedigd de advocate (ze doet gewoon haar job), noemt zij die de 'straf' belachelijk vinden sharia-liefhebbers en meer van dat soort afleidingen. Maar hoe zit het met het slachtoffertje? Wat hebt u daar over te zeggen? Denkt u dat zij en haar ouders nu happy-happy gaan zijn met de ongeloofelijk rechtvaardige uitspraak van de geweldige Belgische justitie? Denkt u dat de smeerlap na zijn 200 uurtjes verandert zal zijn in een rechtschapen burger? DAAR GAAT HET OM!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar het om gaat is jullie onwetendheid inzake de werking van een rechtsstaat. Jullie zogenaamde verontwaardigde oproepen om de advocaat van een misdadiger gelijk te schakelen aan de misdadiger zelf is weerzinwekkend. Vandaar mijn volkomen gerechtvaardigde vergelijking dat jullie in dit opzicht niet veel beter zijn dan sharia-aanhangers.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 december 2007 om 06:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |