Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2009, 15:41   #8041
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
WTC7 neerhalen een normale procedure?

Waarom zou dat zo zijn?
Omdat het zo werd afgesproken:

Citaat:
I remember getting a call from the, er, fire department commander, telling that they were not sure they were going to be able to contain the fire, and I said, "We've had such a terrible loss of life, maybe the smartest thing is to pull it". And they made that decision to pull and we watched the building collapse."
Ik denk niet dat zo'n 'commander' het order krijgt en vervolgens zwijgt tegen z'n mannen in de nabijheid van het gebouw. Het lijkt mij veel realistischer dat ze nadien werden verteld dat ze hier beter over zwegen. Er zijn trouwens voorbeelden genoeg van mensen die bedreigd werden met levenslange opsluiting en zware boetes als ze hun mond open deden.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 15:43   #8042
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Omdat het zo werd afgesproken:

Ik denk niet dat zo'n 'commander' het order krijgt en vervolgens zwijgt tegen z'n mannen in de nabijheid van het gebouw. Het lijkt mij veel realistischer dat ze nadien werden verteld dat ze hier beter over zwegen. Er zijn trouwens voorbeelden genoeg van mensen die bedreigd werden met levenslange opsluiting en zware boetes als ze hun mond open deden.
Welke idioot heeft het dan gepland als er zoveel lekken gebeurden en zoveel dingen fout gingen? De mannen van de VS zijn niet zo stom.

Trouwens: mensen praten. Het zou toch uitlekken.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 15:45   #8043
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat loos argument weer. Alles wat tegen u gezegd wordt gaat ook het ene oor in en het andere uit als't u niet aan staat hé? Ooit al eens gehoord van het verzwakken van een gebouw? Een routinejob bij afbraak-demolitie en gebeurt in de dagen en weken voor de eigenlijke "sloop".
Ik kan hetzelfde zeggen over u, de voorbereiding voor om het even welk soort CD/verzwakking te doen kunnen niet zomaar ongemerkt voorbij gegaan zijn, en als u gaat beweren dat het één of andere onbewezen exotische technologie was ga ik u uiteraard niet geloven, dat telt bijlange niet als bewijs, zo kan je alles bewijzen.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 15:46   #8044
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Welke idioot heeft het dan gepland als er zoveel lekken gebeurden en zoveel dingen fout gingen? De mannen van de VS zijn niet zo stom.
Wel soms denk ik dat ze willen dat er samenzweringstheorieën ontstaan, zo vingerdik ligt het er op. Maar dat is een andere discussie.

Citaat:
Trouwens: mensen praten. Het zou toch uitlekken.
Yep, er zijn een massa mensen die praten, en wij twijfelen aan hun oprechtheid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Ik kan hetzelfde zeggen over u, de voorbereiding voor om het even welk soort CD/verzwakking te doen kunnen niet zomaar ongemerkt voorbij gegaan zijn, en als u gaat beweren dat het één of andere onbewezen exotische technologie was ga ik u uiteraard niet geloven, dat telt bijlange niet als bewijs, zo kan je alles bewijzen.
Ongemerkt? Waar hebben we het nu over dan? De explosies werden langs alle kanten opgemerkt! Ze staan zelfs op video! Daar gaat onze discussie nu over!? Wel een beetje volgen aub..

Laatst gewijzigd door Akufen : 9 februari 2009 om 15:47.
Oud 9 februari 2009, 15:47   #8045
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel soms denk ik dat ze willen dat er samenzweringstheorieën ontstaan, zo vingerdik ligt het er op. Maar dat is een andere discussie.

Yep, er zijn een massa mensen die praten, en wij twijfelen aan hun oprechtheid.
Een volledig nieuw vraagje: hoe weet je dat die pratende mensen geen desinfo is?
Oud 9 februari 2009, 15:49   #8046
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Een volledig nieuw vraagje: hoe weet je dat die pratende mensen geen desinfo is?
Voila.. dat was dus mijn punt.

"You only need to cover up the small lies, big lies will be covered by human incredulity"

(Ik beweer trouwens nergens dat McPadden de waarheid spreekt.)

Laatst gewijzigd door Akufen : 9 februari 2009 om 15:49.
Oud 9 februari 2009, 17:04   #8047
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn ook verklaringen van first responders diue zeggen dat de "collapse" van WTC7 voorafging aan een aftelling door over een bepaald radionetwerk. Sommige mensen hebben dit gehoord, of laten horen aan anderen.
Dat is slechts één verklaring , namelijk die van Mc padden . een first responde rdie veel mensen heeft geredt maar nu ernstig ziek is en erg gefrusteerd omdat hij niet kreeg waar hij recht op had .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 17:07   #8048
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://video.google.com/videoplay?do...71255585611926

Kom op mensen , wie durft er deze film te kijken !
Er zit verdomd veel info in , ook van getuigen die voor de camera hun verklaring afleggen.
Oud 9 februari 2009, 17:45   #8049
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=_0eC3uns3pA

Is deze informatie van "officiële" instanties wél volledig genoeg voor u?

Want sommigen hier zweren bij Mass media zoals Fox en CNN.
Het heeft geen zak te maken wie de info toont. Als morgen op FOX en CNN word aangetoond dat het een inside job is ga je het dan afbreken met dezelfde argumenten als nu?

Het gaat erom wat er getoond word en nog belangrijker welke bewijzen er mee gepaard gaan.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 17:46   #8050
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Alle info staat in het artikel. hij staat er in met naam en toenaam en foto:

http://prisonplanet.tv/articles/sept...0907report.htm

Er zijn zelfs filmpjes van brandweermannen die gehoord hebben van anderen ter plaatse dat het gebouw "is about to blow up".
Onzin!
Oud 9 februari 2009, 17:47   #8051
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Het heeft geen zak te maken wie de info toont. Als morgen op FOX en CNN word aangetoond dat het een inside job is ga je het dan afbreken met dezelfde argumenten als nu?

Het gaat erom wat er getoond word en nog belangrijker welke bewijzen er mee gepaard gaan.
Inderdaad. WAT getoond wordt is belangrijker. Laat dat nu net mijn punt zijn.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 17:50   #8052
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat loos argument weer. Alles wat tegen u gezegd wordt gaat ook het ene oor in en het andere uit als't u niet aan staat hé? Ooit al eens gehoord van het verzwakken van een gebouw? Een routinejob bij afbraak-demolitie en gebeurt in de dagen en weken voor de eigenlijke "sloop".

Dit vervangen door explosies die opgaan in de hysterie van die dag is een logische werkwijze.

Als z'n verhaal klopt denk ik niet dat het "toevallig" werd opgepikt maar dat het bij wijze van aankondiging gebeurde.
Vergeet niet dat er die dag misschien nog geen sprake was van een cover-up en dat WTC7 neerhalen mss een normale procedure was.

Nu, een waarschuwing van slechts een aantal seconden lijkt mij ook wel straf maar bon.
Een believer die geloofd dat de gebouwen verzwakt konden worden tot op het punt van instorten? Dat is een nieuwe.

Vraagje, en hoelang heeft men nodig gehad om welke soort verzwakkingen aan te brengen aan de gebouwen zonder dat iemand dit zou merken? En graag de berekening hoe je komt aan welke verzwakking dan wel nodig was en op welke punten...ed.
Oud 9 februari 2009, 17:51   #8053
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Akufen;3969512]Omdat het zo werd afgesproken:

Ik denk niet dat zo'n 'commander' het order krijgt en vervolgens zwijgt tegen z'n mannen in de nabijheid van het gebouw. Het lijkt mij veel realistischer dat ze nadien werden verteld dat ze hier beter over zwegen. Er zijn trouwens voorbeelden genoeg van mensen die bedreigd werden met levenslange opsluiting en zware boetes als ze hun mond open deden.[/QUOTE]

Leugens!
Oud 9 februari 2009, 17:53   #8054
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Inderdaad. WAT getoond wordt is belangrijker. Laat dat nu net mijn punt zijn.
Nee, dat was nu net jou punt niet. Bij jou gaat het erom wie het toont.
Oud 9 februari 2009, 18:00   #8055
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee, dat was nu net jou punt niet. Bij jou gaat het erom wie het toont.
Ik ga hier geen welles/nietes spelletje met je beginnen te spelen.

