![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "achterliggende reden" waarom zowel de ene groep als de andere hier en elders met allerlei moeilijkheden zit ligt misschien aan het feit dat het juist de minst ontwikkelden en de grootste sukkelaars zijn die proberen tot hier te geraken? Je geeft daar zelf een aantal voorbeelden van islamlanden waar de zaken toch niet zo slecht gaan... Is het niet zo dat die landen héél blij zijn dat hun sukkelaars zoveel mogelijk naar hier komen afgezakt? Als je ziet in welke onmetelijke weelde en geld-verbrasserij sommigen in die landen leven, dank zij de oliedollars of whatever,en dan moet vastellen dat wij hier maar moeten opdraaien voor zoveel sukkels uit die regio's... Waar klopt er ergens iets niet? Laatst gewijzigd door andev : 23 februari 2010 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah...die overbezorgdheid van de goede schildknaap...roerend...
![]() |
#783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet! Dacht je daarmee "de witten" te raken? Meer dan een glimlach bij het lezen van dat proza zal dat wel niet teweeg brengen!
Maar waarom kom je enkel met een stukje van de posting af? Toch ambetant, zo'n plaat die steeds blijft hangen...op "de witten"! Ga voor je eigen gemoedsrust liever ergens wonen waar je volledig en enkel maar met een ander kleurtje te doen hebt! Zou je het over die "gevoelige snaar" van jou hebben, misschien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst even klagen over de democratie in Belgie:
Citaat:
Citaat:
In plaats dat u mij deemoedig bijviel, was uw reactie een verhuisadvies: Citaat:
Prachtig om u in de rol te zien van het hulpje van de boven ons gestelden. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 februari 2010 om 11:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die koningshuizen voelen zich even verbonden met een Marokkaanse boer/migrant als onze koning zich verbonden voelt met een fabrieksarbeider van Opel. Ze zullen en public wel eens een traan laten om het lot van die boer of die arbeider als er zich een ramp of een ongeluk voltrekt maar au fond heeft ons koningshuis meer affiniteit met de koning van Jordanië dan met de eigen landgenoten. Het is ook geen toeval dat onze koning het grootste deel van zijn tijd in zijn villa in het buitenland doorbrengt of op zijn jacht. Hij verschilt daarin niet zoveel van de koning van Saoudi-Arabië, de koning van Marokko of de President van Egypte. Zo gaat dat met koningshuizen, de adel en de bourgeoisie. Die hebben - los van de cultuur en de godsdienst - hun eigen belangen en die verdedigen ze ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
|
![]() Ondertussen in Wallonië:
Citaat:
![]() |
![]() |
#787 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We hebben in Luik en Brussel al eerder acties en betogingen gezien van organisaties als 'Ni Pute, Ni Soumise'. Dat soort dingen hebben we blijkbaar niet in Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 23 februari 2010 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
|
![]() Citaat:
Desalnietemin was ik effenaf geschokt toen ik een paar maanden geleden Danneels bij Bracke hoorde verklaren dat hij volle vertrouwen had in de revivel van het kathoilicisme hier te lande onder druk van de islam... ![]() Of Danneels' voorspelling uitkomt of niet: hij is een hond dat hij zijn volk heeft overgeleverd aan een zo gevaarlijke en verwerpelijke ideologie met als drijfveer een nauwelijks verborgen agenda.
![]() |
![]() |
#789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele verschillen - Migranten bestendigen door huwelijks en volgmigratie hun sociaal economische achterstand, het zijn meestal mensen met weinig scholing die ze zelf massaal blijven invoeren zonder zelf iets te ondernemen om wat aan de achterstand te doen, zelf inburgering moest verplicht worden om te zorgen dat mensen toch enigzins weten in welke wereld ze leven! - Vrouwen wordt vaak toegang tot de arbeidsmarkt, scholing, publieke ruimtes vanuit de eigen groep ontzegt. - Opvoeden is vaak gericht op enkel primaire noden, onderdak, voedsel en kleding, vaak is de kennis van de taal ondermaats van minstens één ouder. - Het huwelijk is verplicht waardoor verder studeren, zeker voor meisjes niet automatisch doet toestromen tot de arbeidsmarkt, hun vrijheid hangt af van hun echtgenoot. -Mensen verbinden zich niet met hun zelfgekozen nieuwe land, hun aandacht gaat naar een huis in Turkije of Marokko, een tweede vrouw met bijbehorend gezin, bij overlijden keert met terug, naar wat nooit werd losgelaten. -De invloed van religie bepaald de mate van integratie, wie dit in balans weet te brengen ( verwachtingen van de nieuwe omgeveing versus normen en waarden binnen religie) slagen wel om een bestaan op te bouwen.Onze samenleving kent minder sociaal economische uitsluiting dan Amerika! Ik denk niet dat iedere Afro Amerikaan zijn bruid uit Afrika haalt, of dat vrouwen massaal beperkingen opgelegd krijgen uit naam van religie, hun aandacht gaat niet naar een hut in Afrika, of mevrouw twee aldaar, de taal is geen hindernis,het huwelijk staat niet centraal voor kroost,wat in Amerika uitsluit lijkt me inderdaad sociale en economische ongelijkheid; dat is hier niet aan de orde dus Afro Amerikanen vergelijken met migranten verklaart gelijkaardige positie absoluut niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bedoeling van Agitatie ligt er weer vingerdik op : alle schuld afwentelen op de blanke racist, en natuurlijk not a word over het verantwoordelijkheidsbesef van die eeuwige allochtone onderdrukte sukketjes. Het spreekt vanzelf dat hij ook geen oog zal hebben voor de meer dan duidelijke onderliggende redenen die jij opgesomd hebt. Die passen niet in zijn kraam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De islamitische hoofddoek is geen gewoon kledingsstuk, het is een uitdrukking van militant religieus fanatisme. In Turkije zou het niet mogen en daar weten ze waarom!
