![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Cannabis legaliseren in Vlaanderen? (Lees: opening coffeeshops) | |||
| JA |
|
75 | 49,02% |
| JA, MAAR NIET IN MIJN DORP! |
|
2 | 1,31% |
| NEE |
|
72 | 47,06% |
| IK WEET NIET, NOOIT GEBRUIKT (DUS IK WEET NIET WAAROVER IK HET HEB) |
|
4 | 2,61% |
| Aantal stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#801 | |
|
Vreemdeling
|
Hier nog steeds meer bewijs dat de hele wereld behalve Nederland , en in mijn ogen daarom België ook nog niet door heeft dat cannabis gedogen niet de goeie oplossing is .De hele wereld is aan het veranderen! Merk dit op dit moet over gediscuteerd worden of de politiek worden ingegooid. Hoe doe je dit iemand ideeën.Petitie? andere. Ik ben eens benieuwd wat het VOLK denkt in België , de politiek media verbergt de echte waarheden over cannabis ze laten alleen maar iets zien als er iets gebeurt in qua speekseltest , kilo's gevonden plantage opgepakt.. 14 ton hash onderschept.Cannabis word onderdrukt door de samenleving onrechtstreeks komt dit door de politiek.
Citaat:
Laatst gewijzigd door LegaliseerCannabis : 23 oktober 2010 om 15:20. |
|
|
|
|
|
|
#802 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hou u niet van den domme, dude! Denk je dat ze uwe shit per ezel vervoeren van afghanistan tot hier? En hoeveel electriciteit verbruik je niet om uw weed te kweken op zolder? Weer zo'n voorbeeld van linkse schijnheiligheid. Als je inzit met het milieu ga dan paddestoelen zoeken in het bos en draai dat in uw spaghettisaus!
|
|
|
|
|
|
#803 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#804 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#805 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#806 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#807 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Is niet waar. Elke plant ELKE PLANT heeft voedsel nodig. Die halen ze misschien uit verschillende bronnen. Van leem tot klei tot as, tot koeienmest...
Maar elke plant heeft voedsel nodig. Er zit zo bv in bepaalde regio's meer zwavel in de regen, daar gedijen bepaalde soorten heel goed op.
|
|
|
#808 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Als jij een zakje potgrond koopt is dat meestal npk 12-14-14 (is voeding, stikstof, fosfor, kalium)
Hoe lang houdt een plant het daarin vol zonder tekorten/stagnatie van de groei te vertonen? In een potje van 11L gaat U nooit een plant met dat kunnen voorzien voor de gehele cyclus. Want vanaf uw plant aan die npk gaat snoepen, is ze dus aan het eten, is dat dus voeding. Het kan niet zonder voeding, wat jullie ook willen geloven of jullie jezelf willen wijsmaken.
|
|
|
#809 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Nu zit de genetica tot op de maximum gedrukt en dragen hun nakomelingen dat mee na. Er is ook een verschil tussen hennep en cannabis. Cannabis die THC gaat produceren vraagt veel energie. En een goede energieverdeling vereist fosfor. En een goede weerstand tijdens dat hele proces vereist kalium. In de relatieve termen.
|
|
|
|
#810 | |
|
Burger
|
Citaat:
Dus zoals ik al zei, NEE je hebt niet noodzakelijk mest nodig. (voedsel is een heel ander verhaal uiteraard) |
|
|
|
|
|
|
#811 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#812 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Er zit altijd standaard mest in de grond, altijd. Overal. Wormenmest o.a. Als gij een zakje potgrond koopt is de kans zeer reëel dat daar ook mest in zit.
|
|
|
|
#813 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#814 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#815 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#816 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#817 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#818 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik zou hier al niet in de tuin kunnen telen hoor.
Veel te veel lichtvervuiling en nog meer pottenkijkers.
|
|
|
#819 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Newsflash!: Alle productie is slecht voor het milieu. Dus ofwel zijt ge tegen productie en vindt ge dat iedereen als kluizenaar hoort te leven ofwel zijt ge niet tegen productie en is uw argument ongeldig. Vermits ge niet als een kluizenaar leeft, ge hebt blijkbaar wel een vervuilende pc en internetverbinding, zijt ge duidelijk geen kluizenaar en dus niet tegen productievervuiling op zich en dus ook niet tegen het specifieke geval van productievervuiling bij cannabis. Conclusie: ge zijt tegen cannabis en elk argument tegen cannabis is goed. |
|
|
|
|
|
|
#820 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als er rookwaar van ver komt, is het wel de shit die vanuit Marokko tot hier komt gesmokkeld, Tbizla vanuit Ketama bv. De wiet vanuit de BENELUX is één van de betere dat er is, op wereldwijde schaal bekeken.
|
|