Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2006, 21:26   #8021
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Na tien keer hetzelfde beleefd te herhalen om dan wederom onterecht van iets te worden beschuldigd geraakt mijn geduld idd op.
Je post is hier trouwens niet echt vandoen.Hier gaat het hem om-om deze beschuldiging van Firestone.

Dit klopt geenszins.Largo_w heeft me enkele dagen geleden nog geprezen om mijn geduld in mijn reactie nadat hij zijn post herlas en van zichzelf vond dat hij te ver ging.
Largo_w slikt niet kritiekloos mijn "zever" en toch viel ik hem ondanks zijn denigrerende toon niet persoonlijk aan,noch probeerde ik hem te discrediteren.
ter antwoord (van een andere draad):

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Zei een andere conspiracy theorist! Hilarisch.

Zie, dat is nu net het probleem: conspiracy theorists beweren dat iedereen die niet in hun fantasie gelooft ofwel blind ofwel gek is. Wanneer irrationele mensen anderen verwijten gek te zijn, dan bewijst dat natuurlijk enkel dat ze wel degelijk irrationeel zijn.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2006, 21:32   #8022
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
ter antwoord (van een andere draad):
Wat heeft dit er nu mee te maken??

Firestone beweert iets,ik toon aan dat het niet klopt.

Meer was er niet aan,wat kom jij nu met die post af?
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2006, 21:33   #8023
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
Het heen en weer gescheld (van beide kanten) is toch wel vervelend, omdat mijn vinger moe wordt van er de hele tijd over te scrollen en het zoeken is naar inhoudelijke bijdrages.

Misschien toch even om te helpen (het kan me eigenlijk geen zier schelen of die Cooper antisemiet is/was of niet, maar dan kunnen jullie verder)

1) Er is maar één manier om te weten of hij met z'n oorspronkelijke Greys en Nordics bijbedoelingen had: iemand die de tekeningen uit de oorspronkelijke versie post. Vermeldingen door Skepp en Kleintje muurkrant tellen niet. Zij kunnen het ook gewoon maar overgenomen hebben (zonder originele bron) Heb ik al vaak genoeg gezien. Dus de oorspronkelijke bron graag.

2) Een vraagje aan Firestone:

Ik weet dat de Protocollen een antisemitische vervalsing zijn, omdat ik ze ooit op internet ergens gevonden en gelezen heb. Anders had ik het maar van horen zeggen.

Dus hoe zit het eigenlijk?

- ofwel bestaat er nergens een 'originele' versie van een 'gevaarlijke tekst', zodat men nooit tot een autonoom oordeel kan komen

- ofwel bestaat die wel. Is iemand die dergelijke - bv. antisemitische - tekst opneemt in een publicatie dan bijgevolg per definitie zelf antisemitisch? Historici hebben voor hun onderzoek toch de originele bron nodig? Of zijn ze voor hun onderzoek afhankelijk van stouterikken?

Een historicus die een oordeel velt, moet dat toch kunnen aantonen aan de hand van de volledige, originele tekst?
Beste lezer,

Het is niet alleen de Stichting Skepsis en Kleintje Muurkrant. Het is ook NRC Handelsblad, Volkskrant, Elsevier, NY Times, FAZ.
Ik beschouw ze als betrouwbare bronnen.
De originele tekeningen heb ik nog niet gevonden, wel een karikatuur gebaseerd op de greys en de nordics. Deze artist begrijpthet in ieder geval zo als ik aangaf. Ik post 'm zo.

Maar dat is niet zo belangrijk. Voor mij niet meer althans. Behold a Pale Horse is een boek dat zich o.a. baseert op een 1 april grap van de BBC, minimaal twee UFO-logen, waarvan er een zodanig geestesziek was dat hij in een inrichting moest worden opgenomen EN een integrale opname van De Protocollen met alleen een regeltje in het voorwoord dat we voor 'de joden' toch vooral anderen moeten lezen. Zo'n boek kan ik niet meer betrouwbaar noemen en het is inderdaad hypocriet om de Protocollen op een dergelijke manier te gebruiken.
U zegt dat u de protocollen heeft gelzen, dan weet u dat je daar niet zomaar andere daders op kunt plakken. Daarbij: De protocollen zijn FICTIE!
Iemand die ze voor waar aanneemt, ook al staat er padvinders in plaats van joden, baseert zich op FICTIE, een vervalsing!