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat mij interesseert is de vraag of er gelijkenissen zijn die kunnen verklaren waarom beiden in zo'n parallelle situatie zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
|
![]() Citaat:
Laat ons de oorzaak samenvatten in "political correctness" De "politieke correctheid als ideologie" waar de linkerzijde zich na het ideologische debacle van USSR, Oostblok, China, Laos, Cambodja, Vietnam, Cuba enz enz zo heeft aan vastgeklampt is een gevolg van hun verkrampt vasthouden aan de aloude maar jammerlijk mislukte "iedereen gelijk". Deze poco's hebben niet alleen de de wetten gemaakt die verbieden om het grote failliet van deze stelling aan te tonen. Zij hebben er ook via een mediamonopolie voor gezorgd dat niemand van de andersdenkenden een kans krijgt om zijn ideeen te ontwikkelen en te verspreiden. Daarom ook zijn de alternatieve betekenissen van de begrippen racisme, solidariteit, verdraagzaamheid, jongere enz enz ontstaan ter akkomodatie van de discrepantie tussen enerzijds de linkse dogma's en anderzijds de realiteit. Wie zijn nu de andersdenkenden: welnu: Fieseler is één van hen. Ons motto is: "iedereen gelijkwaardig, leve het verschil". De dag dat deze meerderheidsgedachte terug toegelaten wordt zal de maatschappij eindelijk werk kunnen maken van de positie van die achtergestelde groepen die nu gediscrimineerd worden door de guillotine van "the political correctness". Een voorbeeld: ik, als werkgever, kan het mij niet permiteren om werk te geven aan iemand die dagdagelijks met een discriminatiesymbool rondzeult. de pocowetten hebben er voor gezorgd dat ik dit niet mag zeggen. Bijgevolg zullen de wandelende discriminatiepropagandisten: A/ blijven propaganda voeren B/ bij mij blijvend geen werk vinden
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 februari 2010 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afrikanen en moslims zijn enorm verschillend door het feit dat de tweede groep gebrainwashed is door zijn godsdienst en daar dus ook naar handelt. Daardoor zitten ze met een bijkomende handicap vgl met de Afrikanen. Die laatsten zullen zich rapper kunnen aanpassen, als ze dat willen, omdat ze geen remmende invloed hebben van de islam. Er zijn nu toch echt geen blz cursussen nodig om dat vast te stellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat kan toch niet waar zijn? Hier is die berekening: De Immam en belastingen betalen ( ontvangen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen; het is geen waar. http://www.diversiteit.be/subindex.p...80%99%E2%80%99 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
|
![]() Citaat:
Feit is dat de allochtone moslimbevolking naargelang hun aantal oververtegenwoordigd is in subsidies allerhande zoals OCMW, kindergeld, ziekenkas, dop en vreemdelingenindustrie.
![]() |
![]() |
#798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom hebben dergelijke "verhaaltjes" wel degelijk hun nut! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Frauduleuze praktijken zijn altijd schandalig. Bij mijn weten wordt daar tegen opgetreden. Ik ga akkoord dat er nog wat meer en sneller controles mogen komen; zowel voor sociale fraude; en zeker ook voor belastingsfraude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met 'verhaaltjes' kunnen kwaadwilligen veel te veel onzalige kanten op. Ik vind het bijvoorbeeld ook niet netjes dat over pakweg aanhangers van het Vlaams Belang allerlei 'verhaaltjes' de wereld worden ingestuurd, in de hoop 'dat er wel iets van zal blijven plakken'. "Iederéén gelijk voor de wet", dus.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |