![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
| Bekijk resultaten enquête: Zie de titel. | |||
| ja |
|
13 | 38,24% |
| nee |
|
21 | 61,76% |
| Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#801 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wat is eigenlijk de relevantie van al dat genengestoef?
Mag ik jullie er aan herinneren dat jullie genetisch voor meer dan 99 procent gewone apen zijn? |
|
|
|
|
|
#802 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#803 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#804 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#805 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
en ik ben er trots op, maar mijn reactie was op Tserclaes die beweerde dat al zijn voorouders uit Brussel kwamen. En dat lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
|
|
|
#806 |
|
|
Jawel, dat is om ze te onderscheiden van blanke apen.
|
|
|
|
#807 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vreemd dat jullie ingaan op die debiele "uitnodiging" om over genen te zeuren... Daarmee is deze draad ook weer naar de kloten geholpen.
|
|
|
|
|
|
#808 |
|
Europees Commissaris
|
Samenwerking is geen fusie maar kan er wel een worden. Sommige mensen hebben geen relatie, anderen verkiezen een LAT-relatie maar de meesten wensen toch iets meer.
|
|
|
|
|
|
#809 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voordat het zover is ,moet er eerst nog een scheiding van Wallonie plaats vinden. |
|
|
|
|
|
|
#810 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als U uw vrouw moe bent maak je beter ook eerst schoon schip alvorens iets nieuws te beginnen. |
|
|
|
|
|
|
#811 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#812 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#813 |
|
|
²
|
|
|
|
|
|
#814 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#815 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
de zieltogende belgische regering zal een paar maand uitstel krijgen door het belangenconflict van de Duitstaligen. Daarna komt het dossier BHV op tafel. Geen enkele Vlaamse partij, tenzij ze politieke zelfmoord wil plegen, kan zich permitteren de imperialistische voorstellen van de franstaligen te aanvaarden. We zijn dan al lente 2010. In 2011 zijn er federale verkiezingen. D�*�*r zal de uiteindelijke beslissing genomen worden. Indien de belgicistische partijen erin slagen een goede uitslag te behalen zijn we weer vertrokken voor een periode van voorspelbare "consescus-miserie", m.a.w. zal de geldbeugel van de Vlamingen voor de zoveelste maal aangesproken worden. Indien de Vlaams-nationale partijen een klinkende overwinning zouden behalen krijgen we een totaal verschillend plaatje. Dat zou meteen het einde betekenen van dit apenland. Dan kan het zeer vlug gaan. Na de onafhankelijkheid ligt de weg naar samenwerking met Noord-Nederland open die onvermijdelijk moet leiden naar een fusie. Je kan daar geen datum op plakken maar het kan zeer vlug gaan. Het heeft lang genoeg geduurd, d�*�*r ben ik het met jou volledig eens. Laatst gewijzigd door robert t : 24 oktober 2009 om 13:57. |
|
|
|
|
|
|
#816 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
bestaat niet.Laatst gewijzigd door De Waal : 24 oktober 2009 om 14:32. |
||
|
|
|
|
|
#817 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En als het allemaal gebeurt zoals u en ik verwachten dat het gebeurt, laat dan de hereniging een feit zijn op 22 juli 2011, exact 430 jaar na de 'Acte van Verlatinghe'. |
|
|
|
|
|
|
#818 |
|
Europees Commissaris
|
Sinterklaas bestaat niet, dit is juist. Hetgeen wél bestaat is een beetje welvoeglijkheid. Dat je een tikfout in mijn tekst verbetert kan ik nog inkomen. Niet dat dat je termen die ik met een kleine letter schrijf verandert in een hoofdletter. Ik heb daar een reden voor, voor mij verdienen ze geen hoofdletter. Ik raak ook niet aan je one-linertjes. Gelieve dus in het vervolg mijn teksten niet meer te vervormen.
|
|
|
|
|
|
#819 |
|
Minister-President
|
|