Als er al zaken zijn waarvan je iets zou kunnen leren, zoals u zegt, en ik begrijp wat u bedeoelt. Dan zijn verwijzingen naar zowel de protocollen als de geschriften van Cooper overbodig. We zouden het dan over de inhoud zelf kunnen hebben.

Zolang echter, er de afgelopen dagen minimaal DRIE antisemitische bronnen maar herhaald blijven worden zonder ook maar een spoor van terughoudendheid, denk ik dat deze wens ook fictie blijkt te zijn.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2006, 21:34   #8024
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Inderdaad,en Cooper vermeldt duidelijk bij zijn publicatie ervan op de voorpagina van de Protocollen (die slechts tussen de bijlagen achteraan zijn boek-die niet over Joden noch een Joods complot gaat- zitten) dat de Protocollen express gemaakt zijn om zand in de ogen te strooien en de Joden zwart te maken.
Ik zie echt niet in wat daar fout mee is.Haast niemand overigens.
Ik ook niet, op zich, want ik ken die Cooper verder niet en heb ook geen behoefte me in hem te gaan verdiepen.

Firestone ziet het als hypocriet, het alternatief dat ze voorstelt zou men echter als bronvervalsing kunnen zien, zeker indien men de wissel niet vermeldt. Indien men de verwisseling toch weergeeft, kan men het weer als hypocriet zien, want dan weet iedereen toch 'hoe ze het moeten lezen'.

Ik kom er niet uit hoe iemand die gelooft dat de methodes die in de Protocollen beschreven staan door bepaalde groepen toegepast worden en die de kwaadaardige intentie ervan wil blootleggen, dat kan doen.

De Protocollen zijn terecht in discrediet gebracht, je mag ze dus niet meer vermelden.
Ze geven echter een bepaald diabolisch streefdoel zeer treffend weer.

Als de duivel bestaat is dit wel z'n meest geslaagde list.
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2006, 21:35   #8025
largo_w

Standaard

Citaat:
Wat heeft dit er nu mee te maken??

Firestone beweert iets,ik toon aan dat het niet klopt.

Meer was er niet aan,wat kom jij nu met die post af?
U beweert weerom dat mijn vorige posts niet correct waren ik toon (door een citaat van een mede "believer") dat dit nooit het geval is geweest dus dat u uit de bocht gaan op het subject niet gegrond was en u dus in feite niet altijd zo heilig bent als u zich vaak graag zou voordoen...
Oud 25 augustus 2006, 21:37   #8026
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Pindar zei letterlijk dat ze "zuiver" waren, maar soit.
Wie de rest van je ze waren weet ik evenmin.

Citaat:
Het is wel het één of het ander.
Als de tekst niet waar is (mits substitutie), dan slaat de substitutieregel van Cooper nergens op. Dat onderlijnt dan zijn hypocrisie des te meer.

Citaat:
Dat er in de tekst "zaken staat die uitkomen" is een dooddoener. De meeste gebeurtenissen uit de 20ste eeuw staan er niet in.
Bovendien stellen jullie de VN gelijk aan een oppermachtige wereldregering in wording om zo "uitgekomen voorspellingen" in de Protocollen terug te vinden. Deze visie op de VN is echter heel betwistbaar, en wordt door de feiten niet ondersteund.
Ik vind helemaal niks terug in de Protocollen,dus ik pas zeker de VN niet aan om het te kunnen terugvinden in de Protocollen.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 augustus 2006 om 21:46.
Oud 25 augustus 2006, 21:41   #8027
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
U beweert weerom dat mijn vorige posts niet correct waren ik toon (door een citaat van een mede "believer") dat dit nooit het geval is geweest dus dat u uit de bocht gaan op het subject niet gegrond was en u dus in feite niet altijd zo heilig bent als u zich vaak graag zou voordoen...
Waarover heb je het?
Welke post beweer ik dat niet correct is?
Mijn uit de bocht gaan op het subject??
Ik heb al gemeld dat ik ook soms over de schreef ging/ga.

Wat is de relevantie dit te posten als reactie op een post waarin ik aantoon dat de beschuldiging van Stone ongegrond was?
Allez,de derde keer...
Citaat:
Het valt vooral op dat believers en aanverwanten iedereen die hun zever niet kritiekloos slikt persoonlijk aanvallen en proberen te discrediteren.

