![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.ahajournals.org/doi/10.1...AHA.122.061025
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
|
![]() Citaat:
't Is echter nog te vroeg dag om definitief stelling te nemen of voor de overgrote meerderheid van de bevolking de vax "kif/kif" is. Ik vrees dat men er een silent/slow-killer van gemaakt heeft, gezien immuun-compromittering van tel kan zijn bij ALLE toekomstige besmettingen, ook van bacteriële. De TE potente killers, zoals Astra-Zeneca, heeft men vaarwel gezegd, omdat het andere te hard zou beginnen opvallen. Met de andere heeft men, zeker hoe langer tussen de dood en de vax, meer plausible deniability.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 5 januari 2023 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het Walt Disney beeld van vaccinatie sterk overdreven werd, en ik zou zelfs zeggen, door een goed deel van de medische wereld NAIEF GELOOFD, is gewoon een beetje triestig voor het wetenschappelijke gehalte van al die mensen. Meer is daar niet over te zeggen. Dat vaccinatie slecht is, is even idioot. Maar vaccinatie is een geneesmiddel en we weten van alle geneesmiddelen dat er ook nadelen aan verbonden zijn. Het naieve beeld van de immuniteit veroorzaakt door vaccinatie is gewoon te simplistisch, en de werkelijkheid is complexer, en meer genuanceerd. Vandaar dat vaccinatie niet altijd 'fantastisch' is, en men dat dus met mate moet gebruiken, daar waar de baten voldoende groot zijn om zich de nadelen niet teveel moeten aan te trekken. Zoals met ELK geneesmiddel. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 5 januari 2023 om 14:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, je bent kernfysicus. De uitvinding van de splitsing van het atoom is een van de meest geweldige menselijke uitvindingen ooit. Er worden de mooiste dingen mee gedaan (energieopwekking) en de slechtste dingen mee gedaan (massa-moord) Waarom zou dat in de chemische industrie anders zijn? Mocht JIJ in de positie zijn om hordes en hordes "concurrenten" af te maken, mét plausible deniability, wat zou je dan doen? Ik vrees effectief dat men bij miljoenen en miljoenen mensen een substantie heeft ingespoten die voldoet aan mijn vermoeden van slow/silent killer. Een substantie waar enkel de genocidairen weten wat de uitwerking is, van het samenbrengen van verschillende op zichzelf staand onschuldige componenten. Ik ken, zeer persoonlijk, mensen die in grote pillenfabrieken werken. Denk jij dat die ermee bezig zijn te controleren wat er in individuele ingrediënten zit? Die kijken naar de attesten en de papieren die erbij zitten, en als die "goed" zijn, dan kappen ze ze vrolijk bij andere "goede" ingrediënten, de ton in, het pallet op, en naar de volgende "meng-kom." Tot niemand nog weet wat het eindproduct eigenlijk is, en wat het doet, tot men het 20 jaar test. We zijn 2 jaar ver in die 20-jarige test.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 5 januari 2023 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
|
![]() Dat onderscheid U van psychopaten hé. Ze willen hetzelfde, maar liegen er dan over.
![]() |
#787 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 5 januari 2023 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, nee, zelfs Pfizer baas Bourla of hoe-heet-em wil liever dat zijn producten echt werken en wil geen miljarden doden veroorzaken (den onnozelaar). Nee, die heeft dat niet ontworpen om volk af te maken. Mocht BLIJKEN dat zijn rommel volk afmaakt, zal hij dat proberen te verbergen, maar het was helemaal zijn bedoeling niet, daar ben ik zeker van. We hebben hier veel meer te maken met idioten en naievelingen (op medisch en wetenschappelijk vlak) dan met rechtaarde massamoordenaars. En ja dat is in zekere zin teleurstellend ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 5 januari 2023 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds begin 2020 heb ik zelfs geen snotvalling, griep of eender welke andere ziekte gehad. Zelfs geen hoofdpijn, niets, nada. Nochtans sinds dan 4 vaccinaties gehad. Moest ik dit forum geloven zou ik al lang dood en begraven moeten zijn. Still walking strong.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tv-wetenschappers wisten wel beter. Echter, ze hebben de politici in de oren gefluisterd wat ze graag horen. Denk je nu echt dat ze niet beter wisten ? Ja, ze wisten beter, zo dom zijn ze niet, maar durfden hun bek niet open te trekken, en nu steken ze hun gat in de haag en proberen zoveel mogelijk dood te zwijgen. Ik heb het dan wel in eerste instantie over de maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NADIEN, toen de hokus pokus van een lockdown van 14 dagen niet werkte, denk ik dat ze stilaan begonnen te beseffen dat het niet ging zoals ze dachten, maar ik denk dat ze in het begin wel degelijk dachten gelijk te hebben. Echter, eens je de wereld bewogen hebt voor "maatregelen" en je politici min of meer hebt afgedreigd dat ze massa moordenaars waren als ze niet deden wat ge zegde, kunt ge niet meer terug zonder aan het kruis genageld te worden he. Ik denk dat de ogen opengegaan zijn met Zweden. Maar toen moest men blijven lullen he, of men hing. Men mag de ambiance met Trump ook niet vergeten. Het was "bon ton" toen om de wetenschappelijkheid te confronteren aan die idioot in het Witte Huis. Je had aan de ene kant "slimme dokters" en aan de andere kant "de idioot van het Witte Huis", dat gaf extra aanzien aan die "slimme dokters", vooral in de anti-trumpiaanse media. En daarnaast is sensatie altijd welkom in de media, en de Italianen zijn dan ook typische sensatie-beluste acteurs. Dat maakte dat de media aan de kant stonden van de "slimme dokters" en dat een politicus zich niet kon permitteren om "Trump na te doen". En kwam daar bovenop de Chinese propaganda, waar men met zijn twee grote voeten is ingetrapt. Citaat:
En natuurlijk waren de politici die gezwicht waren voor de chantage, nadien medeplichtig, want zij waren ook schuldig. Maar dat is het gevaar van de tandem "machteloze expert - machtige idiote politicus" waar geen van beide "verantwoordelijk" is. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 januari 2023 om 06:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
|
![]() Citaat:
Men wil van ons af. Zo simpel is het.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 januari 2023 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In China worden ze zenuwachtig.
https://www.hln.be/buitenland/plots-...oemd~a2de0bf8/ Miljardste chinees gevaccineerd. https://m.noordhollandsdagblad.nl/cn...medium=organic Kom dus niet af met niet gevaccineerd.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 januari 2023 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 januari 2023 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aan dit tempo is men trouwens nog decennia bezig met 'volk afmaken'.. dat men dan iets onvruchtbaars-makend in de melk kapt die quasi alle kindjes drinken.. huppekee, na één generatie is 't al gedaan met de mens.. en tegen dat de kindjes groot zijn en blijkt dat ze onvruchtbaar zijn kent niemand de oorzaak eh.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 6 januari 2023 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
|
![]() Citaat:
Het zou gemakkelijker te verteren zijn moest het allemaal toeval zijn. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden, niwaar. Helaas. Die kinderlijke naïviteit kunnen we ons niet permitteren.
![]() |
![]() |
#797 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Konijnen denken ook dat mixomatose uit de lucht komt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 januari 2023 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intussen werden ze allemaal ziek van corona en hadden ze schijt aan virusverspreiding... “want ik ben gevaccineerd.”
![]() |
![]() |
#800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig toch, ja, en in de milieus waar je naar wijst, ja. Als ik ook maar in de verste voorzichtig in die richting wil gaan moet je die blikken eens zien...
|
![]() |
![]() |