Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 december 2007, 01:33   #61
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
In 2000 had de Croo het al aan de stok met levende dieren.

Het lijkt wel een ziekelijke obsessie van die vuilak.

zaterdag 12 februari 2000
CURSIEF. De Croo blijft visjes drinken

GERAARDSBERGEN -- ,,Als er visjes zijn tijdens de Krakelingenworp in Geraardsbergen zijn, laat ik ze in beslag nemen. In de middeleeuwen werden mensen voor de leeuwen gegooid, dat mag nu ook niet meer. De Oudenaardse procureur des konings Hendrik De Jonge is vastberaden maar kamervoorzitter Herman De Croo is verbaasd. ,,Dan mogen we morgen geen levende mosselen of oesters meer eten. Ik ga naar de Krakelingenworp en zal een klein visje drinken.''
hij dateert nog uit de oude tijd, dat dieren niets betekenden.
ik heb hem ooit ontmoet, en ik kan 1 ding zeggen, hij stinkt uren in de wind.

hij beweert een paardenliefhebber te zijn, mr iemand die verklaart dat een paard dat niet kan werken, de naam paard niet waardig is, kan bij mij op geen enkele bijval rekenen.oude paarden moeten dus mr afgeslacht worden, na bewezen diensten ? awel merci.

er word nog nt genoeg gesold met dieren, zeker ?

http://www.indiancountrytoday.com/

Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 24 december 2007 om 01:35.
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 01:34   #62
the outlaw torn
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Insano Bekijk bericht
Ik vond het grappig hoe hij trots zijn citaat van "Vlaams-nationalisten zijn mentaal gehandicapt" nog eens bevestigde, maar daarna bleek dat het spelconcept begrijpen voor hem te hoog gegrepen was
idd, hilarisch, zoveel is zeker.

Oud 24 december 2007, 12:23   #63
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
hij dateert nog uit de oude tijd, dat dieren niets betekenden.
ik heb hem ooit ontmoet, en ik kan 1 ding zeggen, hij stinkt uren in de wind.

hij beweert een paardenliefhebber te zijn, mr iemand die verklaart dat een paard dat niet kan werken, de naam paard niet waardig is, kan bij mij op geen enkele bijval rekenen.oude paarden moeten dus mr afgeslacht worden, na bewezen diensten ? awel merci.

er word nog nt genoeg gesold met dieren, zeker ?
Hij heeft iets grondigs obsceens, die De Croo.
Hoop dat er meer mensen naar Gaia hebben gemaild.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 12:32   #64
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
In 2000 had de Croo het al aan de stok met levende dieren.

Het lijkt wel een ziekelijke obsessie van die vuilak.

zaterdag 12 februari 2000
CURSIEF. De Croo blijft visjes drinken

GERAARDSBERGEN -- ,,Als er visjes zijn tijdens de Krakelingenworp in Geraardsbergen zijn, laat ik ze in beslag nemen. In de middeleeuwen werden mensen voor de leeuwen gegooid, dat mag nu ook niet meer. De Oudenaardse procureur des konings Hendrik De Jonge is vastberaden maar kamervoorzitter Herman De Croo is verbaasd. ,,Dan mogen we morgen geen levende mosselen of oesters meer eten. Ik ga naar de Krakelingenworp en zal een klein visje drinken.''
Daar zullen wellicht ook wel wat opportunistische redenen meegespeeld hebben, denk ik. Het Krakelingenfeest is daar in de streek van Geraardsbergen een aloude traditie waar veel volk op afkomt en sommige volkse gewoontes proberen te verbieden ligt nu eenmaal vrij gevoeldig bij een deel van de bevolking, zeker als een organisatie als Gaia zich er dan ook nog eens komt mee moeien. En bovendien ligt Geraardsbergen nu eenmaal in de onmiddellijke omgeving van Brakel, nietwaar?

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 24 december 2007 om 12:33.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 12:58   #65
Niks
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Godverd*mme. En morgen moet ik aan de tafel gaan zitten met iemand die Decroo zo een lieve man vindt. Ik ken trouwens een dubbelganger van dit creatuur, die gelukkig een beetje anders van inborst is. Mensen die het verschil niet zagen, gingen er voor opstaan op de tram.
Opstaan... Typisch Vlaamse onderdanigheid en respekt voor instanties (zolang die in de buurt zijn en reakties kunnen zien) zeker?

Laatst gewijzigd door Niks : 24 december 2007 om 12:59.
Niks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 13:07   #66
the outlaw torn
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Daar zullen wellicht ook wel wat opportunistische redenen meegespeeld hebben, denk ik. Het Krakelingenfeest is daar in de streek van Geraardsbergen een aloude traditie waar veel volk op afkomt en sommige volkse gewoontes proberen te verbieden ligt nu eenmaal vrij gevoeldig bij een deel van de bevolking, zeker als een organisatie als Gaia zich er dan ook nog eens komt mee moeien. En bovendien ligt Geraardsbergen nu eenmaal in de onmiddellijke omgeving van Brakel, nietwaar?
en daar moeten die vissen mr het slachtoffer van worden ?

Oud 24 december 2007, 13:11   #67
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
en daar moeten die vissen mr het slachtoffer van worden ?
Gaia heeft de vissen toen laten uitzetten in een visvijver in het Geraardsbergse. Waar ze binnen de kortste keren opgepeuzeld werden door de daar aanwezige snoeken...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 14:34   #68
Insano
Burger

Insano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weerbarstig! Bekijk bericht
Inderdaad. Ook hilarisch hoe Eyskens niet eens meer zelf wist hoe zijn regering er indertijd uitzag.
Op een bepaald moment stak Decroo een monoloog op met hoe een gevat citaat hij naar zijn mening een bepaalde toespraak in de Kamer was gestart. Er kwam destijds een dictator af die zijn Minister van Begroting een kopje kleiner maakte als er een deficit was. Toen niemand reageerde op zijn opmerking, gaf hij zichzelf maar een schouderklopje door trots te zeggen: "Dat vond ik zeer goed van mij gevonden."

Toen werd het pijnlijk duidelijk dat sommige politici in een andere wereld leven.
Insano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 14:49   #69
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Ja, dan komen weer op dat niveau van de volksspelen zoals duivenschieten, paardenruk, ganzenstomp, en hoe heten al die prachtige sporten die sinds de middeleeuwen als barbaars zijn bestempeld en verboden?

De Croo De Schmoo
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be