Citaat:
Wederom een pertinente leugen!Er wordt meer en meer gediscussieerd zoals het hoort tussen believers en nonbelievers.Largo_w heeft me enkele dagen geleden nog geprezen om mijn geduld in mijn reactie nadat hij zijn post herlas en van zichzelf vond dat hij te ver ging.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 augustus 2006 om 21:45.
Oud 25 augustus 2006, 21:45   #8028
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar je beweerde hetzelfde van Cooper zonder grond.
Wie de rest van je ze waren weet ik evenmin.

Citaat:
Overtuigende weerlegging.
Citaat:
Ik vind helemaal niks terug in de Protocollen,dus ik pas zeker de VN niet aan om het te kunnen terugvinden in de Protocollen.
Goed zo.

Dat draait hier gewoon nutteloos rond. Mijn bemerkingen over de gebruikte bronnen werden niet weerlegd. Meer heb ik hierover niet te zeggen.

En de totaal ongeloofwaardige Cooper-figuur is ook al niet veel aandacht waard. Voor mij is hij een fantast en tenminste een hypokriet, en volgens betrouwbare bronnen wat meer.
Uiteindelijk doet die Cooper er weinig toe, geen ernstige onderzoeker zal aan zijn "boeken" en "onthullingen" veel waarde toekennen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 25 augustus 2006 om 22:09.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2006, 21:48   #8029
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Overtuigende weerlegging.
Er is niks hypocriet aan de manier waarop Cooper de tekst bracht.
Oud 25 augustus 2006, 22:14   #8030
Hertog van Gelre

Standaard

Hierbij een karikatuur van de nordics en the greys zoals beloofd. Het zijn dus niet de originele tekeningen. Wel zijn ze gebaseerd op de originelen. Let op de raciale kenmerken.
Oud 26 augustus 2006, 00:31   #8031
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef gerust mijn "scheldproza" aan bij de mods.

Leer het verschil tussen aanvallen op meningen, bronnen, argumenten enerzijds en op personen anderzijds.

Als je inhoudelijk niets te vertellen hebt (zoals tot nu toe) laat ik het hierbij.
Evidenties blijven herhalen is zinloos.
(Zelfde opmerking voor Lex Blanca.)
Je kaffert onafgebroken personen uit en je probeert mensen te discrediteren. Iederéén die je scheldproza leest, zal dit bevestigen.

http://forum.politics.be/showthread....37513&page=401
Bericht 8004

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 00:35.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 09:53   #8032
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Een 10-tal dagen geleden werd ik in de threads 'Vredesacties Midden-Oosten', 'Israël valt Gaza en Libanon binnen' en 'Likoud' plotseling op een kinderachtige manier van 'liegen' en 'antisemitisme' beschuldigd terwijl ik helemaal niet antisemitisch ben.

Omdat de beschuldigingen van 'racisme' en 'antisemitisme' zeer gevoelsgeladen zijn en dikwijls gebruikt worden om personen te discrediteren, diende ik hiervoor klacht in bij de moderators van het forum Politics.be.

Nadien zag ik dat ook de 'believers' in 'De Nieuwe Wereld Orde' systematisch van 'liegen' en 'antisemitisme' werden beschuldigd.

De volgende tekst die ik weervond op http://www.likud.nl/persnl17a.html (de nederlandse website van de Israëlische partij 'Likoud') zou wel eens een antwoord kunnen bieden op de vraag waar die systematische beschuldigingen van 'antisemitisme' en de felle pro-Israëlische propaganda op bepaalde threads plotseling vandaan komen.

----

Basis antisemitisme

Aan de basis van het moderne antisemitisme liggen de beruchte 'Protocollen van de Wijzen van Zion'. Dat zouden de verslagen zijn van een geheime internationale vergadering van vooraanstaande joden. Die bijeenkomst zou in Frankrijk of Zwitserland plaatsgevonden hebben en wel aan het einde van de negentiende eeuw. De bedoeling van die vergadering zou zijn geweest een perfide beleid te ontwerpen om de wereldmacht in joodse handen te krijgen.

