Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2009, 02:18   #801
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Pech filo. Dit is een ware moslim. Aanschouw hetgeen je aan het verdedigen zijt.
Die gast is net zo'n 'ware moslim' als de hond van de geburen, als ge 't mij vraagt.

Ze hebben in elk geval ongeveer dezelfde manieren.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 02:20   #802
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Die gast is net zo'n 'ware moslim' als de hond van de geburen, als ge 't mij vraagt.

filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 02:21   #803
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De meeste brave mensen die zich moslim noemen kennen hun eigen bronteksten niet goed anders zouden zij de iSSlam verlaten als zij de kans daartoe kregen (iSSlam verlaten dat is niet zo gemakkelijk, verstoting van familie en vrienden tot zelfs doodsbedreigingen)
Oud 13 november 2009, 02:32   #804
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meeste brave mensen die zich moslim noemen kennen hun eigen bronteksten niet goed anders zouden zij de iSSlam verlaten als zij de kans daartoe kregen (iSSlam verlaten dat is niet zo gemakkelijk, verstoting van familie en vrienden tot zelfs doodsbedreigingen)
Een collega van mij, die het vak' islamitische godsdienst' geeft, kent zijn bronteksten goed genoeg, mag ik veronderstellen. Hij is echt een héle grote naam binnen het soefisme, en dat is toch ook 'islam', niet?

Als die collega hier op 't forum zou kunnen mee discussiëren (spijtig genoeg kent hij daarvoor niet voldoende Nederlands) zou hij die 100%-er wel even op z'n plaats zetten op een manier waar zelfs u van zou staan te kijken, wees maar gerust.

Oud 13 november 2009, 02:35   #805
smiley

Standaard

Citaat:
Een collega van mij, die het vak' islamitische godsdienst' geeft, kent zijn bronteksten goed genoeg, mag ik veronderstellen. Hij is echt een héle grote naam binnen het soefisme, en dat is toch ook 'islam', niet?

Als die collega hier op 't forum zou kunnen mee discussiëren (spijtig genoeg kent hij daarvoor niet voldoende Nederlands) zou hij die 100%-er wel even op z'n plaats zetten op een manier waar zelfs u van zou staan te kijken, wees maar gerust.
Soefisme ? +90 % van de moslims is ofwel soenitisch of sjiietish. De soefisten maken zichzelf blaasjes wijs. En jij jezelf ook. Kop in het zandstekers. Daarbij ik zou die soefist op zijn plaats zetten met bronteksten die niet anders te interpreteren zijn. Om zichzelf en de multikluchturele samenleving tegen beter weten in toch te doen slagen. Om beter te kunnen slapen. ISSlam is 'vrede' sust iemand zoals een linda bogaert zichzelf in slaap.

Dit is trouwens een citaat van een gewezen iSSlamlerares.

Hallo iedereen,

Ik ben zelf een Marokkaans meisje en schrijf onder de naam van een vriendin. Een jaar geleden heb ik de Islam verlaten, omdat ik de lelijkheid van dit geloof niet langer kon negeren.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...er=asc&start=0

En dit is dan de uit haar duim gezogen versie van iSSlam door de 'progressieve' linda bogaert in haar poging een soort van EuroiSSlam op te richten. Leugens om 'progressief' best wil als het ware.

Vrouw zijn in de Islam volgens Linda Bogaert

Linda Bogaert heeft een prachtige reeks artikels bijeen geschreven. Ze denkt en schrijft als een echte moslima. Zij gaat gevoelige onderwerpen niet uit de weg en slaagt erin om de Islam voor te stellen als de meest vreedzame en vrouw-vriendelijke, zelfs man-vijandige godsdienst (jawel, je leest het goed). Zij gaat uit van algemeen aanvaarde mensenrechtenprincipes en bewijst steevast dat de Islam hiermee in overeenstemming is.

