![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je als nationalist voorstander van een groot Nederland | |||
Ja, in de katholieke traditie |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
Ja, in de protestantse traditie |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
Neen, ik wens een katholiek Belgie |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Neen, ik wens een protestants Nederland |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, ik wens een seculier land; overigens niets tegen Belgen/Vlamingen, die mogen naar eigen keuze mijn Goede Buren blijven en/of deelnemen in het (verder) naar elkaar toegroeien tot een Groot Vlaanderen cq Dietsland of hoe het moge komen te heten. Wat mij betreft, nergens grote haast bij.
![]() |
#66 |
|
![]() Zo te zien reken jij je rijk met cijfers die los van elkaar staan, want dubbelpaspoortigen worden als AUTochtonen opgevoerd.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 27 december 2007 om 04:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Welk "zuidelijk" gedeelte? Nederlands Limburg ligt ten oosten van België en Belgisch Limburg ten westen, plus een deel ten zuiden, van Nederland.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland zit al vol... Met Zeeuws-vlaanderen, Noord-Brabant en Limburg erbij lijkt mij al een goede start.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rotterdam, Amsterdam en andere dergelijke steden hoeven we niet... die hebben we ook al genoeg.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Ik wens een katholiek België..... omdat het gras altijd groener is aan de overkant!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
geheel nederlander zie ik het niet zitten dat jullie bij ons komen. Of het moet onder een volledig vlaams bestuur zijn. Anders is het echt zonde van vlaanderen. De cultuur is te verschillend, dan zou heel vlaanderen verhollanderen, wat betekend op elk pietlulligheidje een regeltje, een extreem egoistische regering met ministers regelrecht uit de tbs kliniek(of iedergeval sommige zijn zo geschrift dat je dat haast gaat denken) en inplaats van het frietkot op de hoek een moskee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Maar die verschillen leveren binnen Nederland geen enkel probleem op. Waarom zouden ze dan wel een probleem opleveren met Vlaanderen? Als NL onder de grote rivieren niet 'verhollandst' is (of in ieder geval niet zoveel dat het een probleem is om met Vlaanderen samen te werken), waarom zou Vlaanderen dan wel verhollandsen? Al eens aan gedacht dat Vlaanderen en NL onder de grote rivieren samen meer inwoners hebben dan de Randstad? Ik zou nog eerder denken dat 'Holland' zou vervlaamsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de opmerking is terecht. Ik heb me vergist daarbij Luxemburg met Limburg verwarrend. Het hertogdom Luxemburg behoorde niet tot het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden, maar was er wel mee verenigd in een personele unie in de hand van de vorst, Willem I.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer genoeg liet de man die deze topic opende, zich hier niet meer zien...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Vreemdeling
|
![]() ik ben voorstander van een onafhankelijk vlaanderen, en niet van een groot-nederland. Na verloop van tijd zouden er terug conflicten ontstaan zoals dat vroeger was, dit mede door de liberalere wetgeving in Nederland en de andere cultuur. Een groot-nederland heeft op zijn beurt dan ook weer voordelen, qua 'machtspositie' tov andere landen.
Maar ah, dit zijn zoete dromen, laat ons eerst eens beginnen met een sterker vlaanderen op termijn en dan zien we wel verder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Dan volge nauwere samenwerking voor gemeenschappelijke belangen. zo groeien we nauwer naar mekaar toe en dan zien we wel. De vroegere conflicten waren meestal met onze Franstaligen. vergeet niet: De Gentse nederlandstalige univ werd door Nederland gesticht, en later door het belgisch regime verfranst. Later onder druk van de vlamingen terug vernederlandst |
|
![]() |
![]() |