Die protocollen bleken een complete fictie te zijn, omstreeks 1905 bedacht door een Russisch-orthodoxe geestelijke met de naam Sergej Nilus. Hij baseerde zijn antisemitische handleiding op een politieke satire die in 1864 was gepubliceerd door de Fransman Maurice Joly. In die satire, gericht tegen de toenmalige Franse keizer Napoleon III, liet hij de zestiende-eeuwse politicus Machiavelli discussiëeren met de zeventiende-eeuwse filosoof Montesquieu. Hun gesprek vond plaats in de hel.
Het had absoluut niets met het jodendom van doen. Maar Sergej Nilus maakte er het meest dodelijke antisemitische literaire moordwapen van dat ooit is vervaardigd.

De Protocollen verschenen in een groot aantal vertalingen en vormden de giftige basis van de jodenvervolgingen in het tsaristische Rusland, in de communistische Sovjetunie, in nazi-Duitsland, in Azië en in de Arabische wereld. Adolf Hitler wijdt er in zijn nazihandboek 'Mein Kampf' vele pagina's aan.
En dat ondanks het feit dat het al sinds 1921 bewezen was dat de Protocollen van de Wijzen van Zion een vervalsing waren. De inhoud van die protocollen is te absurd voor woorden. Joden zouden christelijke kindjes vermoorden om het bloed te verwerken in hun matzes. Verder deden zij aan grootschalige grondroof, het verzamelen van kapitalen door bedrog, de beheersing van de wereldeconomie, het beïnvloeden van de media, het bederven van de zeden, het veroorzaken van revoluties, het ondermijnen van de christelijke godsdienst, het verkrijgen van politieke macht en het veroorzaken van grote oorlogen. En dat alles om hun einddoel te bereiken, namelijk de onderwerping van de gehele wereld.

Deze giftige nonsens is nog steeds de basis van het antisemitisch denken van ruim 1,3 miljard moslims. Op 16 oktober jl. sprak de Maleisische premier Mohamed Mahathir een welkomstwoord bij de tiende topconferentie van islamitische politieke leiders. Hij stelde als hoofdpunt de komende joods-islamitische confrontatie. Hij citeerde, net als Hitler, weer volop uit de dodelijke Protocollen van de Wijzen van Zion.

In feite moet geconcludeerd worden dat de wereldvrede niet zozeer wordt bedreigd door het conflict tussen Israël en de Palestijnen, maar vooral door het sluipende internationale en het openlijk fanatieke islamitische antisemitisme. Een overheid die hier geen krachtig verweer tegen biedt, is medeverantwoordelijk als straks ook bij ons er autobommen exploderen en de lichaamsdelen van Nederlandse burgers in plastic zakken ter identificatie moeten worden afgevoerd.

http://www.likud.nl/persnl17a.html
Oud 26 augustus 2006, 10:02   #8033
largo_w

Standaard

Werkgroep; pffff.... ge zijt lastig!
Oud 26 augustus 2006, 10:16   #8034
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Werkgroep; pffff.... ge zijt lastig!
Ik word misschien nog 'lastiger'.

Waarom reageer je niet op de inhoud van mijn bericht ?

In ieder geval bedankt voor de link naar de Israëlische Likoudpartij in Nederland. Zonder jou was ik nooit op het idee gekomen om eens een kijkje op deze website te gaan nemen.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 10:17.
Oud 26 augustus 2006, 11:09   #8035
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Waarom reageer je niet op de inhoud van mijn bericht ?
Laat mij dat maar doen:

Ten eerste: Als het over de 'believers' in het algemeen gaat:
Er is niemand die zegt dat de 'believers' op de NWO-draad antisemieten zijn.
Het enige verwijt dat de non-believers aan de believers maken is dat de non-believers vinden dat de believers veelvuldig putten en gebruikmaken van onbetrouwbare antisemitische bronnen.

Op het moment dat er over zo'n bron een discussie ontstaat gaat het vaak 'van dik hout'. Om twee redenen: de believers vinden dat er vaak veel waarheid in zo'n bron zit en het maakt ze niet uit of dat nu over joden of padvinders gaat, ze vinden de aanval op hun bron 'zever'. De non-believers zien een stroom van antisemitische uitingen in de draad en staan versteld dat de believers niet kritischer zijn op hun bron.
Ik hoop dat ik het zo neutraal heb verwoord.

Ten tweede:
Het is niet de eerste keer dat u zichzelf gelijksteld aan de believers in de NWO-draad. U doet dat op slinkse wijze ook door het opstarten van de draad 'antisemitisme'. Laat me u dan dit vertellen: Dat is niet zo.

