![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: De eenvoudigste oplossing van de armoede | |||
Helemaal eens |
![]() ![]() ![]() |
7 | 35,00% |
Helemaal oneens |
![]() ![]() ![]() |
5 | 25,00% |
Niet helemaal oneens |
![]() ![]() ![]() |
7 | 35,00% |
Er was eens... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt mij wel aan die slechte naam geholpen,ik BEN GEEN WERKWEIGERAAR !!!!!!!!!
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zoek maar eens een andere organisatie die in haar eigen statuten heeft staan dat ze haar eigen ontbinding en maatschappelijke overbodigheid nastreeft het vws is daarin uniek en heeft zichzelf zodoende als middel dat niet tot een doel mag verworden geconsolideerd een vierde wereld syndicaat mag niet nodig zijn - het feit dat het dat wel is is een schandvlek op de zg welvaartstaat - en de enige oorzaak hiervan is de niet-toepassing van de grondwet en minachting voor de mensenrechten. enkel dit maakt een vierde wereld syndicaat, een beweging die vanuit de armoede voor de mensenrechten opkomt - noodzakelijk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 december 2007 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
nu mag jij overal gaan rondvertellen dat armen die voor slavernij en verplicht werken zijn bij vws zonder pardon worden buiten gesjot voor ons is dat handig want dan blijven meteen een aantal mensen weg waar we toch niks mee kunnen aanvangen wegens gebrek aan emancipatorische kwaliteiten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 december 2007 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() geloof me ik zou niks liever doen dan alles kunnen opdoeken en wat leukers gaan doen hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik vind dat nochthans een voortreffelijk advies van de moderatie hopelijk tot nooit meer doei ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() haha lol - de doofpot in met ons haha ik lach me een scheur
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() zelfs al woonde ik in een paleis
dan nog blijft de waarheid die ik verkondig als een paal boven water staan ![]() de wereld is van iedereen en iedereen heeft recht op zijn deel in de vorm van een basisinkomen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 december 2007 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In sommige gevallen de arme zelf ook, als het bijvoorbeeld gaat om hardnekkige werkweigeraars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Jouw ideologie zal nooit de sociale werkelijkheid uitmaken, zodoende zijn de armen die bij jou zijn aangesloten en die je motiveert om geen enkel werk aan te nemen, gedoemd om arm te blijven. Die bewering in je statuten is een mooie valstrik opdat mensen echt zouden geloven dat er kans is dat het werkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() hoe hardnekkiger men mij probeert te dwingen hoe hardnekkiger ik zal weigeren
al sla je me dood omdat ik weiger bevelen op te volgen - mijn gehoorzaamheid zal je nooit hebben
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
jezus en jij zegt iets over de verzuring bij vb ers ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() wereldwijde armoede is wel degelijk wel oplosbaar - slaat hartstochtelijk op tafel !!!!!
we moeten alleen stoppen ze te organiseren armoede is geen natuurlijke situatie - het is het gevolg van de roofbouw op de natuurlijke hulpbronnen - de oorzaak van armoede is dus dezelfde oorzaak als die van milieuvervuiling denk je dan dat daar ook nooit iets aan te doen zal zijn ? en indien jij predikt dat we anders met het milieu kunnen omgaan ben jij dan ook een charlatan die schadelijk is en bestreden moet worden ?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() trouwens groentje je kan je niet voorstellen wat een minachting jouw evidentie waarmee je armoede aanvaard als een voldongen feit in mij oproept
wie denk je verdomme wel dat je bent om te zeggen dat wij die alleen maar oplossingen aanbieden een gevaar zijn veel vb ers zijn wat dit thema betreft veel ruimdenkerder dan jij hoor echt erg man ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 december 2007 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() ja zet het er nog een keer op dat werkweigeraars worden buiten gesmeten jong komaan
![]() hoe vaker hoe liever
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 december 2007 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 december 2007 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |