![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met de refertes, in de Engelstalige Wiki verwijzen ze naar 59 refertes... ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nou en? Sinds wannneer zegt hoeveelheid iets over de waarheid? en nog wat, hierboven blijkt wederom dat je bijna niks gelezen heb van wat ik geschreven heb. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 maart 2008 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 maart 2008 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het begin het zo stilletjesaan beu te worden dat je hele pagina's c/p's doet, zonder bronvermelding.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg Pindar, als de brekingsindex van een materiaal niet afhankelijk is van de golflengte (= dispersie), maar breking louter afhangt van de afstand die een straal met bepaalde golflengte aflegt door een medium (zoals door jou gequote), hoe komt het dan dat een straal van wit licht VERBREEDT als ze door een prisma gaat?
Ongetwijfeld kun je ons daar een mooie, sluitende theorie over presenteren ![]()
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 20 maart 2008 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja jammer he? Maar blijf het doen in dit geval daar je in staat bent wat er staat helemaal zelf uit te vogelen! Jammer dat je de bron niet kan aanvallen he? ![]() Dus probeer je mij nu maar, nou..succes! ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 maart 2008 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik raad je aan van wat meer artikels te lezen op die site, kwestie van een beetje door te krijgen wie wie is en waar dat het over gaat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
|
![]() Citaat:
leve google http://www.therealskeptic.com/column1.html Peter Bros Ik heb het niet nodig om de inhoud mogelijks aan te vallen, mocht ik willen. ik vind het enkel beneden alle peil dat je het copyright mogelijks niet respecteert. Het is jouw tekst niet. Ere wie ere toekomt
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Banneling
|
![]() wat is de afbeelding in je avatar Pieke, want het lijkt heel fel op een Birkeland stroom.
Is eigenlijk vrij toepasselijk op de materie waar ik in mijn vorige post naar gelinkt heb ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alle eer aan die kerel, ik heb al die boeken van die gast DIE moeten wetenschappertjes eens lezen! WANNEER ga je dat doen? En als je die al gaat snappen ga je ook snappen dat de hele wetenschap op de helling kan! Maar kan nu al voorspellen dat je hem niet echt gaat lezen. Zou wel eens wereld-beeld-bedreigend zijn! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 maart 2008 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
|
![]() ik heb die geript van iemand op een ander forum, omdat ik de kleurencombinatie zo mooi vond. Niets spectaculairs achter, maar wel herkenbaar voor mezelf
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En kan je duidelijk geïndoctrineerde geest ook een antwoord geven op mijn vraag, of blijft het bij "boekskes lezen" als uiting van je kritische zin.
![]() |
#815 | ||||||
|
![]() whatever
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De financiers hebben absoluut geen zeggenschap over wat ik publiceer, of wat er in moet staan of wat juist niet. Het enige waar ze blij mee zijn, is dat het al dan niet een high impact journal is. Citaat:
Citaat:
Lol, en ik dacht dat 'rationeel zijn' juist een slechte eigenschap was Citaat:
Pieke
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Of UFO's met buitenaards bezoek te maken hebben of niet, het staat hier niet op het juiste forum...
Het gaat niet over geloof, godsdienst of religie maar over een fenomeen dat werd waargenomen door grote aantallen mensen terzelfdertijd en wereldwijd. De aard van het fenomeen moet verder onderzocht worden met wetenschappelijke methodes... trouwens waarom denk je dat er zoveel geld geïnvesteerd wordt in het zoeken naar buitenaardse beschavingen? SETI, enz...
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat alle onzin die je kwijt moest? En over psychologie? Ik heb nergens gezegd dat het een 'exact vak' is, maar je weet niet eens waar je het over hebt. Maar wel heb ik bij psychologie, veel, echt heel veel, wetenscahpsfilosofie gehad. Meer dan wat dan ook dan bij wis/natuurkunde! En heb je nu die teksten van Peter Bros al gelezen? dag ik al. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 maart 2008 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
SETI werkt helemaal niet! By design! Heb ik al gezegd hier geloof ik. Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog steeds op een verklaring van onbekende weerkaatste raw primary target video´s die weergegeven worden op verscheidene radarschermen tegelijkertijd.
Enkel bepaalde (primary) militaire radars geven de werkelijk weerkaatste echo´s op een radarscherm weer, waar men aan kan herkennen hoe groot het onbekend vliegend object is, ttz de sterkte van de weerkaatsing, bij de "Be-ufo´s" waren die zo groot als een gemiddelde Airbus. Voor zover ik weet was dat toen tenminste bij de militaire radars van Glons en Semmerzake, en ook Zwitserse militaire radars hebben onbekende objecten opgevolgd. Waarom die onbekende dingen nooit tijdens de koude oorlog heen en weer over het ijzeren gordijn gevlogen zijn... hadden beide kampen tenminste hun luchtdoelmissiles eens echt -op de limiet- kunnen uittesten. Mss hadden *we dan wel een "onvoorzichtige UFO" neergehaald. ![]() *De Belgen in de BSD hadden de Hawk voor "aansluipende" vijandige vliegende objecten van zeer lage tot gemiddelde hoogtes (eerste radargordel, 3-4 sites ca. ~70 km vd DDR-grens (luchtdoelartillerie/landmacht) |
![]() |
![]() |