Waar de 'believers' door de non-believers hoogstens worden beschuldigd van kritiekloos herkauwen van antisemitische bronnen is er niemand die serieus denkt dat de believers worden gemotiveerd door jodenhaat.

Uw, en hiermee bedoel ik Werkgroep Morkhoven's, berichten hebben echter een zwaar antisemitische strekking. Vaak niet eens door wat er in de berichten staat maar nog meer door wat ze suggereren. Ik denk dat ik dat in onze discussie duidelijk heb aangetoond. Daarbij maakt u grapjes die met enige goede wil nog uitgelegd kunnen worden als louter smakeloos maar als je ze letterlijk neemt op negationisme kunnen wijzen. U vervalst citaten om uw gelijk te halen. En dan bedoel ik niet het 'selectief citeren' maar letterlijk vervalsen: Het bewust, met kwade bedoelingen, vervalsen van de tekst van een andere forumbezoeker. (Voorbeeld: Paulus)

Daarbij zitten uw berichten vol met leugens, door verschillende forumbezoekers op overtuigende wijze aangetoond. U stel het beleid van de staat Israel gelijk met de motieven van een (toevallig) joodse forumbezoeker, zonder dat het onderwerp van de draad daar enige aanleiding toe geeft. En u heeft letterlijk toegegeven dat u er geen moeite mee heeft om foto's te vervalsen, als u er maar mee kunt aantonen dat het beleid van Israel verkeerd is. U vindt dat Israel beter niet had kunnen bestaan omdat in het midden-oosten 'vreedzaam met elkaar werd samengeleefd tot de oprichting van de 'Staat Israel''. U noemt PLO, Hezbollah en Hamas geen terroristische organisaties, u heeft het over de joodse 'Luftwaffe' en u vindt dat 'bepaalde joden toch wel erg veel invloed hebben' zoals wordt aangetoond 'in bepaalde geschriften die de NWO beschrijven'. (Ik zal het niet eens hebben over uw bedenkelijke rol toen de Dutroux-site werd besproken. De Werkgroep Morkhoven heeft vanaf het begin onderzoek gedaan naar Dutroux. U had kunnen weten en melden dat hij geen jood is en dat zijn netwerk geen joods complot is. Nergens heeft u de moeite genomen die beschuldigingen te ontkrachten hoewel u volop in de discussie aanwezig was.)

Ook Likud wordt nu, in deze NWO-draad, er met de haren bijgesleept.

Ik geef u deze uitleg omdat u erom heeft gevraagd. De strekking van uw berichten is voor mij overduidelijk. Of u wel of niet antisemiet bent zal me een zorg zijn. Het gaat me om uw berichten. Als ik vind dat ze een antisemitische strekking hebben dan zeg ik daar wat over. Als u vindt dat ik daarbij over de schreef ga dan staat het u vrij, zoals u al eerder heeft gedaan, dit te melden bij de moderatie.

Op deze draad is dit onderwerp wat mij betreft voldoende behandeld. Ik stel voor dat we weer on-topic gaan.
Oud 26 augustus 2006, 11:58   #8036
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard Beschuldigingen 'antisemitisme'

De genaamde Hertog van Gelre probeert de Werkgroep Morkhoven al geruime tijd van 'antisemitisme' te beschuldigen en hij publiceerde tijdens de discussie rond 'antisemitisme' op deze thread, zelfs een foto van de zwaar zieke Morkhoven-activist Marcel Vervloesem met de vermelding dat die foto zou weergevonden zijn op een Amerikaanse antisemitische website. Volgens hem zou de Werkgroep Morkhoven (die van niets wist) zelfs hebben 'nagelaten' om deze foto van deze website te laten verwijderen.

Ik heb daarvoor reeds klacht neergelegd bij de moderators van politics.be en zal dit vandaag opnieuw doen.

Voor van Gelre's beschuldigingen van 'antisemitisme':
Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11

Ik ben echter niet van plan om mij door de meest groffe persoonlijke beschuldigingen van de verschillende discussieonderwerpen te laten afleiden.
Waarom zou ik mij immers door enkele laag-bij-de-grondse praktijken de mond laten snoeren ?

Op de Nederlandse website van de Israëlische Likoudpartij vond ik de argumenten weer die op deze threads werden gebruikt om mensen te discrediteren en van 'antisemitisme' te beschuldigen.

