![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En waar denk je dat die bedden in staan ??? Jep , in de nu leegstaande kazernes (dank zij de idioten die de legerdienst hebben afgeschaft) Plaats en kamers genoeg zou ik zeggen ... In die kazernes zijn alle voorzieningen aanwezig , dus ik zie niet in waarom het aanbod van het leger zo slecht is ... Eventueel kan men er ineens een systeem bij maken dat de daklozen er hun officieel adres kunnen zetten zodat ze zeker kunnen gaan werken ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Word een beetje meer mens, Mensch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Het leger is er niet voor de daklozen en de daklozen zijn er niet voor het leger.
De grondwet is er wel voor de daklozen en het wordt tijd dat die eens door onze kleinburgers geïmplementeerd wordt. Daarom moet het recht op een behoorlijke woonst juridisch opeisbaar gemaakt worden. De huidige interim-regering zou dat kunnen doen, want over drie maand treedt die toch af, zodat ze niet door de algemene kleinburgerlijke kleinheid hoeft gestenigd te worden. |
![]() |
![]() |