Dat deze versie van de Islam door alle islamitische geleerden tegengesproken wordt en nog in geen enkel islamitisch land bestaan heeft, ook niet ten tijde van Mohammed zelf, is geen obstakel. Deze niet-bestaande versie van de Islam is gebaseerd op een erg selectieve lezing van de Koran en de Hadith waarbij Linda grote gedeeltes “wegdenkt”. Daarnaast leest zij in bepaalde passages van de islamitische bronteksten zaken die er niet staan, maar waarvan zij wenste dat zij er zouden staan. Zij beschikt daarnaast over een “gezonde” dosis cognitieve dissonantie waarbij zij de minder fraaie kanten van de Islam rechtpraat hetgeen enkel kan door zichzelf tegen te spreken zoals jullie verder zullen kunnen vaststellen. Linda gebruikt hierbij redeneringen die praktisch “standaard” zijn bij Westerse apologeten van de Islam.

http://www.exmoslim.org/vrouw%20linda%20bogaert.html

Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 02:58.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 02:49   #806
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

...

De soefisten maken zichzelf blaasjes wijs. En jij jezelf ook...
Ongetwijfeld.

Edit: toch bedankt voor die link naar de website van de ex-moslims. We gaan ons daar eens mee bezighouden, maar 't zal niet meer voor vandaag zijn.

Laatst gewijzigd door djimi : 13 november 2009 om 02:57.
Oud 13 november 2009, 02:54   #807
smiley

Standaard

Citaat:
Ongetwijfeld.
Wat ex-moslims trachten te doen is de nare waarheid over de iSSlam naar buiten te brengen zodat meer en meer in de iSSlam geboren moslims die kwaadaardige ideologie verlaten en er tevens voor zorgen dat er geen mensen de iSSlam worden ingelokt. Het tegengestelde dus als wat 'progressieven' onder ons doen. Een linda bogaert of een prof deley maken de mensen blaasjes wijs.

Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 02:54.
Oud 13 november 2009, 02:59   #808
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ex-moslims trachten te doen is de nare waarheid over de iSSlam naar buiten te brengen zodat meer en meer in de iSSlam geboren moslims die kwaadaardige ideologie verlaten en er tevens voor zorgen dat er geen mensen de iSSlam worden ingelokt. Het tegengestelde dus als wat 'progressieven' onder ons doen. Een linda bogaert of een prof deley maken de mensen blaasjes wijs.
Ik ben (gelukkig?) Linde Bogaert niet, en ook niet prof. Deley.

En ik ben te dom voor het blaasjes wijs maken van 'de mensen'.

Dat had u toch al lang moeten doorhebben.

Oud 13 november 2009, 02:59   #809
smiley

Standaard

Citaat:
Ongetwijfeld.

Edit: toch bedankt voor die link naar de website van de ex-moslims. We gaan ons daar eens mee bezighouden, maar 't zal niet meer voor vandaag zijn.
Graag gedaan.
Btw. Ex moslims zijn brave mensen.
Ex-moslims die de 'progressieven' in de kou laten staan. Waarschijnlijk omdat daar geen elektoraal gewin uit gehaald kan worden. Velen verstoten van familie tot zelfs met de dood bedreigd. Wat kan dat de 'progressieven' nu schelen nietwaar. ISSlam is toch 'peace' En al wie iets anders zegt is toch racist ?

Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 03:04.
Oud 13 november 2009, 03:22   #810
smiley

Standaard

Hier de getuigenis van een veldwerkster in Antwerpen. Natuurlijk onstlagen door 'progressief' patrickske janssens wegen 'vlaams belang teksten'. De waarheid kan en mag niet gezegd worden in 'progressief' vlaanderen. Progressief vlaanderen die ons langzaam maar zeker naar de iSSlamverdommenis helpt. Ze zet zelfs jihadis op hoge politieposten.
http://forum.politics.be/showpost.ph...27&postcount=9

...De leer zegt immers dat ongelovigen en gelovigen niet gelijk zijn aan elkaar. Hierin vinden jongeren soms een rechtvaardiging om criminaliteit tegenover wie niet tot hun doelgroep behoort, te rechtvaardigen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim
Het is geen zonde om te stelen van een ongelovige (hond).
Dat dit wel degelijk bestaat, blijkt uit uitlatingen van jongeren op straat die handel in drugs goedpraten zolang je maar enkel aan niet moslims verkoopt! Bij een inbraak in een kantoor werden enkel de computers gestolen van wie geen moslim was. Van broeders of zusters werd niet gestolen. De daders waren lid van JvI, evenals de koeriertjes in drugs. Bovendien kunnen veel slachtoffers van woning, auto inbraak, steaming en andere vormen van geweld getuigen dat agressie vanuit moslims niet op broeders en zusters is gericht, maar op wie Kafir is, ongelovig...