Alhoewel Firestone, Van Gelre en Largo steeds aanhalen dat er enkel kritiek werd gegeven op de antisemitische bronnen (wat in bepaalde gevallen zeker mogelijk is) liet men op deze thread verstaan dat de 'believers' en bepaalde personen op deze thread tevens 'antisemitsich' waren.

Tijdens de bombardementen op Libanon las ik dat de Israëlische Staat een speciale website had geöpend waarin beroep werd gedaan op Internetters om de controle over blogs en discussiefora op het Internet te kunnen verwerven.

Met de systematische beschuldigingen van 'antisemitisme' krijg ik meer en meer de indruk dat men ook dit forum wil controleren en het zou mij niet verbazen dat de Nederlandstalige afdeling van de Likoudpartij daar mee achter zit.

('Anti-zionisme = Antisemitisme' - 'Protocollen van Zion als basis van het moderne antisemitisme')

Beiroet met 'vervalste' rookwolken

Beiroet zonder rookwolken

PS. Op de nieuwsgroep van de Werkgroep Morkhoven werd er tevens felle kritiek geleverd op de Israëlische bombardementen op Libanon maar zoals men kan vaststellen zijn de geplaatste berichten zeker niet 'antisemitisch' te noemen.
http://groups.msn.com/WerkgroepMorkhoven

Copie: moderators Politics.be
Oud 26 augustus 2006, 12:06   #8037
largo_w

Standaard

Citaat:
De genaamde Hertog van Gelre probeert de Werkgroep Morkhoven al geruime tijd van 'antisemitisme' te beschuldigen en hij publiceerde tijdens de discussie rond 'antisemitisme' op deze thread, zelfs een foto van de zwaar zieke Morkhoven-activist Marcel Vervloesem met de vermelding dat die foto zou weergevonden zijn op een Amerikaanse antisemitische website. Volgens hem zou de Werkgroep Morkhoven (die van niets wist) zelfs hebben 'nagelaten' om deze foto van deze website te laten verwijderen.

Ik heb daarvoor reeds klacht neergelegd bij de moderators van politics.be en zal dit vandaag opnieuw doen.

Voor van Gelre's beschuldigingen van 'antisemitisme':
Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11

Ik ben echter niet van plan om mij door de meest groffe persoonlijke beschuldigingen van de verschillende discussieonderwerpen te laten afleiden.
Waarom zou ik mij immers door enkele laag-bij-de-grondse praktijken de mond laten snoeren ?

Op de Nederlandse website van de Israëlische Likoudpartij vond ik de argumenten weer die op deze threads werden gebruikt om mensen te discrediteren en van 'antisemitisme' te beschuldigen.

Alhoewel Firestone, Van Gelre en Largo steeds aanhalen dat er enkel kritiek werd gegeven op de antisemitische bronnen (wat in bepaalde gevallen zeker mogelijk is) liet men op deze thread verstaan dat de 'believers' en bepaalde personen op deze thread tevens 'antisemitsich' waren.

Tijdens de bombardementen op Libanon las ik dat de Israëlische Staat een speciale website had geöpend waarin beroep werd gedaan op Internetters om de controle over blogs en discussiefora op het Internet te kunnen verwerven.

Met de systematische beschuldigingen van 'antisemitisme' krijg ik meer en meer de indruk dat men ook dit forum wil controleren en het zou mij niet verbazen dat de Nederlandstalige afdeling van de Likoudpartij daar mee achter zit.

('Anti-zionisme = Antisemitisme' - 'Protocollen van Zion als basis van het moderne antisemitisme')

Beiroet met 'vervalste' rookwolken

Beiroet zonder rookwolken

PS. Op de nieuwsgroep van de Werkgroep Morkhoven werd er tevens felle kritiek geleverd op de Israëlische bombardementen op Libanon maar zoals men kan vaststellen zijn de geplaatste berichten zeker niet 'antisemitisch' te noemen.
http://groups.msn.com/WerkgroepMorkhoven

Copie: moderators Politics.be
ok! En nu?

nog even dit; wat snapt u niet aan:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Of u wel of niet antisemiet bent zal me een zorg zijn. Het gaat me om uw berichten.
????

mvg

largo_w

ps:
Citaat:
Als u nog één maal ongegrond mij in enige discussie betrekt waar ik niets van schuld aan heb dan zal ik er zelf voor zorgen dat er een klacht binnen loopt bij de moderatie... Dit is trouwens echt kinderachtig!