Moest ik alleen maar info opzoeken komende van de zogezegde "conspiracy sites", zou ik dit filmpje met live-berichtgeving van Fox en CNN hier niet posten.

Maar, heb je het ook bekeken? En wat zijn je bevindingen erover?

Moest je daar al eens mee beginnen zou je deel nemen aan een discussie, die naam waardig. Maar nee, liever de mensen onzinverkopers en leugenaars noemen.

Bye.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 18:12   #8056
Insdeath
Partijlid

Insdeath's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen
Er zijn trouwens voorbeelden genoeg van mensen die bedreigd werden met levenslange opsluiting en zware boetes als ze hun mond open deden.
Leugens!
Straffe uitspraak. Nu nog bevestiging?

Zou jij het zo vreemd vinden als Jan met de Pet moet zwijgen over iets dat zijn baas heeft gedaan, of hem heeft laten doen? Kijk maar even naar Oost-Europa en Rusland. Daar is het heel eenvoudig; als je durft de overheid tegenspreken, beland je gegarandeerd in de cel, of zes voet onder de grond (Anna Politkovskaja bijvoorbeeld?).
Waarom zou dat in Amerika anders zijn? Of denk je misschien dat ze daar meer 'ontwikkeld' zijn dan in Rusland?
Insdeath is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2009, 18:13   #8057
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Insdeath Bekijk bericht
Straffe uitspraak. Nu nog bevestiging?

Zou jij het zo vreemd vinden als Jan met de Pet moet zwijgen over iets dat zijn baas heeft gedaan, of hem heeft laten doen? Kijk maar even naar Oost-Europa en Rusland. Daar is het heel eenvoudig; als je durft de overheid tegenspreken, beland je gegarandeerd in de cel, of zes voet onder de grond (Anna Politkovskaja bijvoorbeeld?).
Waarom zou dat in Amerika anders zijn? Of denk je misschien dat ze daar meer 'ontwikkeld' zijn dan in Rusland?
Waar in Oost-Europa?
Oud 9 februari 2009, 18:14   #8058
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dit vervangen door explosies die opgaan in de hysterie van die dag is een logische werkwijze.
???? Dat is het sterkste argument tegen controlled demolition .
Elke camera of opname had de explosies moeten registreren of laten horen .

Dat de brandweer mensen in het compot zaten is hylarisch !!
Kom maar op met verklaringen van brandweerlieden die zeggen dat WTC 7 een CD was ,en niet de verklaringen over het horen van explosies(daar zijn er zo veel van )

"Ze worden allemaal bedreigd en houden daarom hun mond"
dit idee is inderdaad noodzakelijk om de CD theorie te blijven verdedigen , maar met de werkelijkheid heeft dit niets van doen .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 9 februari 2009 om 18:25.
Oud 9 februari 2009, 18:16   #8059
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mensen als Alex Jones zijn het levende bewijs van 'the freedom of speeach' in de VS

De brandweer lieden die op 9/11 gewerkt hebben zijn overigens massaal in opstand gekomen tegen de toenmalig burgemeester vanwege de verontreinigde omstandigheden die dag . Hij is door hen volledig de grond ingeboord .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 9 februari 2009 om 18:30.
Oud 9 februari 2009, 18:24   #8060
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn zelfs filmpjes van brandweermannen die gehoord hebben van anderen ter plaatse dat het gebouw "is about to blow up".
Klopt , sterker nog je hoord het een brandweerman zeggen in dat filmpje !

nu nog in de juiste context plaatsen .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be