![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De blauwe soort wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Het onderstaande bericht zal ik vandaag ook naar de Bubbels buiten mijn bubbel op vermakelijke en veilige wijze (zonder rook -en uitlaatgassen of sluikstort, bestrijdingsmiddelen,...) sturen. "Welgemeende" groeten aan het Bels Verbond (= Belgische Unie - Union Belge) Citaat:
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry als mijn taxonomische beschrijving van deze insecten niet volledig correct was...
Volgens dit artikel kweken ze wel aan een enorm tempo in Vlaanderen : https://www.onzenatuur.be/artikel/me...is-goed-nieuws |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee, dat is die andere :
![]() |
#806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat opzicht is de Belgische vlag geen haar beter.
![]() |
#808 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heer met de ritssluiting
Deze draad gaat de verkeerde richting uit. Daarom doe ik maar verder mee. De voornaam van de man uit Beulen (Bouillon) op uw toegevoegde beelden, d.i. Leo(n), betekent "leeuw' De achternaam Degrelle zou mogelijk een afkomstbenaming zijn: De Grelle. "Grelle" zou een verwaalsing van Grendel zijn, een dorp in de gemeente Attert, ten noorden van het voormalig hoofdzakelijk Duitstalige Aarlen ofte Arel. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is al zat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals 't 'n goede mestkever betaamt heb ik liberaal-mest-ruimen geoefend.
Door m'n bluetooth speaker Vlaamse strijdliederen geblazen, onderwijl bottenstampend op m'n houten terras heen & weer gemarcheerd met de collaboratievlag over m'n schouders. Is dat stereotyperend genoeg? Ohja, en ik heb naar 'n Marokkaan "u moeder, ik weet u huis wonen" gesnauwd omdat hij geen anderhalve meter afstand hield.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 juli 2020 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het niet onderbouwd beschuldigen van een politici, partijen en hun aanhang werd geknipt. Bij herhalen volgen er banpunten voor spammen. Pontifex
Laatst gewijzigd door Pontifex : 22 juli 2020 om 09:11. Reden: Spamming |
|
![]() |
![]() |