Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2007, 01:03   #61
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik neem aan dat het onderliggende probleem inderdaad niet de ontbrekende bedden zijn, maar de ontbrekende huizen.

En waar denk je dat die bedden in staan ???
Jep , in de nu leegstaande kazernes (dank zij de idioten die de legerdienst hebben afgeschaft) Plaats en kamers genoeg zou ik zeggen ... In die kazernes zijn alle voorzieningen aanwezig , dus ik zie niet in waarom het aanbod van het leger zo slecht is ...
Eventueel kan men er ineens een systeem bij maken dat de daklozen er hun officieel adres kunnen zetten zodat ze zeker kunnen gaan werken . Zo hebben ze alle kansen om hun leven weer op de juiste draad te krijgen . (Op voorwaarde dat het dan om een dakloze gaat die effectief uit die situatie WIL raken ...)
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:24   #62
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht

En waar denk je dat die bedden in staan ???
Jep , in de nu leegstaande kazernes (dank zij de idioten die de legerdienst hebben afgeschaft) Plaats en kamers genoeg zou ik zeggen ... In die kazernes zijn alle voorzieningen aanwezig , dus ik zie niet in waarom het aanbod van het leger zo slecht is ...
Eventueel kan men er ineens een systeem bij maken dat de daklozen er hun officieel adres kunnen zetten zodat ze zeker kunnen gaan werken . Zo hebben ze alle kansen om hun leven weer op de juiste draad te krijgen . (Op voorwaarde dat het dan om een dakloze gaat die effectief uit die situatie WIL raken ...)
Jij met je kleinburgerlijke voorwaarden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:25   #63
eno2
Banneling

Standaard

Word een beetje meer mens, Mensch.
Oud 24 december 2007, 11:28   #64
eno2
Banneling

Standaard

Het leger is er niet voor de daklozen en de daklozen zijn er niet voor het leger.
De grondwet is er wel voor de daklozen en het wordt tijd dat die eens door onze kleinburgers geïmplementeerd wordt.

Daarom moet het recht op een behoorlijke woonst juridisch opeisbaar gemaakt worden.

De huidige interim-regering zou dat kunnen doen, want over drie maand treedt die toch af, zodat ze niet door de algemene kleinburgerlijke kleinheid hoeft
gestenigd te worden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be