Laatst gewijzigd door largo_w : 26 augustus 2006 om 12:09.
Oud 26 augustus 2006, 12:14   #8038
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
ok! En nu?

nog even dit; wat snapt u niet aan:

????

mvg

largo_w

ps:

Als u nog één maal ongegrond mij in enige discussie betrekt waar ik niets van schuld aan heb dan zal ik er zelf voor zorgen dat er een klacht binnen loopt bij de moderatie... Dit is trouwens echt kinderachtig!
Ik heb reeds (opnieuw) een klacht bij de moderatie ingediend in verband met het 'antisemitisme' waarvan Van Gelre mij tracht te beschuldigen.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 12:16.
Oud 26 augustus 2006, 12:18   #8039
largo_w

Standaard

Citaat:
Ik heb reeds (opnieuw) een klacht bij de moderatie ingediend in verband met het 'antisemitisme' waarvan Van Gelre mij tracht te beschuldigen.
Zeer leuk u snapt dus duidelijk niet wat hij wou zeggen en bent dus duidelijk eenzijdig gekant, wat hebt u verloren op een discussie-forum is nu de vraag natuurlijk?
Oud 26 augustus 2006, 12:26   #8040
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
De genaamde Hertog van Gelre probeert de Werkgroep Morkhoven al geruime tijd van 'antisemitisme' te beschuldigen en hij publiceerde tijdens de discussie rond 'antisemitisme' op deze thread, zelfs een foto van de zwaar zieke Morkhoven-activist Marcel Vervloesem met de vermelding dat die foto zou weergevonden zijn op een Amerikaanse antisemitische website.
Dit is onjuist. De gang van zaken is door iedereen na te lezen op deze draad.

Citaat:
Volgens hem zou de Werkgroep Morkhoven (die van niets wist) zelfs hebben 'nagelaten' om deze foto van deze website te laten verwijderen.
Ook dit is onjuist. De gang van zaken is door iedereen na te lezen op deze draad.

Citaat:
Ik wacht het met spanning af.

Citaat:
U begint er zelf steeds opnieuw over. Voor mij hoeft dat niet maar als u er steeds op staat om antwoord te krijgen...
Verder citeert u mij vaak en met graagte. Ik neem dus aan dat u met mijn berichten niet zo'n moeite heeft, behalve uit theatrale overwegingen.
En: Wie snoert u de mond? Ik leg u niets in de weg. U heeft zelfs de gehele draad "Antisemitisme' voor u alleen.
Sterker nog, ik heb liever dat uw berichten blijven staan zoals u ze heeft geschreven zodat uw bedoelingen en onmacht duidelijk worden. Meldingen aan de moderatie zult u mij niet gauw zien doen. Wat me eraan herinnert dat u mij wél de mond wilt snoeren.

Citaat:
Ja. En? Ik ken die hele site niet maar het zal wel.

Citaat:
Nee, er is aangegeven dat bepaalde berichten een antisemitische strekking hebben. Er is zelfs herhaaldelijk gezegd dat ik denk dat de believers NIET antisemitisch zijn. En aangezien u uw kritiek op mij richt stel ik voor dat u de twee andere forumbezoekers buiten beschouwing laat.

Citaat:

Uh huh, yep, kom maar met die beschuldigingen. Ze maken je betoog steeds geloofwaardiger.

Citaat:
Op de nieuwsgroep van de Werkgroep Morkhoven werd er tevens felle kritiek geleverd op de Israëlische bombardementen op Libanon maar zoals men kan vaststellen zijn de geplaatste berichten zeker niet 'antisemitisch' te noemen.
Voor de eerlijkheid van de discussie lijkt het me beter dat u de activiteiten van de VZW Werkgroep Morkhoven, pressiegroep tegen pedocriminaliteit, loskoppelt van die van de forumbezoeker 'Werkgroep Morkhoven'.

EDIT: U heeft nu uw zegje gedaan en u heeft klacht neergelegd. Zoals gezegd wacht ik de uitkomst met spanning af. Ik herhaal nu mijn oproep: Zullen we weer terug on-topic gaan?

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 26 augustus 2006 om 12:29.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be