Marij Uijt den Bogaard
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...t=7758&start=0

Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=11

..En wat is nu de rol van de islam in dit alles? De onwil om zich fatsoenlijk te gedragen vloeit voort uit de onwil zich te integreren,

Citaat:
Ik spuw niet, ik SCHIJT op uw samenleving
en dat fenomeen heeft alles met de islam te maken. De onwil wordt namelijk maar al te zeer aangemoedigd in en rond de moskeeën. Die fluim is wel degelijk islamitisch…
BENNO BARNARD http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=F82G9H6M

Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 03:35.
Oud 13 november 2009, 08:35   #811
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Het is geen zonde om te stelen van een ongelovige (hond).
Verhuis dan weg uit België. Niemand houdt je tegen. Binnenkort kan je misschien zelfs een oprotpremie krijgen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 10:30   #812
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Verhuis dan weg uit België. Niemand houdt je tegen. Binnenkort kan je misschien zelfs een oprotpremie krijgen.
De Seldjoeken en Ottomanen zijn ook niet uit het Byzantijnse rijk verhuisd, maar deden hun plicht: de djihâd is volgens sommigen de "zesde pijler" van de islam, en degenen die hem er niet toe rekenen, hebben meestal als argument dat de "vijf pijlers" slechts de individuele, niet de collectieve plichten van de moslim betreffen.

M.a.w: de verovering van vijandelijk gebied is een plicht, en de heer 100% zou die verzaken als hij daarheen ging, waar hij thuishoort.

Voor djimi: dit geldt niet voor soefi's. Die verdienen idd wel eens een vermelding. En nu maar hopen dat zij de meerderheid van de mohammedanen vormen...

Voor filo: we kijken reikhalzend uit naar je "bewijs" dat ook christenen verplicht zijn, vijandelijk gebied te veroveren.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 11:15   #813
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik sluit niet uit dat een dubbelnick is van jou.
Je maakt jezelf met deze zin compleet belachelijk Filo...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 11:17   #814
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier de getuigenis van een veldwerkster in Antwerpen. Natuurlijk onstlagen door 'progressief' patrickske janssens wegen 'vlaams belang teksten'. De waarheid kan en mag niet gezegd worden in 'progressief' vlaanderen. Progressief vlaanderen die ons langzaam maar zeker naar de iSSlamverdommenis helpt. Ze zet zelfs jihadis op hoge politieposten.
http://forum.politics.be/showpost.ph...27&postcount=9

...De leer zegt immers dat ongelovigen en gelovigen niet gelijk zijn aan elkaar. Hierin vinden jongeren soms een rechtvaardiging om criminaliteit tegenover wie niet tot hun doelgroep behoort, te rechtvaardigen.

Dat dit wel degelijk bestaat, blijkt uit uitlatingen van jongeren op straat die handel in drugs goedpraten zolang je maar enkel aan niet moslims verkoopt! Bij een inbraak in een kantoor werden enkel de computers gestolen van wie geen moslim was. Van broeders of zusters werd niet gestolen. De daders waren lid van JvI, evenals de koeriertjes in drugs. Bovendien kunnen veel slachtoffers van woning, auto inbraak, steaming en andere vormen van geweld getuigen dat agressie vanuit moslims niet op broeders en zusters is gericht, maar op wie Kafir is, ongelovig...

Marij Uijt den Bogaard
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...t=7758&start=0

Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=11

..En wat is nu de rol van de islam in dit alles? De onwil om zich fatsoenlijk te gedragen vloeit voort uit de onwil zich te integreren,

en dat fenomeen heeft alles met de islam te maken. De onwil wordt namelijk maar al te zeer aangemoedigd in en rond de moskeeën. Die fluim is wel degelijk islamitisch…
BENNO BARNARD http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=F82G9H6M
Tja...uiteraard mag je op die problemen niet wijzen, gelukkig bevestigt Turkse moslim nu dat wat Marij Uijt den Bogaard schreef helaas waar is!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 11:19   #815
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja...uiteraard mag je op die problemen niet wijzen, gelukkig bevestigt Turkse moslim nu dat wat Marij Uijt den Bogaard schreef helaas waar is!
Een PB aan mij van de troll van dienst:
Citaat:
Ik ben geen racist ze, ik zeg dat hier express om de Vlaamsbelangers en andere racisten op stang te jagen.
Mijn nick en posts zijn opgezet spel.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 12:06   #816
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
"Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim

Ik ben geen racist ze, ik zeg dat hier express om de Vlaamsbelangers en andere racisten op stang te jagen. Mijn nick en posts zijn opgezet spel."

