![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Europees Commissaris
|
![]() /
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 5 november 2012 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor hetzelfde geld werden immers de ganse Nederlanden bevrijd van de Spaanse heerschappij. Of bleef Spanje in de ganse Nederlanden! Ik ben vooral verwonderd en verbijsterd hoe hij het aandurft de geschiedenis zo een eigenzinnige draai te geven. De zich afscheurende separatisten zijn nu net de Belgicisten van 1830! Het zijn de Belgicisten die nu net anti-Nederlanden/Nederlands denken en handelen. Inderdaad, wat herdenken hun nazaten in september? Wat 'feest' zowel de Franstalige gemeenschap als het Waals Gewest in september? De noodlottige tweede scheiding der Nederlanden en het verdrijvven van het Nederlands element uit de Zuidelijke-Nederlanden!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 5 november 2012 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als we terug gaan in de tijd en model naar keuze mogen kiezen deze:
![]() Dan zouden we nu ook 14€ betalen voor een italiaans diner met twee. BRN, bondsrepubliek noord europa
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 5 november 2012 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn er toch zes, dacht ik zo.....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hendrikbogaert.be/userfil...r_wallonie.pdf
Een uitgewerkte tekst van Hendrik Bogaert met cijfers over hoe hij de invulling van artikel 35 ziet. Leesvoer voor diegenen die zich graag in fantasy wentelen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Bourgondische hertogen schiepen België niet. Ze hoopten een middenstaat te scheppen. Dat u plotseling doet alsof het enorme gebied dat de twee Bourgondiën vormde niet meetelt bijvoorbeeld, is natuurlijk de reinste geschiedvervalsing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
|
![]() Citaat:
""""We stellen een tweeledige solidariteit voor van Deelstaat tot Deelstaat. Enerzijds voorziet Vlaanderen gedurende 4 jaar de middelen om de Waalse rekeningen in evenwicht te brengen en de Waalse Deelstaat een gelijke startpositie te geven. Vlaanderen stort dus in een eerste beweging vier maal 6 miljard euro of een éénmalige storting van 24 miljard euro in het Herstelfonds. Dit gelijktrekken van de startposities zal evenwel niet volstaan om een grote economische herstructurering van de economie in Wallonië te voltrekken: hiervoor is extra geld nodig. In een tweede beweging stellen we voor dat de Vlaamse Deelstaat eveneens voor 4 jaar een bijkomende solidariteitsoverdracht van 2,5 miljard per jaar in het Herstelfonds stort om de grote Waalse reconversie te financieren, concreet een éénmalige overdracht van 10 miljard euro. Dit geeft een totale solidariteitsoverdracht van 34 miljard euro, goed voor 40,6% van het Waalse BRP.""" Jaja, ik wou dat ik ook zo'n suikernonkeltje had...... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 5 januari 2013 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
|
![]() Ze hoopten een middenstaat te stichten, maar dat mislukte. Ze stichtten wel België.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is onjuist. De Bourgondische landen was een geheel van erflanden die in een persoonlijke unie waren verenigd. U vergeet trouwens voor het gemak dat die erflanden ook het hertogdom Bourgondië alsook het graafschap met dezelfde naam omvatte. Twee gebieden die al vrijwel even groot zijn naar oppervlakte als Vlaanderen, Brabant en Henegouwen samen. Ook wordt schijnbaar uit de geschiedenis gewist: Artezië, Boulogne, Vermandois, Holland en Zeeland. Kortom, de Bourgondiërs stichtten niet België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |