Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2007, 22:52   #1
Winterhamer
Banneling

Standaard Werkstraf voor verkrachten 10-jarige

Werkstraf voor verkrachten 10-jarige

Wegens het verkrachten van een 10-jarig meisje is een 15-jarige Fries gisteren veroordeeld tot 200 uur werkstraf en een voorwaardelijke gevangenisstraf van 3 maanden. De dader, Mohamed L., verkrachtte het meisje uit Leeuwarden in 2005 met hulp van anderen meermalen. Een jaar later misbruikte hij het toen 11-jarige meisje opnieuw in de Friese hoofdstad.

De uitspraak was gelijk aan de eis van de officier van justitie. De 200 uur werkstraf is de maximale taakstraf die minderjarigen kunnen krijgen. Daarnaast kreeg hij een 30-urige leerstraf seksualiteit om nieuwe zedendelicten te voorkomen.

Volgens zijn advocate Barbara Klunder komt Mohamed uit een keurig gezin, maar heeft hij nauwelijks seksuele voorlichting gehad. De raadsvrouw stelt dat haar cliënt niet goed besefte dat hij een grens over ging. ''Er is een aantal seksuologen dat zegt: jongeren worden overspoeld met seksgerelateerde videoclips. Daar is hij het slachtoffer van.''

Klunder vindt de werkstraf voor haar cliënt ook aan de hoge kant, ''zeker gezien zijn leeftijd''. Of ze namens hem hoger beroep gaat aantekenen tegen het vonnis, wist ze gisteren nog niet.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/76220

De afkomst van de dader verbaasd me weer niks gezien dat tuig verantwoordelijk is voor de meeste verkrachtingen!

en die advocaat mag naast hem worden opgehangen!

kots !

Laatst gewijzigd door Winterhamer : 3 december 2007 om 23:06.
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2007, 22:54   #2
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

als ze ietwat respect heeft voor het slachtoffer dan tekent ze geen beroep aan. wet haar betoog betreft doet ze enkel haar job.

indien ze nu beroep aantekent, scheelt er iets in haar bovenkamer.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2007, 22:59   #3
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Tja, de meeste Mohamedjes hebben zekrs geen voorlichting gehad. En wat ze gehad hebben zal wel uit het grote voorbeeld uit de koran komen, tuurlijk. Mohammed gaf precies de voorlichting die ze nodig hadden, meer was nie nodig.
En ochgottekes toch, da dutske is slachtoffer van videocclips.
Wel da ze die jongens ook maar nen burka aan doen, kunnen ze ook geen clips meer zien en hun tengels van onze meiden houden, zo.
Oud 3 december 2007, 23:00   #4
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Tja, de meeste Mohamedjes hebben zekrs geen voorlichting gehad. En wat ze gehad hebben zal wel uit het grote voorbeeld uit de koran komen, tuurlijk. Mohammed gaf precies de voorlichting die ze nodig hadden, meer was nie nodig.
En ochgottekes toch, da dutske is slachtoffer van videocclips.
Wel da ze die jongens ook maar nen burka aan doen, kunnen ze ook geen clips meer zien en hun tengels van onze meiden houden, zo.
idd, zeer terecht opgemerkt.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2007, 23:16   #5
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Volslagen krankzinnig en een aanmoediging voor jongeren om hetzelfde te doen! Een vijftienjarige weet best wat hij doet wanneer hij een tienjarige verkracht, en niet de tv maar ouders zijn verantwoordelijk voor de opvoeding dus ook seksuele voorlichting!!!
Keurig gezin?? blijkbaar toch niet zo,dat iemand daar de knop van de tv wist te vinden of Mo eens uitlegde hoe je wel of juist niet met meisjes omgaat!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2007, 23:37   #6
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
Werkstraf voor verkrachten 10-jarige

Volgens zijn advocate Barbara Klunder komt Mohamed uit een keurig gezin, maar heeft hij nauwelijks seksuele voorlichting gehad.
kots !
Een KEURIG ISLAMITISCH gezin dat leeft volgens de richtlijnen van de Profeet die ZELF pedofiel was, verkrachten van minderjarigen is volgens Islam"geleerden" volledig halal.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2007, 23:42   #7
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Daarnaast krijgt hij 30 uur seksuele opvoeding om het volgende keer beter te doen.

lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2007, 23:45   #8
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Volslagen krankzinnig en een aanmoediging voor jongeren om hetzelfde te doen! Een vijftienjarige weet best wat hij doet wanneer hij een tienjarige verkracht, en niet de tv maar ouders zijn verantwoordelijk voor de opvoeding dus ook seksuele voorlichting!!!
Zou die advocate zichzelf nog in de spiegel durven bezien? Want dat is juist het droevige, dat die moslim-barbaren tot de ergste wandaden in staat zijn is gezien hun voorgeschiedenis en intelligentieniveau normaal, maar dat je hier bij ons nog zoveel lieden vindt die zoiets begrijpen en goedpraten is intriest.
Oud 3 december 2007, 23:46   #9
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens zijn advocate Barbara Klunder komt Mohamed uit een keurig gezin, maar heeft hij nauwelijks seksuele voorlichting gehad. De raadsvrouw stelt dat haar cliënt niet goed besefte dat hij een grens over ging. ''Er is een aantal seksuologen dat zegt: jongeren worden overspoeld met seksgerelateerde videoclips. Daar is hij het slachtoffer van.''
Hopla, de verkrachter is alweer het slachtoffer.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2007, 23:46   #10
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Daarnaast krijgt hij 30 uur seksuele opvoeding om het volgende keer beter te doen.

Castratie zou beter zijn, moslims mankeren sowieso toch al een stuk van hun lul.
Oud 4 december 2007, 13:10   #11
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Hoe er niet meer mensen doorflippen en zelf "recht" zoeken blijft voor mij een mysterie. Het zal uw dochter maar zijn...
Oud 4 december 2007, 19:34   #12
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

De belachelijk lichte strafmaat is vooral het gevolg van het onnozele minderjarigenstrafrecht in België.
Het belachelijke hiervan kan ik even illustreren: als ik als minderjarige mijn buurman afschiet, wat krijg ik dan als straf? Werkstraf? Heropvoedingstehuis?

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 19:48   #13
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
De belachelijk lichte strafmaat is vooral het gevolg van het onnozele minderjarigenstrafrecht in België.
Het belachelijke hiervan kan ik even illustreren: als ik als minderjarige mijn buurman afschiet, wat krijg ik dan als straf? Werkstraf? Heropvoedingstehuis?
Volgens mij ligt Friesland in Nederland. Enfin, ik denk dat toch.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 19:48   #14
Heftruck

Standaard

Citaat:
Een enkeltje instelling voor jeugddelinquenten?
Oud 4 december 2007, 19:56   #15
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Als we nu al die seksgerelateerde videoclips eens achteruit zouden afspelen, zou hij het dan niet terug afleren?! Ik bedoel maar, ik geloof niet in die theorie.

Verschrikkelijk natuurlijk voor dat meisje als het verkrachting was. Wat de dader betreft, het had even goed Jan kunnen zijn volgens mij, ik zie niet in waarom we ons hier zouden moeten blind staren op de naam Mohamed.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2007, 22:38   #16
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius Bekijk bericht
Verschrikkelijk natuurlijk voor dat meisje als het verkrachting was. Wat de dader betreft, het had even goed Jan kunnen zijn volgens mij, ik zie niet in waarom we ons hier zouden moeten blind staren op de naam Mohamed.
Ja maar het WAS toch een Mohammed nietwaar? Die volgde alleen maar zijn teergeliefde profeet na die ook een NEGEN jarig meisje verkrachtte. Ik ben er zeker van dat hij vanuit zijn "keurig moslim gezin" daar alle steun en begrip voor kreeg.
Oud 4 december 2007, 22:40   #17
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Best zou zijn om heel die moslim-clan compleet met oma opa en groottantes onmiddellijk terug naar Marokko te sturen.
Oud 5 december 2007, 05:55   #18
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Zou die advocate zichzelf nog in de spiegel durven bezien? Want dat is juist het droevige, dat die moslim-barbaren tot de ergste wandaden in staat zijn is gezien hun voorgeschiedenis en intelligentieniveau normaal, maar dat je hier bij ons nog zoveel lieden vindt die zoiets begrijpen en goedpraten is intriest.
Die advocate is nog lager dan de dader zelf. Het gore lef om zoiets goed te praten is buiten alle proporties.

200 uren straf voor de verkrachting van een TIENJARIG KIND....
De Moslim-barbaar in kwestie zal er is goed mee lachen.

Hoe kan men nu met dat soort van infantiele straffen toekomstige daders ontmoedigen? Waar is de afschrikking voor die toekomstige criminelen?
De enige les die je hieruit kunt trekken is: "Zolang je minderjarig bent kom je met alles weg. Je krijgt hoogstens een tik op de vingers".
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2007, 08:37   #19
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht
De Moslim-barbaar in kwestie zal er is goed mee lachen.
Het gaat om een 15-jarige jongen, zelf nog een kind.
Oud 5 december 2007, 09:00   #20
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Het gaat om een 15-jarige jongen, zelf nog een kind.
Niet volgens hun islamitische indoctrinatie.

Volgens mij verschieten ze er zelfs van dat die 10-jarige overspelige helemaal niet gestraft wordt omdat ze mohammedje verleidde.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be