Gelukkig heeft Alice er al op gewezen dat deze opstangjager, in zijn trollenrolletje, niet representatief is voor de Turken die zij kent. Helaas vormt zijn houding wel een tamelijk logische toepassing van de letter van de Koran. Als hij ons daaraan wilde herinneren, heeft hij zijn doel bereikt. Als het zijn bedoeling was, zich uiteindelijk door Abou Anis te laten "ontmaskeren" en daarmee zogenaamde vooroordelen van "racisten" te "ontmaskeren", dan vrees ik dat er sprake is van nog een derde ontmaskering: de heer 100% komt als manipulerend en achterbaks uit de bus, en als iemand dat met zijn religie in verband brengt, zal hij niet kunnen zeggen dat hij dat niet zelf heeft uitgelokt.

Fraai!
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 12:12   #817
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
En tracht je nu te bewijzen dat mensen die zich zoals een 100%turkse moslim voordeed in het echt niet zouden bestaan ? Wake up. Maar dat is voor 'progressieven' natuurlijk te veel gevraagd.
Oud 13 november 2009, 12:18   #818
smiley

Standaard

Trouwens oorlog voeren is misleiding. Dat heeft crimineel 'profeet' mohammed hen aangeleerd. Men zit de 'progressieven' onder ons te misleiden zonder dat zij het zelf beseffen. Alle truuken uit de trukendoos zijn goed om iSSlam maar vooruit te helpen en diegenen die zich tegen iSSlam verzetten in discrediet te brengen.
Oud 13 november 2009, 12:21   #819
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

De multiculturele samenleving is 1 grote flop.
Respect en solidariteit voor mekaar pff dat zijn oude termen, alleen achterlijke mensen houden zich aan dergelijke 20ste eeuwse begrippen. We zitten wel al in de 21ste eeuw hé. Ik hoef geen respect te hebben voor Belgen. Ik heb enkel respect voor en voel solidariteit met mensen die gemeenschappelijke kenmerken hebben met mij.
Ik voel daarom enkel respect voor moslims, voor Turken en voor mensen die rijden met een audi A4 2.0 tdi 118 Pk 16 cilinder bouwjaar 2004.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 12:38   #820
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
De multiculturele samenleving is 1 grote flop.
Dat is inderdaad zo.

Citaat:
Respect en solidariteit voor mekaar pff dat zijn oude termen, alleen achterlijke mensen houden zich aan dergelijke 20ste eeuwse begrippen.
Voor jihadis die onze vrije democratische westerse samenleving met alle mogelijke middelen (smerige inbegrepen) wensen om te toveren tot hun iSSlamitische soort van 'vrede', daar is respect en solidariteit voor opbrengen te gek voor woorden.
Citaat:
We zitten wel al in de 21ste eeuw hé.
Vandaar dat men jihadis in onze samenleving niet kan tolereren.
Citaat:
Ik hoef geen respect te hebben voor Belgen. Ik heb enkel respect voor en voel solidariteit met mensen die gemeenschappelijke kenmerken hebben met mij.
Ik voel daarom enkel respect voor moslims,
Dat is gesproken als een echte jihadi
Citaat:
voor Turken
Neen een jihadi maakt geen onderscheid tussen nationaliteit. Een jihadi maakt enkel onderscheid tussen gelovige en niet gelovige. Een Turk die geen moslim is daar is een jihadi niet solidair mee, zelfs niet met een moslim enkel in naam !
Citaat:
en voor mensen die rijden met een audi A4 2.0 tdi 118 Pk 16 cilinder bouwjaar 2004.
Een jihadi is inderdaad niet te beroerd om westerse technologie te gebruiken, onze eigen wapens wetten en zelfs naieve misleide 'progressieven' onder ons om die tegen het westen in te zetten en de iSSlam te promoten en iSSlamcritici (als zogenaamde racist) de mond te snoeren zonder dat de 'progressieven' het zelf beseffen.

Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2009 om 12:44.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be