![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus de uitkeringen niet beperken in tijd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar u weet ook de oorzaak.De vraag is wat doen we er aan? De oorzaak leggen bij de werkloze zelf lijkt mij wel kortzichtig. En daardoor ook de oplossing bij de werkloze, Alsof ze het zelf hebben veroorzaakt Laatst gewijzigd door stropke1000 : 20 augustus 2010 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar betalen hun belasting in vlaanderen, ziedaar de transfairs naar vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bron http://mobiel.ad.nl/article/1000/506...oor-Shell.html En de baronnen gaan in hoger beroep ... marginaal de manier waarop ze hun verantwoordelijkheid willen ontlopen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer lezen ? Bron ...http://www.epo.be/uitgeverij/extrain...789064454813-C Laatst gewijzigd door Wisord : 21 augustus 2010 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verdere illustratie van wat ik bedoel.
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De weerstand tegen het innemen van eender welk ander zichtpunt lijkt mij voldoende argumentatie om te kunnen aanvaarden dat er redelijk wat ziekte in die "onlosmakelijkheid" zit.
![]() |
#812 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In welk tijdperk zitten we nu, en hoe werkt dat in feite? www.opstand.net Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 21 augustus 2010 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en aan hoeveel per uur 'verkopen' alle dieren hun arbeid? ('k zal ik antwoorden ![]() Het is eigen van alle levende organismen dat zij leven; het is ook eigen aan het merendeel der levende organismen dat die organismen een eigen invulling geven aan dit zijn. Zijn is veel meer dan arbeid leveren. Ik stel vast dat u typt 'leveren' alsof men verplicht is voor anderen te werken; zonder zelf een waarde aan de eigen arbeid te 'mogen' geven. In ons huidig systeem natuurlijk is het de bedoeling dat mensen zo denken. Hierdoor kan volgehouden worden dat mensen 'moeten' werken om een inkomen te 'kunnen' vergaren en dat dit inkomen de enige weg is om 'waarde' aan uw arbeid te kunnen geven. Terwijl waarde veel meer is dan geld en zijn veel meer is dan arbeid. Ik blijf erbij het systeem is ziek.
![]() |
![]() |
#814 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tot het systeem zichzelf uitvergroot... voorbeeld : ik bezit bos dat rijp kapbaar is; gezien mijn oneindig intellect wordt dit succesvol en blijft het bos bestaan via ecologisch kappen ![]() Aandeelhouders komen en een aantal stelt vast dat als we het bos kappen, de grond verkopen en met dit geld kunnen bonds gekocht worden die meer return geven dan de 10% => gevolg bos wordt platgekapt en verkocht en hiermee kopen we aandelen waarop een hogere return staat dat de 10% die het bedrijf uitkeerde....Alle aardbewoners zijn een bos kwijt, enkele aandeelhouders hebben meer winst en zijn content. Goed geregeld?
![]() |
![]() |
#815 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het kan nog erger ...sommige stoffen kunnen voor mannen en vrouwen schadelijk zijn voor de voortplanting. Door inademen, inslikken of aanraken komen de stoffen in het bloed of de moedermelk terecht. Ze kunnen leiden tot een vermindering van de vruchtbaarheid en/of afwijkingen bij het ongeboren kind. Zouden de baronnen daar zelf ook last van hebben ? Of enkel hun loonslaven ?? .. Laatst gewijzigd door Wisord : 21 augustus 2010 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige mensen roken, bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Minister
|
![]() Wow, ik krijg meer en meer het gevoel dat jij in een andere wereld leeft.
![]() |
#820 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alé; nu serieus. Gewoon stellen 'bepaalde mensen werken in een ongezonde omgeving en dat is schandalig en derhalve moeten we de gehele wereld veranderen' is belachelijk. Is het zo onmogelijk te denken dat sommige mensen bepaalde risico's op zich nemen, omdat ze een bepaalde (al dan niet geheel geïnformeerde) trade off maken? Lijkt u dat echt onmogelijk? Sommige mensen gaan gevaarlijke bergen klimmen, andere mensen riskeren (een deel van) hun gezondheid om een bepaalde betere betaalde baan aan te nemen dan een ander alternatief dat misschien gezonder is, maar minder betaald. Dat k�*n, he. Aleja; ge sn�*pt toch dat het wel eens mogelijk zou kunnen zijn dat sommige mensen andere afwegingen in zake risico's en veiligheid maken dan anderen? Ale; de manier waarop Wisord daarover praat, is het alsof hij dat a priori uitsluit. D�*t snap ik niet. D�*t denken is, inderdaad, van een andere wereld zijn.
![]() |
![]() |